Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Noi korvakuulokkeet ovat näköjään rikki, toisesta ei kuulu mitään. Saakos uudet ilmaiseksi jostain Applen kaupasta? Paljonko uudet kustantaisi?
Kyllä saa. Mulla menny kaikki Applen kuulokkeet paskaksi ja takuuseen on mennyt. Tosin eipä niillä mitään tee, koska rikki ne menee taas uudestaankin. Applen kuulokkeet on aivan täyttä paskaa.

Mulla on mennyt rikki kahder Sennheiserit ja yhdet V-Modat. Syy on kaikissa kuulokerikoissa iPhonen muoto. Lituska luuri kun menee etutaskuun hyvin ja jos kuulokkeiden liitin on suora pitkula, saa se hiljalleen damagea. Olen huomannut, että nyt 3kk vanhat Bosen In ear kuulokkeet eivät mene rikki, niissä on L-liitin. Suosittelen, hyvä soundi, hintaa 109 eskoa.

Mulla on mennyt rikki kahder Sennheiserit ja yhdet V-Modat. Syy on kaikissa kuulokerikoissa iPhonen muoto. Lituska luuri kun menee etutaskuun hyvin ja jos kuulokkeiden liitin on suora pitkula, saa se hiljalleen damagea. Olen huomannut, että nyt 3kk vanhat Bosen In ear kuulokkeet eivät mene rikki, niissä on L-liitin. Suosittelen, hyvä soundi, hintaa 109 eskoa.
Joo varmaan toi liitin on se suurin ongelma. L-liitin lienee paljon parempi vaihtoehto. Tosin ongelma ei ole pelkästään iPhonessa vaan kaikissa Applen tuotteissa. Mulla on hajonnut kolmesta iPodista myös Applen omat kuulokkeet.

Lähteenä on Kiinalainen foorumi, joka “tietää” kertoa iPhonen uuden version raudasta seuraavaa:

600MHz prosessori (nykyinen 400MHz)
256MB RAM-muistia (nykyinen 128MB)
32GB Flash-muistia
3,2 megapikselin automaattitarkenteinen kamera
digitaalinen kompassi
FM-radio
tuki langattomalle 802.11n -standardille
nopeampi 3G
pienempi virrankulutus
FM-lähetin
Tuki HD-videolle ja HDMI-liitäntäkaapelille

Firmwarepäivityksellä käyttöön saatavina parannuksina on puolestaan lupa odottaa seuraavia uusia ominaisuuksia ja parannuksia (näistä pääsisivät nauttimaan siis myös nykyiset iPhone-käyttäjän)
MMS-viestit*
videokuvaus
videon editointi suoraan puhelimen ruudulla ja videon suora lataus Youtube-palveluun
spotlight-hakutoiminto, joka mahdollistaa sisällön haun kaikista sovelluksista kerralla (mukaan lukien kalenteri ja sähköposti)*
tuki A2DP Bluetooth stereoprofiileille*
kopioi-, leikkaa- ja liitä -ominaisuus eri sovellusten välillä*
synkronoitava äänimuistio-ominaisuus*
verkkosivujen lomakkeiden “automaattinen täydennys”*
push-palvelut vihdoin toimintaan*
mahdollisuus toteuttaa kännös-käännökseltä ohjaavia navigointisovelluksia (autonavigaattorien tyyliin)*
mahdollisuus käyttää puhelinta modeemina Bluetooth- tai USB-liitännän kautta
mahdollisuus yhdistää useita puhelimia toisiinsa Bluetooth-yhteyden avulla tiedostonsiirtoa ja esimerkiksi monipelejä varten*
sovelluskehittäjille mahdollisuus liittää sovelluksiin omia lisälaitteita*
suurempi vaakanäppäimistö toimimaan kaikissa sovelluksissa*
SMS-viestien edelleenlähetys*
näyttö tulee perustumaan OLED-teknologiaan
Akunkesto on 1,5 kertainen iPhone 3G malliin verrattuna
puhelimen kuori on “kumipinnoitettu” paremman otteen tarjoamiseksi
puhelimen omena-logo loistaa applen tietokoneista tuttuun tapaan
Googlea, gps:ää, kompassia ja kameraa hyödyntävä ominaisuus, jonka avulla puhelin tunnistaa tällä kuvatut kohteet
ohuempi design

Pitääkö nämä tiedot paikkaansa??

Kertokaas tyhmälle, et miksi en pysty kuuntelemaan oman iphonen musiikkia tyttöystävän koneelta(pc). Se näyttää kyllä kappaleet itunesissa, mut niitä ei voi valita ja kuunnella. Help! :david:

Kävin viemässä liikkeeseen noi kuulokkeet. Tyhmää kun ei saanu suoraan uusia mukaan vaan ne lähettää noi jonnekin ja ne lähettää sitten sieltä takaisin uudet.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kävin viemässä liikkeeseen noi kuulokkeet. Tyhmää kun ei saanu suoraan uusia mukaan vaan ne lähettää noi jonnekin ja ne lähettää sitten sieltä takaisin uudet.

Ne orggis kuulokkeet saaki mennä rikki, sen verta on huonot. Itse ostin Razerit Kun ne oli mikrobitin testissä parhaat hinta/laatu suhteessa. Eikä kyllä voi kun kehua. Voishan jotku 100 eskon kuulokkeet olla paremmat,mutta en raaskinu niin paljoa sijoittaa!

Razerit esim tuolta: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/RZPROTM100B

Mikäköhän on vikana iPhonessa, kun välillä joku yrittää soittaa, niin tuo näyttö ei reagoi kosketukseen mitenkään. Sitten välillä se liukunäppäin liukuu ainoastaan puoleenväliin asti ja palautuu aina takaisin.

Ne orggis kuulokkeet saaki mennä rikki, sen verta on huonot. Itse ostin Razerit Kun ne oli mikrobitin testissä parhaat hinta/laatu suhteessa. Eikä kyllä voi kun kehua. Voishan jotku 100 eskon kuulokkeet olla paremmat,mutta en raaskinu niin paljoa sijoittaa!

Razerit esim tuolta: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/RZPROTM100B

Hmm vaikuttavat kyllä hienoilta. Ajattelin josko oottaisi thaimaan reissuun asti ja ostaisi Bangkokista jotkin siistit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom