Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko? Hyvä sitten, että poistin vahingossa Fringin eilen. On muuten pirun herkässä nuo ruksit.. sitten painat sen puoleista nappia mistä yleensä peruutetaan niin se onkin DELETE.

Anyways, rullaako tuo palringo taustalla?

Tuo soittarin maksimipituus on vähän semmoinen, että mihinkähän tarttee täyspitkää soittoääntä? Linjahan katkeaa ennen biisin loppua. Tai siis mua jotenkin kiinnostaa mikä siinä soittarissa on niin mielenkiintoista? Jääkö sitä kuuntelemaan, eli ei vastaa puheluun laisinkaan? Jos taas puheluun vastataan heti kun hälytyksen kuulee, niin onko sillä nyt mitään väliä missä vaiheessa soittoääni menee?

Joskus joku sankari onnistuu kuluttamaan tuon aikarajan ennen kuin löytää taidokkaasti kätketyn puhelimen. Vaikkei se nyt iso juttu ole, niin kyllä mua jurppii kun se biisi katkeaa kesken vain sen takia et joku on päättäny asettaa tollasen järjettömän rajoituksen.

Joskus joku sankari onnistuu kuluttamaan tuon aikarajan ennen kuin löytää taidokkaasti kätketyn puhelimen. Vaikkei se nyt iso juttu ole, niin kyllä mua jurppii kun se biisi katkeaa kesken vain sen takia et joku on päättäny asettaa tollasen järjettömän rajoituksen.

Enemmän ihmetyttää se että kuka jaksaa odottaa 2/3 minuuttia kun joku taulapää toisessa päässä etsii puhelintaan. Eikös se linja katkea itsestäänkin jonkun ajan päästä, mikä on vähemmän kuin tuo 40 sekuntia eli ei se ehtisi muutenkaan soida niin kauaa vaikka toinen jaksaisi odottaa.

Enemmän ihmetyttää se että kuka jaksaa odottaa 2/3 minuuttia kun joku taulapää toisessa päässä etsii puhelintaan. Eikös se linja katkea itsestäänkin jonkun ajan päästä, mikä on vähemmän kuin tuo 40 sekuntia eli ei se ehtisi muutenkaan soida niin kauaa vaikka toinen jaksaisi odottaa.

Nojoo, en tiedä katkeaako linja mut se pointti oli että en tykkää "keinotekoisista" rajoituksista mihin iPhonen kanssa törmää siellä täällä vaikka se muuten helvetin hyvältä puhelimelta vaikuttaakin. Oletetaan vaikka että haluaisit käyttää soittoäänenä jotakin biisiä mikä sulla on puhelimessa muutenkin nii ei onnistu kun se on liian pitkä. Aina pitää tehdä erikseen se max. 40 sekunnin versio.

Taas vein iluurin huoltoon (3:s) kerta. ei sinänsä ollut vikaa,vaan kasattu väärin. Rungon ja näytön välistä vuoti valoa,kuplia näytön alla.. Vähä kyllä kyrsii toi laatu! En tajua minkälainen sokean käsityö-paja noita kasaa/peruskorjaa.

Eli ei kannata ikinä tiputtaa/rikkoo iluuria,koska sitte alkaa tämä rumpa näitten peruskorjattujen paskojen kanssa. Tai mulla on vain ollu huono tuuri.

Noh enivei tilasin ton noksun kosketusnäyttö laitteen backup luuriksi. Katotaan millanen se on! Jättää sitte vaikka modeemiksi..

iphonen googlemaps...

onko tuo nyt niin että iphonen tuo navisofta käyttää 3G yhteyttä?
vai onko kartat itse luurissa?

Ja/tai onko siihen olemassa jotain muuta hyvää navisoftaa?

tuumannu tuon laitteen hankkimista niin kauan että kohta on pakko jo jolkuttaa hakemaan...

se käyttöliittymä on vaan niin hieno ja laitteen muotoilu on upea, varmaan pärjää eikä nokialaista enään kaipaile?

onko tuo nyt niin että iphonen tuo navisofta käyttää 3G yhteyttä?
vai onko kartat itse luurissa?

Ja/tai onko siihen olemassa jotain muuta hyvää navisoftaa?

tuumannu tuon laitteen hankkimista niin kauan että kohta on pakko jo jolkuttaa hakemaan...

se käyttöliittymä on vaan niin hieno ja laitteen muotoilu on upea, varmaan pärjää eikä nokialaista enään kaipaile?
kartat ladataan wifillä tai luurilla. Ei välttämättä tarvi olla edes 3g:tä, eli jonkun korven 4kt/s riittää ihan hyvin niiden karttojen latailuun, koska kartat ovat hyvin kaistaystävällisessä muodossa.

TomTom on ilmeisesti tulossa. SDK ja applen politiikka ilmeisesti viivästyttää tuloa. Apple kun ei haluaisi ottaa vastuuta navigaattorin ja puhelimen yhteistyöstä johtuvia onnettomuuksia vastuullensa. Tämä tieto on hyvin epävarmaa ja jo viime kesänä ilmitulletta. Oma veikkaus kuitenkin on, että TomTom tulee Iphoneen, koska rahaa olisi kuitenkin tulossa paljon puhelimen ainoan navigaattorisoftan myynnistä. Appleakin ihan varmasti kiinnostaa tämä 20%:n siivu ohjelmistomyynnistä :)

Sinänsähän puheohjausta ei olisi vaikea tehdä edes Googlemapsiin suoraan. Reittiopastushan siinä on jo, enää vain pitäisi tehdä pari riviä koodiin, joissa määritetään esim. sanat "turn left, right ja go forward" reittiopastuksen taitepisteisiin. Pelottaakohan googlella myös navigaattoriohjelmien vastuu. Sitä kun ei voi tehdä vain "sinnepäin", vaan pitää toimia helvetin hyvin. Samalla puhelimen softaakin pitäisi hiukan muokata siten, että se ottaa paikannuksen vain gps-sijainnista, eikä wifi- ja matkapuhelinverkon perusteella.

Yli 40-sekunttiset soittoäänet on yks maailman naurettavimmista asioista ja samoin ne ihmiset, jotka toisin väittää. Kukaan normaali ihminen ei anna puhelimen soida yli puolta minuuttia.

Kymmenen sekuntia on jo sellanen aika, että henkilö alkaa miettiä puhelun sulkemista ja antaa tavoitellun henkilön soittaa takaisin kun ehtii.
Tuo oli listattu johonkin nokiavsiphone taisteluun viime kevänää ja meinas perse revetä kun tollasta "puutetta" verrataan kosketusnäytön puuttumiseen.
Täysin samalla viivallahan kuitenki ovat.

Ja maskotille infoksi, että voit luurissa valita mistä tahansa biisistä 40 sekunnin pätkän, eikä tarvitse tehdä erikseen mitään eri versioita.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
...
Ja maskotille infoksi, että voit luurissa valita mistä tahansa biisistä 40 sekunnin pätkän, eikä tarvitse tehdä erikseen mitään eri versioita.
Miten tuo soittoääni tehdään itse luurissa? Itse ainakin olen joutunut itunesilla pätkimään ja konvertoimaan.

no näimpä...

Eipä mikään ihme, kuulen miten porot menevät kolviin aika monella :D

:hyper: No näinhän siinä käy... on tässä tuttavapiirissäkin kiistelty puhelimista ääni käheäksi ja jokainen
kateellinen nokia mies, tai "gadket-intoilija HTC mahdotonkäyttää" -klaanin jäsen tukehtuu kiukkuun tässä kohtaa... :hyper:

Kohtapa on omakkii 3g iipooni lapasessa

Luulin ensin että joku oikeasti valinnut vuoden puhelimeksi, mutta olikin jonkun höpösaitin oma keksintö.

Se alkuperäinen iippo olisi voinutkin olla vuoden puhelin, vai olikokin?

No kyllähän toi "höpösaitti" teki/tekee totuudenmukaisempaa arvostelua kuin esim. mikrobitti, minkä testin voitti noksu 5800. Toikin teksti on täysin totta ja asiallista settiä.
Iphonehan ei missään tapauksessa ole paperilla paras luuri,mutta ne jotka sitä oikeesti on käyttäny tietää miten fiksu ja helppo sitä on käyttää.

No kyllähän toi "höpösaitti" teki/tekee totuudenmukaisempaa arvostelua kuin esim. mikrobitti, minkä testin voitti noksu 5800. Toikin teksti on täysin totta ja asiallista settiä.
Iphonehan ei missään tapauksessa ole paperilla paras luuri,mutta ne jotka sitä oikeesti on käyttäny tietää miten fiksu ja helppo sitä on käyttää.
Miten niin 5800:n voitti iphonen? Samat pisteet sai, ja jomman kumman puhelimen piti olla ylempänä/ensin loppuarvostelussa.

Itse aloin epäilemään jonkun sortin Nokia-suosimista MB:n toimesta ko.arvostelun takia.

Miten niin 5800:n voitti iphonen? Samat pisteet sai, ja jomman kumman puhelimen piti olla ylempänä/ensin loppuarvostelussa.

Itse aloin epäilemään jonkun sortin Nokia-suosimista MB:n toimesta ko.arvostelun takia.

5800 sai 9.0 pistettä, iphone 8.9! Ootko lukenut lehtee? Molemmat oli toki toimituksen valintoja,mutta pisteis noksu vei.

ps.omistan molemmat... iphone vie:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom