Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jos puhelin on vaikka 3G raja-alaueelle tai wlanin raja-alueella niin vie hemmetisti akkua kun se koko ajan ettii niitä ja pomppii eestakasin.
Liian olennainen arvaus ongelman aiheuttajaksi. :) Kumpikaan ei ole päällä, WLAN tahi 3G.

Gentlemen, ootellakko kesään uutta iphonea vai hankkiakko nyt tuon 3GS?
En ole kuitenkaan mikään fanaatikko näiden suhteen, joten onko järkeä alkaa odotella uutta luuria vielä kuukausia?
Mitä erityisen huonoa on noissa Soneran kytkymeiningeissä?Se nyt tässä äkkisiltään tuntuisi helpoimmalta ratkaisulta ja
sama kai tuo on vaikka 24:n soppari vääntää, kun kuitenkin puhelinta tulee pidettyä pitkähkö tovi.

Kiitos!

Gentlemen, ootellakko kesään uutta iphonea vai hankkiakko nyt tuon 3GS?
En ole kuitenkaan mikään fanaatikko näiden suhteen, joten onko järkeä alkaa odotella uutta luuria vielä kuukausia?
Mitä erityisen huonoa on noissa Soneran kytkymeiningeissä?Se nyt tässä äkkisiltään tuntuisi helpoimmalta ratkaisulta ja
sama kai tuo on vaikka 24:n soppari vääntää, kun kuitenkin puhelinta tulee pidettyä pitkähkö tovi.

Kiitos!

Jos/kun uusi luuri tulee tänä vuonna, niin se tulee myyntiin suomessa varmaan aikasintaan heinä-elokuussa. Aina parisen kuukautta esim. jenkkilää myöhemmin.

Soneran kytkyssä ei mitään oleellisen huonoa ole. Saa mm. hyvin edukkaan rajattoman datapaketin ym. uusi asiakas. Ja kytkyn saa myös 12kk sopparilla, mutta esim. datapaketin osalta tarjous on muistaakseni vähän huonompi.

Tässä 3GS:llä surffaan just, kertokaas joku onko jotenkin mahdollista avata täällä pakkiksella ketjut aina uuteen ikkunaan? Joskus linkit aukeaa uuteen ikkunaan mutta joskus ei, en vaan osaa...

Ah, takuusta tuli uus Iphone, päivän oli käytössä ja jumahti. Olin juuri lähdössä reissuun, otin laturista irti ja huomasin autossa että vieläkin jumittaa aloitusruudussa. Mistään napista ei tapahtunut mitään, joten kotia kohti. Koko paska pitää nyt sitten nollata ja hakee tässä uusinta päivitystä, ei viivästynytkään lähtö kuin vähintään tunnin..

Ah, takuusta tuli uus Iphone, päivän oli käytössä ja jumahti. Olin juuri lähdössä reissuun, otin laturista irti ja huomasin autossa että vieläkin jumittaa aloitusruudussa. Mistään napista ei tapahtunut mitään, joten kotia kohti. Koko paska pitää nyt sitten nollata ja hakee tässä uusinta päivitystä, ei viivästynytkään lähtö kuin vähintään tunnin..
Kotinappi sekä lukitusnappi pohjassa 10sec, niin saa raakabootin.

Tiedetään, mutta eipä auttanut, kun uudelleenkäynnistyksessä jämähti aina siihen omenankuvaan. En löytänyt muita ohjeita netistä siihen tilanteeseen kuin sen, että homenappia painaa pohjassa ja sitten pistää usbin kiinni tietokoneelta, Itunesiin käynnistyy recoverysysteemi ja puhelin nollaantuu. Onhan minulla toki marraskuulta varmuuskopio, jossa melkeinpä kaikki numerot jne. mutta vittumaista säätöä.

Voiko tuolla app storessa nyt millään tavalla tehdä hankintoja visa electronilla? Vituttaa kun tuolla olis pari oikeasti fiksua appia mitkä vois hankkia luuriin.

Voiko tuolla app storessa nyt millään tavalla tehdä hankintoja visa electronilla? Vituttaa kun tuolla olis pari oikeasti fiksua appia mitkä vois hankkia luuriin.

Kyllä minä ostelin OP:n electronilla sieltä kamaa ennenkuin hommasin "oikean" Visan, ja hyvin toimi. Mutta riippunee pankista.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä minä ostelin OP:n electronilla sieltä kamaa ennenkuin hommasin "oikean" Visan, ja hyvin toimi. Mutta riippunee pankista.

Miten toi sitten käytännössä toimii? Laitoitko vaan siihen payment method tjsp kohtaan visa ja naputtelit sitten electronin numerot normisti siihen? Mulla aktian kortti, ei imo toimi yhtä monessa paikassa netissä maksaessa kuin esim op tai nordea.:curs:

Mites mulla on käsitys, että Nordealla pitäis olla toi Visa Debit, jotta saa verkkosta ostolle suojan.
Sehän on kuin electron, mutta toi verkkomahdollisuus eroaa.

Mites mulla on käsitys, että Nordealla pitäis olla toi Visa Debit, jotta saa verkkosta ostolle suojan.
Sehän on kuin electron, mutta toi verkkomahdollisuus eroaa.

En nyt ihan täysillä ymmärtänyt kysymystä, mutta esim. ulkomailta jotain tavaraa ostaessa mm. masterilla, sitä ostosta ei tarvi enään laittaa sinne luoton puolelle vaan voi laittaa debitille. Näin siis ainaki nordealla.

En nyt ihan täysillä ymmärtänyt kysymystä, mutta esim. ulkomailta jotain tavaraa ostaessa mm. masterilla, sitä ostosta ei tarvi enään laittaa sinne luoton puolelle vaan voi laittaa debitille. Näin siis ainaki nordealla.

Juu, toi Visa Debit vaan ei oo luottokortti... toimii kuten Electron, eli vyffet oltava tilillä.
Mutta toimii verkko-ostoksissa, kuten normi Visa, mitä taas Electron ei tee..

Ks. http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Kortit+ja+maksut/Kortit/Visa+Debit/997122.html

Visa Electronin toimii kyllä verkko-ostoissa, mutta aika monessa pankissa se ominaisuus täytyy käydä siellä konttorilla kuittaamassa päälle.

Mikä on tän hetken paras mese ohjelma?

Itse käytän ebuddya - näyttää katevästi esim. facebookissa ja msn:ssä yms. onlinessa olevat kaverit.
Ilmainen kaiken lisäksi.

Koukuttava laite toi iPhone.
Tänään pistin tuossa 3h sitten sen postilla huoltoon ja nyt käytössä ostamani 3720 Classic Nokia.
Onhan toi ihan hirvee kapistus puhelimenakin. Kaikki on niin hiton omituisissa paikoissa ja kauheiden valikkohärdellien takaa haettavissa.
Kalenteria ei saa synkattua, onneksi Vcard-mallissa saa yhteystiedot läheteltyä BT:n yli. iSync ei tue tuota puhelinmallia, tästä olisi pitänyt ottaa selvää.
Toi on vaan roiskesuojattu, joten jää metsäpuhelimeksi, kun iPhone 3GS palailee huollosta pääpuhelimeksi parin kolmen viikon sisällä.

Koukuttava laite toi iPhone.
Tänään pistin tuossa 3h sitten sen postilla huoltoon ja nyt käytössä ostamani 3720 Classic Nokia.
Onhan toi ihan hirvee kapistus puhelimenakin. Kaikki on niin hiton omituisissa paikoissa ja kauheiden valikkohärdellien takaa haettavissa.
Kalenteria ei saa synkattua, onneksi Vcard-mallissa saa yhteystiedot läheteltyä BT:n yli. iSync ei tue tuota puhelinmallia, tästä olisi pitänyt ottaa selvää.
Toi on vaan roiskesuojattu, joten jää metsäpuhelimeksi, kun iPhone 3GS palailee huollosta pääpuhelimeksi parin kolmen viikon sisällä.
Mulla oli päivän verran Nokialainen kun iPhone nussittiin. Ei huvittanut sitten niinkuin edes tekstaa kellekään, vitutti vaan ihan törkeesti käyttää sitä paskaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom