Apple - iPad

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja make_00
  • Aloitettu Aloitettu
Mikset pistä ipadia suoraan hdmi-piuhalla kiinni töllöön. Ei tarvitse ylimääräisiä kikkailuita.

Liikaa ylimääräistä kikkailua, langattomuus on nykyaikaa. ;)

Apple tv todennäköisesti ratkaisisi ongelmat. Täytyy harkita...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koskas se ipad3 oli tulossa?
Meinasin, että jos hommaisi sen kotikäyttöön, niin ei tarttisi työkonetta avata kotona lainkaan.

Hinnat pitäisi vissiin olla samaa luokka kakkosen kanssa?
Mua tuo kolmonen rupesi kiinnostamaan siksi, että siinä näyttäisi olevan näyttö sitä luokkaa, että e-kirjojen lukeminen sujuisi ilman silmien rasittumista.

Ööö, meinaatko, ettei Apple osaa tuota vertaa? Kyse on siitä, että Apple on päättänyt olla tukematta vanhaa Flash-tekniikkaa.

Käsittääkseni siinä on kyllä ihan Jobsin kaunat Adobea kohtaan ei niinkään se, että Flash olisi jotenkin vanha tekniikka. Saatan olla väärässä.

Käsittääkseni siinä on kyllä ihan Jobsin kaunat Adobea kohtaan ei niinkään se, että Flash olisi jotenkin vanha tekniikka. Saatan olla väärässä.

On siinä varmasti taustalla jotain kaunojakin, mut kyl se flash on myös vanhaa tekniikkaa. Tästä kertoo sekin, et Windows 8 tabletteihin ei myöskään ole tulossa flash -tukea.

Mites mulla on sellainen muistikuva, että Adobe lopetti kokonaan mobile flashin kehittämisen tuossa hiljattain?
Vai muistanko väärin nyt...

On siinä varmasti taustalla jotain kaunojakin, mut kyl se flash on myös vanhaa tekniikkaa. Tästä kertoo sekin, et Windows 8 tabletteihin ei myöskään ole tulossa flash -tukea.

Ei se aina ole niin vanhaa tekniikka ollut etteikö sitä olisi voinut ottaa mukaan. :)

Onko muuten tietoa suomeen tulevista versioista tuon uuden padin suhteen?
4G ilmeisesti ei ole tulossa, joten tuleeko pelkkä WLAN versio vai tuleeko edelleen WLAN + 3G...?

Itse tosin saatan ostaa (jos siis tuon hankin) pelkän WLAN version jokatapauksessa. WLAN löytyy nykyään melkein joka paikasta ja aina se nopsempi vaihtoehto on kuin 3G. Tuntuu, että tuo 3G:n tuoma lisähinta on turhan kova etuihin nähden. Mieluummin satsaan isompaan tallennuskapasiteettiin (väh. 32Gb, ehkä jopa 64Gb).

Aivan, pitää miettiä tuotakin.
Mulla on tosin autossa tällä hetkellä Garminin navi 5" näytöllä, joka navigaattorina ajaa asiansa enemmän kuin hyvin. Toki tuosta saisi sitten musasoittimen samalla, kun hommaisi adapteria.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom