Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Saako noita sivunappeja mitenkään lukkoon? Vituttaa kuunnella musaa kun voi räjähtää arvaamatta täysille tai mutelle ½ sekunnissa.

kauan tuossa puhelinnumeron siirtämisessä elisalta soneralle suurinpiirtein kestää?
ja mike osaatko vastata tuohon, että pystyykö noksusta jollain keinolla siirtään nuo puhelinnumerot ja tekstiviestit iphoneen? (paitsi lähettämällä käyntikortteina jne)
Mulla meni kaksi viikkoa, mutta siinä oli pääsiäiset jne välissä. Viikossa luulisi menevän. iSyncaat ensin vanhan puhelimen jos Mac ja sitten lyöt iPhonen kiinni niin se synkkaa ne siitä. En tiedä osaako ottaa tekstarit.

eijeij, kyllä mulla vain ja ainoastaan Macci kotoota löytyy :)
mutta katoin että pc-suitenkin kautta ne yhteystiedot voi macilla siirtää.

miten macilla voi vieläkin yksinkertaisemmin? joku oma ohjelma?

Jep. niinku tos ennemmin jo tuliki.Eli synkronoit nokian maciin käyttämällä isync ohjelmaa. Se synkkaa yhteystiedot macin osoitekirjaan. Sitten ku liität iphonen maciin synkkaat osoitekirjan tiedot itunesin kautta iphoneen. Todella simppeli juttu.

Mulla meni kaksi viikkoa, mutta siinä oli pääsiäiset jne välissä. Viikossa luulisi menevän. iSyncaat ensin vanhan puhelimen jos Mac ja sitten lyöt iPhonen kiinni niin se synkkaa ne siitä. En tiedä osaako ottaa tekstarit.

Noniin, tuli se iPhone sitten tähänkin talouteen :haart:
mutta hmmm, iSyncin avatessa tulee vaan, että "this device is not supported by iSync", Nokia N95 kyseessä ja bluetoothilla yritin saada yhteyden... Pikku apuja tarvisi :)

Tuossa olisi nokian n95 8gb vaihtumassa mahdollisesti vanhempaan iphoneen (jailbreikattuun). Mitä käytännön eroja tuolla vanhalla ja 3G iphonella on ? Kannattaako vaihtaa, alkaa vituttamaan tuo nokian Hitaus (isolla hoolla) sekä jatkuva sekoilu -> buuttaus.

Pakko syyllistyä mainontaan, mutta löysin iTunesista SoldierAnts pelin, joka pohjautuu aika pitkälti mun vanhaan suosikkiin Wormsiin. Ainakin pikaisella kokeilulla peli näytti toimivalta. Seuraava junamatka meneekin tappaessa muurahaisia... :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nyt tarvis löytää hyvä teline 3G iPhonelle autoon. Täytys ladata samasta telineestä ja plussaa ois jos löytyy fm-lähetin. Onko kellään kokemuksia ja ehdotuksia?

Ahaa, no ei se fm-lähetin pakollinen ole. Auxilla sitä musiikkia tälläkin hetkellä kuunnellaan, olisi tuo johdottomuus vain ollut mukavaa. Kuitenkin virtaa pitäs saada ja puhelimen olla helposti käden ulottuvilla :)

Mä jaksoin vihdoin ja viimein hoitaa nokialaisen huoltoon, otan siks aikaa iPhonen käyttöön kun mies tuo firmasta lainaan. Saa ihan naurettavaan hintaan lunastaa omaksi, niin kai mä nyt sitten tosissani otan sen kakkospuhelimeksi :hyvä:

Nyt ois vara maksaa tuo luuri kerralla sonera-kaupasta.

Mutta miten on kannattaako nyt sittenkään jos se uusi luuri oliski tulossa lähiaikoina?
Kannattaako oottaa?

Aina kannattaa oottaa, ellei tartte. Aina tulee uus malli "ihan kohta" ja aina on jotain odotettavaa. Jos nyt ostat niin sen siitä saa kuitenkin rahat takas ihan näpsästi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom