Anttilan käsipainot ja wrangen kiekot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni_n
  • Aloitettu Aloitettu
Frodo sanoi:
Joskus tein kotona käsipainoilla, sitte ku alko painot loppuu, ni tungin sitte lisää väkisi. ja vääntelin, kunnes tangot vääntyivät pilalle :D
ei taida ne anttilan tangot kauheita kestää ? mulla oli sellaset weiderin.
niitä tankoja et varmaan ole vännellyt pilalle :anssi: .. ne anttilan kässärit on aika perkeleen kestävät ainot mikä hajoaa on se painojen prässätty stoppari mut siihenkin vaan pari hitsi saumaa ni ikuiset on.. itsellä monesti ollut anttilan kässäreissä penkkipunnerruksessa 55-60 kg per käsi ja hyvin on kestäneet vaikka rojauteltu vielä betonilattialle

Suosittelen ammattikoulua...
Itse olen sorvauttanut levytangon 55mm päistä 50mm ja teetin noin 150cm pitkän tangon 50mm päillä hintaan 150mk...
Käsipainoiksi suosittelen noita wrangen kierretankoja kun ovat turvallisia...
Siihen vielä tekis muutaman tangon raskaimpiin liikkeisiin niin setti on valmis... :rock:

Njoniin hain nyt sitten intersportilta pari levyä tohon anttilan kässäripakettiin ja juuri ja juuri mahtui kiinni, kokonaispaino on nyt 20kg et eipä loppupeleissä paljoo iloo ollut :) kiekot oli 30mm ja tohon vähän liian isot mutta kiristäessä upposivat tohon tiivisteeseen sen verta tiukkaan etteivät heilu

Liitteet

• DSCN0338.webp
    DSCN0338.webp
    38,6 KB · Katsottu: 3 134
Back
Ylös Bottom