Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei vittu hei vittu vittu hei vittu vittuei vittu :D:D:D:D
eli köyhät ei saakaan olla enää mukarikkaita eiku? ;)
Mulla meni kaksi viikkoa, mutta siinä oli pääsiäiset jne välissä. Viikossa luulisi menevän. iSyncaat ensin vanhan puhelimen jos Mac ja sitten lyöt iPhonen kiinni niin se synkkaa ne siitä. En tiedä osaako ottaa tekstarit.kauan tuossa puhelinnumeron siirtämisessä elisalta soneralle suurinpiirtein kestää?
ja mike osaatko vastata tuohon, että pystyykö noksusta jollain keinolla siirtään nuo puhelinnumerot ja tekstiviestit iphoneen? (paitsi lähettämällä käyntikortteina jne)
eijeij, kyllä mulla vain ja ainoastaan Macci kotoota löytyy
mutta katoin että pc-suitenkin kautta ne yhteystiedot voi macilla siirtää.
miten macilla voi vieläkin yksinkertaisemmin? joku oma ohjelma?
Ottiko oikeesti noin koville?ei vittu hei vittu vittu hei vittu vittuhyper: :D :D :dance:
mitä vittua, oikeesti?
Ei ehtiny ottaa, kun meni sen verran kovaa ohi.Ottiko oikeesti noin koville?
Mulla meni kaksi viikkoa, mutta siinä oli pääsiäiset jne välissä. Viikossa luulisi menevän. iSyncaat ensin vanhan puhelimen jos Mac ja sitten lyöt iPhonen kiinni niin se synkkaa ne siitä. En tiedä osaako ottaa tekstarit.
mutta hmmm, iSyncin avatessa tulee vaan, että "this device is not supported by iSync", Nokia N95 kyseessä ja bluetoothilla yritin saada yhteyden... Pikku apuja tarvisi![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13234Nyt tarvis löytää hyvä teline 3G iPhonelle autoon. Täytys ladata samasta telineestä ja plussaa ois jos löytyy fm-lähetin. Onko kellään kokemuksia ja ehdotuksia?