Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Jopas on hinnat tulleet alas, WTF??? Nyt murot vetää taas karseet kilarit, varmaan huono luuri kun maksaa noin vähän.

Odotetaas vaan Soneran hintoja ennenkuin lauetaan kaikki housuihin. Mut ei sen puoleen, vaikuttaa ihan pätevältä peliltä. Tuota akun kestoa en usko ennkuin sen nään itse. Olen ite nyt kahden vaiheilla vaihtaisko HTC Desireen kun Saunalahdella on hyvä tarjous.Mut ehkä vois vielä hetken odottaa...

Jopas on hinnat tulleet alas, WTF??? Nyt murot vetää taas karseet kilarit, varmaan huono luuri kun maksaa noin vähän.

Tosiaan taitaa hinnoittelu olla jenkkityyliin eli 199-299 USD ja siihen kytky päälle, joten todellisuudessa puhelimen todellinen hinta on kaikkea muuta. Euroopassa usein kytkyn hinnat ilmoitetaan hieman eri tavalla.

wwdc-keynote_190.jpg

Tuossa kuva 3G:n julkistuksesta, että ei nuo hinnat ole yhtään alaspäin menneet. Noihinhan tulee kytky päälle ja en ihmettele yhtään jos 16gb malli maksaa suomessa yli 650€.

Tosiaan taitaa hinnoittelu olla jenkkityyliin eli 199-299 USD ja siihen kytky päälle, joten todellisuudessa puhelimen todellinen hinta on kaikkea muuta. Euroopassa usein kytkyn hinnat ilmoitetaan hieman eri tavalla.

Jenkit kun vielä jättävät verotkin kertomatta yleensä noissa hintahehkutuksissa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Tietoa iPhone 3GS:n toimituksista

Kaikilla iPhone-laitteilla on normaali toimitusaika.

Tilaamalla nyt uuden iPhone 3GS:n varmistat mahdollisimman nopean toimituksen.

Soneran sivujen toimitusaika informaatio on kyllä häkellyttävän tarkkaa :D

Mitenkäs viime kerralla meni Soneran kanssa? Pääseekö jo aikaisemmat kytkyasiakkaat etuilemaan laisinkaan? Tai mulla on kytkyt jo loppuneet.

Millä tavalla etuilemaan? Tuotteen tilauksessa vai? Jos on päässyt niin miten toiset on päässy etuilemaan?

5 megapikselin kamera....

Backlit -kennolla. Parempi herkkyys ja pienempi kohina, eli taas Apple antaa käyttäjille sitä, mitä oikeasti haluataan, eikä vaan turhia Mpikseleitä. Vähän sama kuin autossa, ihmiset ostavat hevosvoimia vaikka oikeasti haluavat vääntömomenttia.

Suositut

Back
Ylös Bottom