Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Karttoja ei tarvitse ladata maksullisten palveluiden kautta, mutta eihän ne silti ole niin hyviä kuin Navicore tai TomTom. Niissä nyt on myös kaikkia muita ominaisuuksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eikös tohon mokian systeemiin voi ladata sit ite navigoinnin lisävarusteena.

ainakin käsittääkseni toi ite karttasofta ois ilmanen kaikille ja boonuksista pitäis sit maksaa

No tuopa bonuksista maksaminen just huolettaa. Navicore kun on suomi/skandinavia ja that's it. Ja osaa ennalta ilmoittaa esimerkiksi kameratolpista.

Onhan jo nyt joku maksullinen Navigointi sydeemi, missä aina ladataan karttaa sitä mukaan kun uudelle alueelle mennään.

Eiköhän ne päivitä S60 version sopivaksi myös tuohon uudempaan S60 versioon. Toivottavasti näin.

No niin, sieltä se E90 tuli. Ja nyt Nokia julkaisi sellaisen luurin millä voitetaan iPhone ja TyTN 10000-0.

No tuota... onhan se vähän... iso :D
Heitä tuo commari nyt sitten vaikka shortsien taskuun kesällä.
Komia paketti ei siinä mitään, mutta kun saisivat mahdutettua pienempään kasaan. Tuo oma tytn jopa saisi olla hieman pienempi. En vaihtaisi tytniäni tuohon ihan heti jo pelkän koon puolesta. Mitä vertailin, niin ominaisuudet about samat ja tytinässä pienemmässä koossa. Itsellä Tomtom navigaattorina ulkoisen gps pulikan kanssa ja toimii hienosti. Originaali route66 navigaattori oli ihan sontaa verrattuna tomtomiin. Ja sillä ei ole itselleni pätkääkään merkitystä onko minulla pieni gps pulikka takin taskussa/kojelaudalla vai ei.

Hienoiksi menee nykyajan vehkeet. Hienoiksi menee kyllä hinnatkin :eek:

No häh! suurimmat erot kamerassa ja näytön koossa. Kamera nyt noissa kännyköissä muutenkin on aivan turha laites ja näytön koko kompensoituu suoraan 2cm pidemmästä luurista. Mielestäni tuo 2cm on kännykän mittasuhteissa iso ero. Paperilla se kuulostaa pieneltä, mutta käy kaupassa ottamassa molemmat käteen, niin johan alkaa 2cm tuntumaan isolta erolta.

Noiden kahden kämmentietokoneen kokoerohan on noin 5% (vrt. pienet matkapuhelimet, jotka on yli puolet pienempiä, kun nuo), joten käytännössä mitätön. Muodosta voi tietysti sitten keskustella erikseen.

Itse käyttänyt TomTom Go laitetta talvella -25'C pakkasella huoletta. Tottahan se hidastuu se lcd-näyttö, kuten tekee kaikissa laitteissa. Mutta kyllähän niitä käyttää voi. Vähän hitaammin vain reagoi se näyttö (tai näytön päivitys)

Mulla on nyt kierrossa N95. Kyselkää jos kiinnostaa kyseinen luuri. Oon Noksulla töissä joten en viitsi hirveästi hehkuttaa mutta on kyllä ainakin omaan käteen paras firman tuote sitten legendaarisen 2110:n - todellinen jättiaskel eteenpäin.

E65 on tilauksessa, siinä on saatu kaikki tarvittava tungettua kohtuullisen kivoihin ja pieniin kuoriin.

Mulla on nyt kierrossa N95. Kyselkää jos kiinnostaa kyseinen luuri. Oon Noksulla töissä joten en viitsi hirveästi hehkuttaa mutta on kyllä ainakin omaan käteen paras firman tuote sitten legendaarisen 2110:n - todellinen jättiaskel eteenpäin.

Mihin merkkiin meinasit vaihtaa?

Oletko myymässä luuria?

Dopey, oon hankkimassa ko. luuria niin lähinnä kiinnostaa läpän toimivuus. Onko suuri mahdollisuus et se alkaa lonksua?? Ja mites softa.. toimiiko vai onko buginen? Ja onko sulla tietoa/näkemystä että saako kameralla parempia kuvia kuin esim N73?

ps. N95 tosin sais laitettua toisen threadin.

Millos tämä tulee N95 suomen markkinoille? Ainakin Australiassa ja jossain Arabiassa/vinkuintiassa noita on kuulemma jo myyty pari erää jo tovin aikaa sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom