Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Non ni nyt se iphone on tuossa pöydällä. Löytyykö hyviä vinkkejä näin aluksi? Tää tredi on niin pitkä, että selaamiseen menee tovi.
No jooh, olisihan noita muutama pieni juttu joita olisi tarjolla.
Lähinnä tuo takuupuoli mietityttää, jos maksan täyden hinnan suomessa tuosta kapulasta niin pitäisin soneran asiakastuen 100%na. Unlokattavalle tuontikapulalle asia olisi vähän eri.
iPhonessa on niin älyttömästi kaikkea, että mitä sitä breikkaamaan. Appstoreen vain ostelemaan kaikkea kivaa.Soneran kytkynä otin. Onkos jailbreak joku "kräkki"? Mitä hyötyä siitä on?
iPhonessa on niin älyttömästi kaikkea, että mitä sitä breikkaamaan. Appstoreen vain ostelemaan kaikkea kivaa.
iTunesista saa myös aina palautettua alkuperäisen firmwaren takaisin jos niin tahtoo. Jokainen tietysti tekee puhelimellaan minkä parhaaksi näkee, itse ainakin näen jailbreikin ehdottoman hyödyllisenä.
Edellyttäen tietysti ettei puhelin ole niin tiltissä että ainut keino saada se tolkuilleen on viedä huoltoon jossa ei sitten jailbreikkiä kovin hyvällä katsota.
Muuten kyllä.
Jailbreakin jälkeen puhelimeen voi asentaa myös kolmansien osapuolten ohjelmia, toisin sanoen ohjelmia saa muualtakin kuin Appstoresta. Jailbreik muokkaa hieman puhelimen firmwarea.
Muutamia ominaisuuksia ja ohjelmia joita olen asentanut:
- copy&paste ominaisuus
- videokamera
- ääkkösellinen näppäimistö
- ohjelma joka mahdollistaa iPhonen käyttämisen modeemina
- ohjelma, jolla voi striimata livevideota palvelun sivuille
- todella kätevä alasvetovalikko, josta löytyy pikavalinnat yhteyksille, näytön kirkkaudelle ym.
- GPS-ohjelma, johon saa valmiiksi ladattua karttoja. Toimii siis verkon katvealueillakin, joissa nettiyhteyttä ei ole.
- ym ym
- On myös kehitteillä paljon mielenkiintoisia ohjelmia, joita ei todennäköisesti saa muuten kuin jailbreikkaamalla, kuten bluetooth-tiedostonsiirtoa sekä torrent-clienttiä..
Noi minkäs ne sille voi?? Ainut että itse joutuu maksamaan, kun takuu ei enää voimassa!?
Pääseekö tosta soneran kytkystä eroon mitenkään? Ei jotenkin innosta ajatus 24kk sopparista. Itseni tuntien haluan 6kk käytön jälkeen jonkun muun luurin. Plus toihan on ihan antiikkia vuonna 2011.
Jailbreakin ku on tehny niin siihen ruudulle ilmestyy sellanen Installer mistä löytyy helvetisti kaikkea mitä voi vaan imutella ja asentaa. Eipä noista tosin koskaan kauheesti tiedä, mutta yleensä netistä selvii mitkä on hyviä ja toimivia ja mitkä taas ei. Tietääkseni iPhonelle ei kuitenkaan vielä ole mitään ylläripöpöjä mitä voisi tulla mukana.Eli kun takuuaika loppuu, niin eikun jailbreikkiä koneeseen.
Itse en tätä ole vielä tehnyt, hyötyykö siitä nyt niin kauheasti ?
Mistä noita underG softia löytää ja tietää, ettei tuu mitään kaupanpäälle jne. ?