Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
iPhone 3gs:n julkaisupäivästä asti ns. normikäyttöä päivästä toiseen.
Eli softaa appstoresta, veppisurfailua, karttoja, sähköposteja, noin 5 päivää läppärin modeemina surffausta ja tiedonsiirtoa edestakaisin.
Data näyttää seuraavaa:
Lähetetty: 25,7 Mt
Vastaanotettu: 180 Mt

Määriin toki vaikuttaa, että työpaikalla ja kotona puhelin liittyy automaattisesti wlan-verkkoon.
Noissa kahdessa kohteessa tuota kuitenkin eniten käyttää.
Otetaanko noita wlan-datasiirtoja mukaan tuohon "matkapuhelinverkkodata"-laskuriin?
Ei ilmeisesti?

Näkeeks mistään millon on viimeks nollannu statsit? Muistaisin et joskus lokakuussa.

Sent: 56,1 MB
Received: 673 MB

Mulla näkyy "Nollaa tilastot"-napin alla tekstinä koska viimeksi nollattu.
Nyt siinä lukee luonnollisesti "Nollattu viimeksi: Ei koskaan"
Samanlailla näkyy koska puhelin on viimeksi ladattu täyteen, koska ollut viimeksi liitettynä, kuinka kauan on kulunut aikaa edellisestä täydestä latauksesta jne.

iPhone 3gs:n julkaisupäivästä asti ns. normikäyttöä päivästä toiseen.
Eli softaa appstoresta, veppisurfailua, karttoja, sähköposteja, noin 5 päivää läppärin modeemina surffausta ja tiedonsiirtoa edestakaisin.
Data näyttää seuraavaa:
Lähetetty: 25,7 Mt
Vastaanotettu: 180 Mt

Määriin toki vaikuttaa, että työpaikalla ja kotona puhelin liittyy automaattisesti wlan-verkkoon.
Noissa kahdessa kohteessa tuota kuitenkin eniten käyttää.
Otetaanko noita wlan-datasiirtoja mukaan tuohon "matkapuhelinverkkodata"-laskuriin?
Ei ilmeisesti?
Ei oteta. WLAN-käytössä ei dataa liiku 3G-verkon kautta ollenkaan, vaan sen internetyhteyden kautta, johon olet WLANilla itsesi yhdistänyt.

Mulla näkyy "Nollaa tilastot"-napin alla tekstinä koska viimeksi nollattu.
Nyt siinä lukee luonnollisesti "Nollattu viimeksi: Ei koskaan"
Samanlailla näkyy koska puhelin on viimeksi ladattu täyteen, koska ollut viimeksi liitettynä, kuinka kauan on kulunut aikaa edellisestä täydestä latauksesta jne.
Mulla lukee myös 'ei koskaan' ...

Oiskohan täällä joku törmännyt tänkaltaiseen juttuun? Kotona on iMac ja Macbook Pro. Olen parittanut puhelimen tuon iMacin iTunesin kanssa ja haluaisin jatkossa synkata sitä vain läppärin kanssa. Katoaako minulta kaikki ostetut ohjelmat puhelimesta, jos teen tuon synkronoinnin läppärin kanssa, jossa siis tällä hetkellä ei ole mitään?

Ilmeisesti synkronoinnin jälkeen puhelimessa ei ole musiikkikappaleita tai muutakaan mitä toisessa iTunesissa oli, mutta lähteekö ohjelmatkin? Se vähän kalvaa :)

Eli jos ohjelmat häipyy, niin voiko noita jo kerran maksettuja ohjelmia ladata uudestaan vai maksanko uusiksi?

Laiskottaa enkä jaksa kaivaa, joten kiitos paljon, jos joku osaa auttaa!

Mulla lukee myös 'ei koskaan' ...
Vaikuttaakohan tuohon joku ohjelmistopäivitys, joka unohtaa menneet? 3.0 esim?

Oiskohan täällä joku törmännyt tänkaltaiseen juttuun? Kotona on iMac ja Macbook Pro. Olen parittanut puhelimen tuon iMacin iTunesin kanssa ja haluaisin jatkossa synkata sitä vain läppärin kanssa. Katoaako minulta kaikki ostetut ohjelmat puhelimesta, jos teen tuon synkronoinnin läppärin kanssa, jossa siis tällä hetkellä ei ole mitään?

Ilmeisesti synkronoinnin jälkeen puhelimessa ei ole musiikkikappaleita tai muutakaan mitä toisessa iTunesissa oli, mutta lähteekö ohjelmatkin? Se vähän kalvaa :)

Eli jos ohjelmat häipyy, niin voiko noita jo kerran maksettuja ohjelmia ladata uudestaan vai maksanko uusiksi?

Laiskottaa enkä jaksa kaivaa, joten kiitos paljon, jos joku osaa auttaa!

Mun mielestä ei katoa. Ja kannattaahan sun ottaa iTunesilla siellä iMacin päässä varmuuskopio ennen paritusta macbookin kanssa. jos joku menee vikaan, niin sieltä voit palauttaa edellisen tilanteen.
Ja onhan ne ohjelmat siellä iTunesissa. Itse tallensin kaiken iPod touchilta iTunesiin ja siirsin sitten iPhoneen kun sellaisen sain käteen. Myös ostetut. Saman iTunes tilin allahan ne on.

Mun mielestä ei katoa. Ja kannattaahan sun ottaa iTunesilla siellä iMacin päässä varmuuskopio ennen paritusta macbookin kanssa. jos joku menee vikaan, niin sieltä voit palauttaa edellisen tilanteen.
Ja onhan ne ohjelmat siellä iTunesissa. Itse tallensin kaiken iPod touchilta iTunesiin ja siirsin sitten iPhoneen kun sellaisen sain käteen. Myös ostetut. Saman iTunes tilin allahan ne on.

Joo, kiitos. Näköjään ton iPhonen voi liittää viiden eri koneen iTunesin kanssa. Valtuutin tän läppärin, niin se promptas, että succesfully blaablaa 2/5 computers tjsp.

square-iphone-payment.jpg

Nimellä Square kulkeva projekti on tällä hetkellä alfa-testausvaiheessa. iPhonelle kehitetyssä järjestelmässä puhelimen kuulokeliitäntään kiinnitetään kuutio, “square”, ja siitä höylätään luottokortti. Tämän jälkeen kassa kirjoittaa maksettavan summan ja asiakas vahvistaa tämän allekirjoituksella suoraan puhelimen kosketusnäytölle. Sitten vielä asiakkaan sähköpostiosoite, johon lähetetään kuitti ostoksesta. Yksinkertaista.
Maksu prosessoidaan kuutiossa pienellä maksuprosentilla sekä kiinteällä taksalla. Kun kuitti tulee postiin, siinä näkyy myös missä kohtaa kartalla maksu on suoritettu. Kaupoissahan yleensä onkin luottokorttimaksulaitteet, mutta esimerkiksi käsityömessuilla tai pizzakuskilla tämä olisi varmasti hyvin markkinoituna varteenotettava maksutapa. Raha-rahasta tuskin haluaa kuitenkaan kukaan kokonaan luopua. Vai haluaako?

www.coolhunting.com

Kaupoissahan yleensä onkin luottokorttimaksulaitteet, mutta esimerkiksi käsityömessuilla tai pizzakuskilla tämä olisi varmasti hyvin markkinoituna varteenotettava maksutapa.

Ihan hieno lelu, mutta kyllä meidän vakiopizzakuskeilla ainakin on GPRS-maksupäätteet jotka tulostavat kuitin paikan päällä kuten kaupoissakin olevat, taitaa maksaa vähän vähemmän kuin iPhone-höylääjä. ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ihan hieno lelu, mutta kyllä meidän vakiopizzakuskeilla ainakin on GPRS-maksupäätteet jotka tulostavat kuitin paikan päällä kuten kaupoissakin olevat, taitaa maksaa vähän vähemmän kuin iPhone-höylääjä. ;)
Tuo teksti oli lainattu toiselta sivustolta, ei minun kirjoittama;)

square-iphone-payment.jpg

Nimellä Square kulkeva projekti on tällä hetkellä alfa-testausvaiheessa. iPhonelle kehitetyssä järjestelmässä puhelimen kuulokeliitäntään kiinnitetään kuutio, “square”, ja siitä höylätään luottokortti. Tämän jälkeen kassa kirjoittaa maksettavan summan ja asiakas vahvistaa tämän allekirjoituksella suoraan puhelimen kosketusnäytölle. Sitten vielä asiakkaan sähköpostiosoite, johon lähetetään kuitti ostoksesta. Yksinkertaista.
Maksu prosessoidaan kuutiossa pienellä maksuprosentilla sekä kiinteällä taksalla. Kun kuitti tulee postiin, siinä näkyy myös missä kohtaa kartalla maksu on suoritettu. Kaupoissahan yleensä onkin luottokorttimaksulaitteet, mutta esimerkiksi käsityömessuilla tai pizzakuskilla tämä olisi varmasti hyvin markkinoituna varteenotettava maksutapa. Raha-rahasta tuskin haluaa kuitenkaan kukaan kokonaan luopua. Vai haluaako?

www.coolhunting.com

Appstoressa on jo tällä hetkellä ainakin tämä myynnissä http://appshopper.com/business/billing-credit-card-terminal. Mun mielestä muitakin vastaavia on.

Tosta softasta kyllä puuttuu toi höyläämiskikkula, mikä on helvetin cool! Ja säästyyhän siinä aikakin, jos kauppa käy jonoksi asti. Velkojenperijöille ihan kätevä, kun luottopuolikin käy :)

Kaupoissahan yleensä onkin luottokorttimaksulaitteet, mutta esimerkiksi käsityömessuilla tai pizzakuskilla tämä olisi varmasti hyvin markkinoituna varteenotettava maksutapa. Raha-rahasta tuskin haluaa kuitenkaan kukaan kokonaan luopua. Vai haluaako?

Eka ongelma EU:ssa: sepa. Eipä taida "ihan" istua kuvioon jossa ensinnäkin hankkiudutaan tuosta hinkkausraidasta eroon sen turvattomuuden vuoksi ja toisekseen siirrytään pin-koodiin allekirjoituksen sijasta.

Ja kuka imaami nykyään enää käyttää raharahaa?!? Jossain turkin torilla käteinen on kiva mutta jossain muualla kuin kehitysmaissa? Kamoon.... ite maksan ainoastaan hierojalle käteisellä ihan periaatteesta niin saa käyttää omaa aikaansa käteisen välppäämiseen ja säästyy korttimaksun kustannuksilta. Ja onhan se hyvä aina välillä muistella miltä 20e näyttää (ja samalla saa yleensä kolikoita autoon parkkimaksuja varten. Nekin mieluiten maksaisin kortilla jos se vaan olisi mahdollista)

Tuli päivitettyä luuri 3.0.1:seen ja tehtyä jailbreak + unlock siinä samalla. Tullut tänään ladattua Pocketguitar, Moto x Mayhem ja track & field (yleisurheilupeli) ja niitä tullut hakattua ihan kiitettävästi. Ennen päivitystä luuri oli 2.2, helvetin hyvä tuo että nyt saa kirjoitettua viestitkin vaakanäppiksellä.

Helposti löysivät soitin ja puhelin toisensa. Nyt kun kerran ovat toisensa löytäneet niin yhteyden saa muodostettua nopeasti ja toimii helkatin hyvin.

:curs: PRKL. Tänään ei sitten yhteys enää pelitä ei sitten millään. Puhelin löytää soittimen ja soittimeen tulee kuvake mikä ilmoittaa, että yhteys on. Soitan musiikkiia puhelimen kaiuttimen kautta ja laitan auton soittimesta bluetoothtoiston päälle, kuvake ilmestyy ja yhteys muodostuu, mutta auton kaiuttimista ei kuulu mitään?!? Puhelimen kaiuttimesta loppuu ääni ja puhelimesta näkyy, että toisto on auton soittimelle. Ei saatana saa mitenkään enää ääntä kuluumaan, olen parittanut vehkeet keskenään, sammutanut puhelimen ja tehnyt kaiken mahdollisen.

Nyt kun ei tiedä, että onko soittimessa vai puhelimessa vai missä vika. Radiot ja CD:t toimii ihan normaalisti, mutta ei BT ääni.

Nyt kun ei tiedä, että onko soittimessa vai puhelimessa vai missä vika. Radiot ja CD:t toimii ihan normaalisti, mutta ei BT ääni.

No nyt ei kuulu edes radiosta mitään kun äsken yritin BT yhteyttä saada skulaamaan :lol2:
Taitaa siis olla Sonyssa vika.

32gb, valkea 3GS varattu. Saa nähdä millon saa, ehkä Jouluksi jos tuuria on... :jahas:

Mistä sais sellaisen pöytälaturin iluurille. Ei usb:n kautta vaan ihan verkkolaturi.

E: jaa niin eka 3GS toimi alle viikon, ku sain jo uuden laitteen tilalle. No, toiv. tää toimii sitten.

Nyt on kyllä niin kova äpsi jaossa että pakko suositella. Eli GYMBABES poistaa viimeisimmänkin tekosyyn mennä salille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom