Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
3G:ssä luonnollisesti 3G. 3G myös toimii iTunesin Appstoressa ja sieltä saa vaikka mitä siistiä. 3G:ssä GPS. Itsellä vielä 2G, mutta varmaan vaihdan jossain vaiheessa 3G malliin.

Onko muuten ominaisuuksiltaan ja käyttikseltään ihan samanlaiset nää mallit? Akunkestossa eroa? Varusteissa?

Jos Mike innostut lähiaikoina vaihtamaan luurin 3G malliin nii voisin ostaa sulta 2G pois jos en muuta ole ehtiny ostaa.

Akunkestossa eroa?

Tuosta en tiedä, mutta tässä on ainoa asia mitä kaipaan Nokialaisesta.
iPhone 3G:n akunkesto ei kovin häävi ole. Parantunut kun WiFi yms etsinnät jätetty pois päältä, muttei tuo päivää enempää tahdo kestää jos käyttöä on.

Mä tykkäsin jotenkin siitä 2G:stä silti enemmän, kun 3G:stä, sillonkun oli vielä molemmat luurit taloudessa.. Nyt ei ole kumpaakaan, tai tuo avon 3G huitelee lainassa vissiin jossakin :)

Mikä 2G:ssä oli parempaa?

Se oli jämäkämmän oloinen ja en oikeen tiedä, jotenkin tuntui vaan käteen mukavammalta käyttää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Juu nähtävästi toimii vain Soneran kautta. Lähinnä tarkoitin sitä kun Ebaysta ostettu niin ottavatko edes normaalit puhelinliikkeet vastaan.

MnM videon lopussa biljardia jeesuspuhelimella, on muuten koukuttava.

http://www.youtube.com/watch?v=xwtfh9AaM1A

img_0001.jpg

Iphonen operaattorivapaamallit GSM-Storesta.
Hinnat ovat suht hapokkaita :)

8gb 755€ ja 16 gb 888€

http://www.gsm-store.com/product_catalog.php?c=456

Jaahas. Hinta on kohdallaan, ainakin kauppiasta ajatellen. Luuleeko gsm-store oikeasti, että operaattorivapaat puhelimet revitään tolla hinnalla käsistä?

Ite kaavailin tätä maailmaa mullistaneen puhelimen ostoa HTC:n kaveriksi, mutta noilla hinnoilla tyydyn toistaiseksi kikkailemaan tylsällä winukka-käyttiksellä.

Edit. Tiedetään, etteivät jälleenmyyjät omaa vapaita käsiä iPhonen hinnoittelupolitiikassa, mutta riistohinta silti.

Kyllä tää luuri toimii megasella yhteydellä melko haipakkaa täydellä 3G alueella. Just testailen nopeuksia ja lähes täysillä pyörii. Harmi vaan kun esim. kotona ja töissä ei saa täysiä nopeuksia irti, ku on hiukan katvetta.

Jaahas. Hinta on kohdallaan, ainakin kauppiasta ajatellen. Luuleeko gsm-store oikeasti, että operaattorivapaat puhelimet revitään tolla hinnalla käsistä?
Veikkaanpa, että Midarella on ensisijaisesti mielessä yritysasiakkaat.
Nille kun on yksi ja sama maksaako puhelin 500€ vai 1000€, kunhan ei joudu 2 vuoden simkortti-kytkyasiakkaaksi. Sitähän korttia ei voi edes käyttää, koska Company-ominaisuudet eivät toimi ko. kortissa. Itse laitoin saamani Iphone simin hyllyyn ja jatkoin vanhalla kortilla.

Kaiken hyvän lisäksi nykyinen Soneran diili on vielä sellainen, että puhelin on ostettu mulle henkilökohtaiseksi. Eli vaikka lähtisin firmasta, niin se puhelin jää minulle, koska:
A)Sim-kortti on minun nimissä
B) puhelin on naimisissa simin kanssa (vaikkakaan ei tarvitse juuri sitä simiä)

Niin voi, tässä meitsin esimerkki Nokian mailista versus Mail.app.

http://www.youtube.com/watch?v=HIjYAScc5U8

Siinä saman emailin aukaiseminen liitteineen ja html koodeineen Noksulla ja jeesuspuhelimella. :D

Et sitten saanut yhtään paskempaa kuvanlaatua videoon :D
Mutta joo, esim jos tämän hetken maailman uusinta puhelinta(myyntiin tullutta) Sony Eriksonin Xperiaa vertaa Iphoneen sähköpostin aukaisussa, niin onhan siinä eroa.
Iphone näyttää html-muodossa viestit ja upotetut kuvatkin ihan sukkana.
SE taas laittaa kaikki kuvat ja tilpehöörit liitetiedostoiksi.
PDF-tiedoston katsomisessa joudut väistämättä kaivamaan kynän esiin, koska zoomaus ja navigointinäppäimiin ei osuisi edes Janne Holmeenin kätilö sormillansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom