Appelsiinimehu+hera80=palkkari?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli, tuli tuossa mieleen...

Jos juo ½L Rainbow appelsiinimehua, saa 50g hiilareita... Ja Hera80+Malto6 sekoitukseen suositus on niin, että hiilareita tulisi yhteensä 48g. Joten, kävisikö sellainen palkkari, että sekoittaisi 25g heraa puoleen litraan appelsiinimehua?

25g heraa tekee noin 20g proteinia joka on varsin vähän.

miksi ei kävisi? maku varmaan on ihan suomi24:stä mutta kokeile.

Toihan on myös mun nyky palkkari: 40g heraa (mansikka) ja 0,5dl täysomenamehua.. maku on sairaan imelä:kuola:

Taitaa tulla halvemmaksi, kun ostaa pussillisen maltoa ja sotkee sitä proteiiniin. Joskus tuli kokeiltua kaakaon makuinen proteiini+appelsiinimehu-yhdistelmää ja nautitaan huoneenlämpöisenä. Ei mainittava makuelämys.

VekiS85 sanoi:
Taitaa tulla halvemmaksi, kun ostaa pussillisen maltoa ja sotkee sitä proteiiniin. Joskus tuli kokeiltua kaakaon makuinen proteiini+appelsiinimehu-yhdistelmää ja nautitaan huoneenlämpöisenä. Ei mainittava makuelämys.
Minusta palkarissa on vähintään oltava 30g proteiinia ja hiilaria jotta kroppa saa tarvittavat rakennus aineet. Ja mitä mehuun tulee, niin kyllä malto on parempi hiilarin lähde kuin mehu ja ehkä jopa halvempaakin. Ja tuon lisäksi saataisi maistua paremmalta.

^^

miksi malto on parempi hiilarin lähde kuin mehu?

sori, kysely ikä mulla?

eikös toi sun siguski kerro et aika sama mitä palkkaris on kunhan saa proteiinia ja nopeeta hiilaria (kreatiinit ja muut jos haluaa)

oupa sanoi:
^^

miksi malto on parempi hiilarin lähde kuin mehu?

sori, kysely ikä mulla?

eikös toi sun siguski kerro et aika sama mitä palkkaris on kunhan saa proteiinia ja nopeeta hiilaria (kreatiinit ja muut jos haluaa)
Ei ngv:n väite perustu muuhun ku siihen että jos on oikeen hienossa pussissa olevaa ravinnetta nii pakkohan sen on olla parempaa ku joku mehu. :jahas: Se hiilari palkkarissa on proteiinin imeyttämiseksi, ei tarvii hifistellä.

Suositut

Back
Ylös Bottom