Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Normiradiot on homoja, nettiradiot ovat ainoita oikeita. Oli meinaan ihan coolia kuunnella Pohjois-Suomessa Bassoradiota.

No Bassoradion kuunteleminen, oltiinpa sitten Pohjois-Suomessa tai Pohjois-Koreassa, on ainakin homoa :)

Harmillinen juttu tuo radion puuttuminen. Olin jo totuttelemassa ajatukseen niistä ketjutetuista sms-viesteistä, mutta radio on itselle niin tärkeä, että fööni jää hyllyyn. Vanhalla N91:llä jatketaan...

Noniin, mitäs sitten, kun puhelin ei enää käynnisty jailbreikin jälkeen ?

Redsnow pääsi siihen asti, että se sanoo "waiting to reboot", mutta puhelin ei bootannut ja nyt se ei käynnisty ollenkaan.

Palauta se iTunesin avulla jailbreakkausta edeltävään tilaan.

Apple sanoi:
reset iPhone. Press and hold the Sleep/Wake button and the Home button at the same time for at least ten seconds, until the Apple logo appears restore the iPhone software.

Resetointi.

edit: kokeile nyt edes etsiä ite netistä, löytyy aika helposti. Mulla meni näköjään näiden kirjoitusten kanssa alle 5min.

http://support.apple.com/kb/HT1414?viewlocale=fi_FI

edit2: saat palautettua puhelimen vain jos otit varmuuskopion järjestelmästä ennen kuin lähdit ryssimään jailbreakkausta.

Normiradiot on homoja, nettiradiot ovat ainoita oikeita. Oli meinaan ihan coolia kuunnella Pohjois-Suomessa Bassoradiota.
Joo varsinkin mökillä hurjassa gsm-peitossa 128kbit/s streami toimii ihan jees kunnes joku 10km säteellä soittaa puhelun. Normi radiolla voi sentään metsästää kuuluvuutta kiipeämällä lähimmälle nyppylälle eli saa edes tunteen että voi itse vaikuttaa.

En tiedä onko tästä mitään hyötyä, mutta jaan tiedon ja kokemukseni kuitenkin tähän ketjuun.

Hain puhelimeni macpeople storesta. Kyselin puhelimeen autolaturia myyjältä.
Laturi löytyi, mutta hinta oli aika suolainen 40 euroa.
Olin mukamas fiksuna katellut jo edellisenä päivänä verkkkokaupan sivuilta millaisia autolatureita on saatavilla ja mihin hintaan.
Muistelin kyseisen neljän kympin laturin olevan reilusti halvempi verkkiksessa, joten kallis laturi jäi luonnollisesti hyllyyn.

Tarkistin puhelimen hankinnan jälkeen hinnan verkkokaupan sivuilta. Hinta oli mustalla laturilla 14,90 ja valkoisella tuplat enemmän.
En tiedä mitä parempaa valkoisessa on, mutta päädyin hankkimaan mustan, koska laturilla ei ole muuta tarkoitusta kuin syöttää elinvoimaa puhelimeen. Laturit näytti aivan samanlaisilta.

Ajelin verkkikseen ja etsin laturin käsiini. En löytänyt kuitenkaan hyllystä mistään oikeaa hintalappua tuotteelle, mutta luotin näkemääni ja painoin kassalle.
Myyjä ilmoitti hinnaksi 9,90 euroa, joka kuulosti oikein mukavalta yllätykseltä.

Tarinan opetus on, että näin köyhä sika voi säästää muutaman euron ryöstöhintaisesta tarvikelaturista. Merkki oli griffin.
Tosin jos ajomatka lähimpään verkkokauppaan on paria kilometriä enempää, niin ei kannata vaivautua.
iPhonenkin voi tilata/ostaa verkkiksestä, joten voi hoidella kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Ps. Laturi on toiminut moitteetta tähän asti. Laturin pää istuu sopivasti yleismalliseen puhelintelineeseen puhelimen ollessa telineessä.
Nokialainen ei siihen sopinut laturin piuhan kanssa, koska laturin liitäntä on puhelimen vasemmassa alareunassa.
iPhonessa keskellä, vaikka onkin leveämpi.

Tilasin jokin tovi sitten itse autolaturin ebaysta, maksoi 99senttiä sis. postikulut.

EDIT: muistin väärin, tilasinkin tuollaisen isomman setin jossa autolaturi+seinälaturi+usb piuha, 2,99dollaa sis. pk eli 2e oli paketilla hintaa peräti. Voi tätä törsäyksen määrää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
^^^ hyvä ostos.
Tiedostan kyllä, että ostamani ylihintainen kympin autolaturista verkkokauppa saa katetta ainakin sen yhdeksän euroa ;)
Eipä tarvinut ainakaan odotella tavaran saapumista.

Soittelin soneralle ja tiedustelin puhelimen toimituksesta. Omani oon tilannut 14.7 ja lupailivat toimituksen vasta syyskuussa, mahdollisesti jopa loppupuolella. Aika paskaa toimintaa niin applelta, kuin soneralta.

Hmm. Itse hain oman tilaamani puhelimen(jonka annoin veljeni käyttöön) maanantaina, ja tein ennakkotilauksen...ehkä heinäkuun alussa?

Hyvää PITÄÄ odottaa, eikös se niin mene? Eihän se muuten tunnu niin hyvältä...?

Odottaminenhan on sitä parasta aikaa. puoltoista vuotta sitte ei pystyny nukkuun ku oli tsekannu illalla kaikki iphone filmit youtubesta viikko ennen luurin saamista ja steven sanat pyöri mielessä ...

Itseäni ihmetyttää miksi porukka maksaa Iphonesta niin paljon kuin maksavat, myöskin vielä käytettynä. Onko se käytettävyys ja App store niin iso juttu että tuo hinta 600-1200e uutena ei ole liikaa?

Olisi muuten mukava kuulla Iphonen käyttäjiltä +/- lista, mikä siinä on niin hyvää ja huonoa.

Millä laskukaavalla sait kyseisiä hintoja?

No en kyllä tarvinnut mitään laskukaavaa, 600€ on kaupan hinta kytkyttömälle 3G 8Gb:lle ja 1200€ hinnan olen nähnyt 3G S 32gb -versiolle

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom