Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Non ni nyt se iphone on tuossa pöydällä. Löytyykö hyviä vinkkejä näin aluksi? Tää tredi on niin pitkä, että selaamiseen menee tovi.

Vedä vaikka ens alkuun appstoresta nuo top 25 ilmaset softat sisään. En nyt tiedä mitä siinä on mutta varmaan ne olennaisimmat.

Jos sulla on soneran kytky niin turha breikkailla.

Miten niin turha breikkailla? Mulla ainakin on soneran kytky ja breikkaamalla sain puhelimeen _todella_ paljon ominaisuuksia, joita breikkaamatta ei saa.

No jooh, olisihan noita muutama pieni juttu joita olisi tarjolla.

Lähinnä tuo takuupuoli mietityttää, jos maksan täyden hinnan suomessa tuosta kapulasta niin pitäisin soneran asiakastuen 100%na. Unlokattavalle tuontikapulalle asia olisi vähän eri.

No jooh, olisihan noita muutama pieni juttu joita olisi tarjolla.

Lähinnä tuo takuupuoli mietityttää, jos maksan täyden hinnan suomessa tuosta kapulasta niin pitäisin soneran asiakastuen 100%na. Unlokattavalle tuontikapulalle asia olisi vähän eri.

Soneran kytkynä otin. Onkos jailbreak joku "kräkki"? Mitä hyötyä siitä on?

Jailbreakin jälkeen puhelimeen voi asentaa myös kolmansien osapuolten ohjelmia, toisin sanoen ohjelmia saa muualtakin kuin Appstoresta. Jailbreik muokkaa hieman puhelimen firmwarea.

Muutamia ominaisuuksia ja ohjelmia joita olen asentanut:
- copy&paste ominaisuus
- videokamera
- ääkkösellinen näppäimistö
- ohjelma joka mahdollistaa iPhonen käyttämisen modeemina
- ohjelma, jolla voi striimata livevideota palvelun sivuille
- todella kätevä alasvetovalikko, josta löytyy pikavalinnat yhteyksille, näytön kirkkaudelle ym.
- GPS-ohjelma, johon saa valmiiksi ladattua karttoja. Toimii siis verkon katvealueillakin, joissa nettiyhteyttä ei ole.
- ym ym
- On myös kehitteillä paljon mielenkiintoisia ohjelmia, joita ei todennäköisesti saa muuten kuin jailbreikkaamalla, kuten bluetooth-tiedostonsiirtoa sekä torrent-clienttiä..

iPhoneen saa myös ohjelman, josta voi ladata lähes kaikki Appstoren maksulliset ohjelmat ilmaiseksi. Rehellinen ihminenhän käyttää tätä tietysti vain testatakseen maksullisia ohjelmia, jonka jälkeen joko päättää ostaa ohjelman tai poistaa sen.

iTunesista saa myös aina palautettua alkuperäisen firmwaren takaisin jos niin tahtoo. Jokainen tietysti tekee puhelimellaan minkä parhaaksi näkee, itse ainakin näen jailbreikin ehdottoman hyödyllisenä.

Oon oikeasti alkanu miettimään, jospa sitä hommais iPhonen. Mulla on firman Soneran liittymä, joten 16-gigaisen sais eurolla + 23,99 € * 24 kk. Tuleehan tolle hintaa, mutta 24 euroo kuussa kivasta harrastuksesta ei ole kovin paljon?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
iTunesista saa myös aina palautettua alkuperäisen firmwaren takaisin jos niin tahtoo. Jokainen tietysti tekee puhelimellaan minkä parhaaksi näkee, itse ainakin näen jailbreikin ehdottoman hyödyllisenä.

Edellyttäen tietysti ettei puhelin ole niin tiltissä että ainut keino saada se tolkuilleen on viedä huoltoon jossa ei sitten jailbreikkiä kovin hyvällä katsota.

Muuten kyllä.

Edellyttäen tietysti ettei puhelin ole niin tiltissä että ainut keino saada se tolkuilleen on viedä huoltoon jossa ei sitten jailbreikkiä kovin hyvällä katsota.

Muuten kyllä.

Noi minkäs ne sille voi?? Ainut että itse joutuu maksamaan, kun takuu ei enää voimassa!?

Jailbreakin jälkeen puhelimeen voi asentaa myös kolmansien osapuolten ohjelmia, toisin sanoen ohjelmia saa muualtakin kuin Appstoresta. Jailbreik muokkaa hieman puhelimen firmwarea.

Muutamia ominaisuuksia ja ohjelmia joita olen asentanut:
- copy&paste ominaisuus
- videokamera
- ääkkösellinen näppäimistö
- ohjelma joka mahdollistaa iPhonen käyttämisen modeemina
- ohjelma, jolla voi striimata livevideota palvelun sivuille
- todella kätevä alasvetovalikko, josta löytyy pikavalinnat yhteyksille, näytön kirkkaudelle ym.
- GPS-ohjelma, johon saa valmiiksi ladattua karttoja. Toimii siis verkon katvealueillakin, joissa nettiyhteyttä ei ole.
- ym ym
- On myös kehitteillä paljon mielenkiintoisia ohjelmia, joita ei todennäköisesti saa muuten kuin jailbreikkaamalla, kuten bluetooth-tiedostonsiirtoa sekä torrent-clienttiä..

Lisätään tähän vielä MMS -viestit ja tekstiviestiohjelmat joissa kirjoitus vaakanäppiksellä.

Pääseekö tosta soneran kytkystä eroon mitenkään? Ei jotenkin innosta ajatus 24kk sopparista. Itseni tuntien haluan 6kk käytön jälkeen jonkun muun luurin. Plus toihan on ihan antiikkia vuonna 2011.

Noi minkäs ne sille voi?? Ainut että itse joutuu maksamaan, kun takuu ei enää voimassa!?

Eli kun takuuaika loppuu, niin eikun jailbreikkiä koneeseen.

Itse en tätä ole vielä tehnyt, hyötyykö siitä nyt niin kauheasti ?
Mistä noita underG softia löytää ja tietää, ettei tuu mitään kaupanpäälle jne. ?

Eli kun takuuaika loppuu, niin eikun jailbreikkiä koneeseen.

Itse en tätä ole vielä tehnyt, hyötyykö siitä nyt niin kauheasti ?
Mistä noita underG softia löytää ja tietää, ettei tuu mitään kaupanpäälle jne. ?
Jailbreakin ku on tehny niin siihen ruudulle ilmestyy sellanen Installer mistä löytyy helvetisti kaikkea mitä voi vaan imutella ja asentaa. Eipä noista tosin koskaan kauheesti tiedä, mutta yleensä netistä selvii mitkä on hyviä ja toimivia ja mitkä taas ei. Tietääkseni iPhonelle ei kuitenkaan vielä ole mitään ylläripöpöjä mitä voisi tulla mukana.

Installeri onkin käytännössä jo kuollut ja kuopattu. Sen tilalle on tullut Cydian niminen ohjelma, mikä on periaatteessa sama asia, kaikki uudet ohjelmat ja ominaisuudet vain julkaistaan siellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom