Apple - iPad

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja make_00
  • Aloitettu Aloitettu
Muut valmistajat saa kyllä julkaista mitä tahansa marginaalista käpysesti toimivaa paskaa, ketään ei kiinnosta. Mut ootas kun Apple tekee jotain, niin aina sama saatanan itku, en tajua mikä noita vaivaa. Ja tää on siis satavarma skenaario joka ainoassa julkistuksessa joka ikinen kerta. Kun eka iPad tuli, niin samat naamat huuteli miten se on turhake.

Kertokaa nyt joku muro mulle please, mikä teitä noin vituttaa joka kerta? Eihän teidän ole pakko noita tuotteita ostaa, eikä teidän ole pakko myöskään avaa näitä ketjuja. Mut silti, on jostain syystä aivan pakko nalkuttaa joka ikinen kerta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Applelta pakkoveto päivittää toi nyt et saa ton uuden laturin jakoon padeihinkin. Päivittäminen 3-->4 ei siis oikeestaan mitään muuta järkeä paitsi latureiden yhteensopivuus.

Toi imac on aika siisti, saattaisin seuraavaks koneeksi harkita jos pöytäkonetta yleensä edes enää ikinä ostan. Tuolla toi pöytäkone kahdella näytöllä on makkarissa mut sitä tulee käytettyä ehkä kerran kuukaudessa.

Mahtaakohan ton uuden version tullessa kauppoihin noiden vanhojen hinnat tippua paljonkin? Mites viimeks kävi? Eli saako kolmosta nykyisen kakkosen hinnalla heti ku 4 tulee myyntiin?

Toi nimeämispolitiikka aiheuttaa vähän ihmetystä. Olisko toi uusi ipad pitäny kuitenkin nimetä ipad 3:ksi ja tää nelonen toksi uudeksi ipadiksi, jos kerran tiedossa oli et uusi ipad on uusin malli vain muutaman kuukauden. Tähän neloseksi nimettyyn tuskin tulee kuitenkaan päivitystä seuraavaan vuoteen?

Toi nimeämispolitiikka aiheuttaa vähän ihmetystä. Olisko toi uusi ipad pitäny kuitenkin nimetä ipad 3:ksi ja tää nelonen toksi uudeksi ipadiksi, jos kerran tiedossa oli et uusi ipad on uusin malli vain muutaman kuukauden. Tähän neloseksi nimettyyn tuskin tulee kuitenkaan päivitystä seuraavaan vuoteen?
Heh, eipä ole tullut ajateltua. Onko tämä uusi nyt vain iPad 4th gen? Eli siirtyivät mm. iPod Nanojen nimeämiseen.

Mä en nyt ymmärrä, millä perusteella se on iPad 4, iPad mini se on mun käsittääkseni. Eiköhän nelonen tule sen viimeks julkastun kolmosen eli "new iPadin" seuraajaks joskus... Taitaa toi new iPadikin olla ihan vaan iPad with retina display kun apple.comista kattelee ja siinähän on jo ollu uus laturiliitin. Vai onko mulla nyt muka menny jotain ohi?

Mä en nyt ymmärrä, millä perusteella se on iPad 4, iPad mini se on mun käsittääkseni. Eiköhän nelonen tule sen viimeks julkastun kolmosen eli "new iPadin" seuraajaks joskus... Taitaa toi new iPadikin olla ihan vaan iPad with retina display kun apple.comista kattelee ja siinähän on jo ollu uus laturiliitin. Vai onko mulla nyt muka menny jotain ohi?

Kaks eri laitetta, nelonen JA mini julkastiin.

Mikähän syynä, kuitenkin kunnollinen GPS on nopea paikantaa myös ilman 3G:n tuomaa A-GPS:ää. Vois kuitenkin ostaa naviapplikaation jossa offline mapsit, ja käyttää sitten autossa ilman tarvetta toiseen SIMmin tai dataan ylipäätään.

Syynä on raha. GPS ja 3G ovat samalla piirillä. Jos haluttaisiin GPS:n myös wifi-malliin, pitäisi siihen laittaa erikseen GPS-piiri ja jos sen haluaisi paikantavan yhtä nopeasti kuin A-GPS:n, pitäisi piirin olla hyvä ja antenniinkin panostaa enemmän. Se taas nostaisi valmistuskustannuksia jopa yli 3G mallin ja myyntihinnan pitäisi kuitenkin olla 3G:n puutteen takia alempi.

Syynä on raha. GPS ja 3G ovat samalla piirillä. Jos haluttaisiin GPS:n myös wifi-malliin, pitäisi siihen laittaa erikseen GPS-piiri ja jos sen haluaisi paikantavan yhtä nopeasti kuin A-GPS:n, pitäisi piirin olla hyvä ja antenniinkin panostaa enemmän. Se taas nostaisi valmistuskustannuksia jopa yli 3G mallin ja myyntihinnan pitäisi kuitenkin olla 3G:n puutteen takia alempi.
Jännä silti miten Nexus 7 sisältää täysverisen GPS:n ilman 3G:tä ja hinta melkein $100 vähemmän. GPS:n paikannusnopeus on myös hyvä arvosteluiden perusteella. Applen katteet on varmaan vähän kussu tän homman iPad Minin osalta.

sanokaas onko uuden ipadin myyntipakkauksessa applen logo?
Nimittäin jos sellainen on, niin ostan heti!

Apple forever!!

feikkiedit:itseasissa voisin ostaa vain tyhjiä laatikoita applen logoilla ja lämmitellä saunaa niillä /365

24009701.jpg

Mahtaakohan ton uuden version tullessa kauppoihin noiden vanhojen hinnat tippua paljonkin? Mites viimeks kävi? Eli saako kolmosta nykyisen kakkosen hinnalla heti ku 4 tulee myyntiin?

Veikkaisin et samanlainen tiputus tulossa, kuin viimeksi. 3g-malleissa hinta ero melko pieni tyyliin 519-599, joten uudemman mallin osto on perusteltua varsinkin kun siinä on nyt uusi laturin pää ja..

Pakko todennäkösesti ostaa. Onhanse Apple, eikä mikään anteronpaska saatikka mikkisoftahomo!

Syynä on raha. GPS ja 3G ovat samalla piirillä.
Itse asiassa ne on samalla add-on boardilla joka siis puuttuu wlan-mallista.

Jännä silti miten Nexus 7 sisältää täysverisen GPS:n ilman 3G:tä ja hinta melkein $100 vähemmän.
Ei se ole applelta pois jos voivat pyytää rojuistaan enemmän kuin kilpailijat. :rolleyes:

Tyhmää kun iPad3:sta ei enää saa. On vain iPad4 ja iPad2.
Tai no, tietty saa jostain Verkkokauppa.comista tai Gigantista täyteen hintaan. Mieluummin kai sitä sit ostaa sen nelosen.

EDIT: Niin, ilmeisesti ainakin DNA testaa jo esim. iPhone vitosen tukemaa LTE:tä Suomessa.

Suomen osalta uusi iPad sekä myös iPad mini tosin tukevat vain 1800 megahertsin LTE-taajuutta, ja Apple ja operaattorit eivät vielä toistaiseksi tarjoa LTE-tukea uusille laitteille.

Sitä en kyllä ymmärrä, että puhelimen oli oltava täsmälleen 3.5 tuumaa, sitten 4 tuumaa, muttei yhtään sen yli, että sitä voi käyttää yhdellä kädellä. Mutta nyt, kun tehtiin iPad Mini, sen oli oltava täsmälleen 7.9 tuumaa, että sitä voi käyttää yhdellä kädellä (ks. 2:15 eteenpäin). Onko tässä jotain, jota en oikeasti käsitä? Miten voi olla, että joka kerta, sama selitys kelpaa? Miten Apple tietää aina täsmälleen, että puhelimessa 4 on oikein, kun se ennen oli 3.5, mutta kuitenkin myös 7.9 toimii, ainakin padissa, ja hyvin ulottuu kaikkialle?

Jos Jobs eläisi niin miniä ei olisi tullut. Jobs vastusti ajatusta. Ihan ok jos joku haluaa minin, mutta itse pysyn normi pädissä. Ja tosiaan tuskin miniä kukaan yhdellä kädellä käyttää. Täytyy varmaan päivittää tuo kakkonen neloseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom