Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Ei se himassa haittaa vaikka lanissa olisikin, telakkaan vain yöksi. Mutta jos wifi on päällä muualla, niin se hakee sitten asemia kokoajan, vaikkakaan ei syö akkua kuitenkaan mitenkään järkkynä.

hmm. mulla ei ole mitään telakkaa? siis on vain toi peruspiuha. tänään mietin, että saakohan tohon verkkovirta-adapterin ja MUN PUNAISEEN IHANAAN QASHQAIHIN sopivan sytytinadapterin?

tollaset silikonikuoret hommasin, mutta vielä ois hakusessa hiharemmi treeniin ja lenkkeilyyn. ootteko nähneet missään? ainakaan tampereen stokkalla ei eilen ollut edes tietoa moisesta lisätarvikkeesta.

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g
hmm. mulla ei ole mitään telakkaa? siis on vain toi peruspiuha. tänään mietin, että saakohan tohon verkkovirta-adapterin ja MUN PUNAISEEN IHANAAN QASHQAIHIN sopivan sytytinadapterin?

tollaset silikonikuoret hommasin, mutta vielä ois hakusessa hiharemmi treeniin ja lenkkeilyyn. ootteko nähneet missään? ainakaan tampereen stokkalla ei eilen ollut edes tietoa moisesta lisätarvikkeesta.

Tässä aika lupaava ehdokki.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15619

Halpa ainakin ja postimaksut kuuluu hintaa:) Pitäisi toimia myös touchin kanssa.

Kandee kysyä tuolta ennenkuin ostaa, notta lataako iPod kosketusta. Meinaan itse törmäsin ongelmaan, että naviin kiinni runkattu viritelmä ei ladannut uutta iPod nanoa, mutta lataa jeesuspuhelinta.

Totta kannattaa kysyä, vaikka tuon paikan tuntien sanovat, että toimii varmasti. Vaikka todellisuus voi olla ihan muuta.

3 taalan menetys ei kuitenkaan ole niin paha, jos ei toimikkaan.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Oliko tämä iphone vai treffi palsta..:lol2:

Tuntuuhan ainakin toi jailbreikki lisäävän akun syöntiä jonnin verran. Mutta nyt on luuris kaikki myrkyt niin ei voi nokia fanboyt lässyttään copypasteista ym.. Sanoisin että hiukkasen hidastui luuri,nooh on sovelluksia 6 sivua. Voipi vaikuttaa..

Tipautinki taas luurin tänään...OMG! pikkasen pelästyin,että taas meni 270€ :itku:,mutta siliconcase pelasti (käytän vain duunis)

:kuvia:

Applerakkaus, 1. lajissaan jopa pakkiksella :D

no sua varten mä sen ostin. ostin toppahousutkin, lappia ajatellen. kulta!

edit: ja ai niin, vaikka oonki yks oneliner koko akka, niin pakko puhua vähän asiaakin. erittäin epäkäytännöllinen tää vekotin on ainakin salilla. viritin sen tollaseen vanhaan niken kännykkäkoteloon ja olihan muuten hankala ettiä piisejä ja säätää volaa jne kesken kaiken. luultavasti jätän sen paremmat hihazydeemit hankkimatta ja jatkan podaamista ihan vaan sufflen kanssa, samoin juoksentelut. kävelylenkeille on tietty pakko ottaa toi mukaan että näkee mitä pakkiksella tapahtuu myös tuolta töölönlahden rannalta.

Mäkin laskin että kohta on pakko pukata uutta, eihän tuo ole kuluttajan näkökulmasta muuttunut mihinkään koskaan. E71 palvelee sen aikaa ja toivotaan että seuraavaa saa muutakin kuin Soneran kytkynä :(

Voisko joku valaista että mikä tuo 3G ja 3.5G ero on? N95 8G:ssä napottaa näytössä tuo 3.5G ku siirtää dataa mutta siihen se tietous sitte mun osalta jääkin.

Voisko joku valaista että mikä tuo 3G ja 3.5G ero on? N95 8G:ssä napottaa näytössä tuo 3.5G ku siirtää dataa mutta siihen se tietous sitte mun osalta jääkin.

No se on tuo HSDPA paketointi joka mahdollistaa kovammat siirtonopeudet, tosin tätä ominaisuutta ei suomessa tue mikään operaattori maksimeilla joten vähän hukkaan menee joskin jonkun verran nopeuttaa.

EDIT: wikipedia väittää elisalta löytyvän nykyään jo 7,2megan hsdpa tuki, pitääkö tämä paikkansa?

EDIT: wikipedia väittää elisalta löytyvän nykyään jo 7,2megan hsdpa tuki, pitääkö tämä paikkansa?

En tiedä missä toi toimii, mutta aika utopiaa on kun 2M on nopein myytävä Elisalla.
Paljon on ollut puhetta 5M yhteydestä, muttei sitä vielä ole markkinoitu.

Elisa Mobiilisivusto sanoi:
Hinnoittelussa on laajakaistan tapaan kiinteä kuukausimaksu, joka perustuu valittuun tiedonsiirtonopeuteen. Maksiminopeudet ovat 384 kbit/s, 512 kbit/s, 1 Mbit/s ja 2 Mbit/s. Toteutuvat tiedonsiirtonopeudet riippuvat mm. käytössä olevan datayhteyden laadusta ja käytetyn päätelaitteen ominaisuuksista.

Toi 2M on ns. helvetin hyvänä päivänä ehkä lähellä, eli ei todellisuudessa aivan tuota luokkaa.

Back
Ylös Bottom