Antti tuisku poistui lavalta kesken esiintymisen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juho
  • Aloitettu Aloitettu
juu sanoi:
Nnngghhh... Noin! Wanha virallinen Tuisku-thread ylös, tämä varmastikkin sopii tänne.

Katselin urheilu-uutisia ja silmiin pomppasi aika turhan hanakasti sellainen epäkohta että tuisku-henkilö oli jollain kikalla päässyt kantamaan olympiatulta. Jooh. Taidanpa tästä muuttaa vihdoinkin sinne jenkkilään... tai ainakin turkuun.
Ei voi perkele olla totta:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
juu sanoi:
Nnngghhh... Noin! Wanha virallinen Tuisku-thread ylös, tämä varmastikkin sopii tänne.

Katselin urheilu-uutisia ja silmiin pomppasi aika turhan hanakasti sellainen epäkohta että tuisku-henkilö oli jollain kikalla päässyt kantamaan olympiatulta. Jooh. Taidanpa tästä muuttaa vihdoinkin sinne jenkkilään... tai ainakin turkuun.
Voin kuvitella tilanteen: Tuisku hölkkää pirtsakassa fashion hölkkäpuvussaan pre-teini tyttöjoukon läpi soihtu kädessä innoissaan hymyillen. Jostain syystä aloin tuntemaan myötähäpeää, vaikka eihän tossa mitään hävettävää ole... eihän? Miten Tuisku ees liittyy urheiluun? Toivottavasti sitä ei näytetä ulkomailla. Muissa maissa on varmaan joku arvostettu urheilija ollut kantamassa sitä soihtua ja täällä Suomessa sitä kantaa joku Idols tähti.

edit: selvensin vähän lauseita

juu sanoi:
Katselin urheilu-uutisia ja silmiin pomppasi aika turhan hanakasti sellainen epäkohta että tuisku-henkilö oli jollain kikalla päässyt kantamaan olympiatulta.
Joo katoin samaa... miks ne sen sinne otti? ihan täys :david: koko ukko!

-Rookie- sanoi:
Joo katoin samaa... miks ne sen sinne otti? ihan täys :david: koko ukko!

Ehkäpä siksi, että kaveri on niin suosittu ja varsinkin aikuisväestön keskuudessa sympaattinen ja kiva naapurin poika. Valtaväestö hänestä kuitenkin pitää...enkä oikein itsekkään ymmärrä tuota ihme vihaa, jota Tuisku saa osakseen. Kateuttako...?

Penneck sanoi:
Ehkäpä siksi, että kaveri on niin suosittu ja varsinkin aikuisväestön keskuudessa sympaattinen ja kiva naapurin poika. Valtaväestö hänestä kuitenkin pitää...enkä oikein itsekkään ymmärrä tuota ihme vihaa, jota Tuisku saa osakseen. Kateuttako...?

Tuiskua homoksi haukkumalla yritetään saada lisää pakkisuskottavuutta. Kato tosi raudanvääntäjä ei paljoo tommosia teinityttöjen ihq idoleita kattele vaan lataa heti koteloon! Perkele :curs:

Penneck sanoi:

Suosittu tuntuu kyllä olevan. Itse en Tuiskusta pahemmin pidä, koska mielestäni laulajan pitäisi osata laulaa, ainakin ennen kuin lähtee pelkän ulkonäön ja lanteiden heilutuksen turvin metsästämään julkisuutta. Ärsyttää se puoliraastava ääni radiossa kymmenen kertaa päivässä ja lehtiäkään ei voi lukea törmäämättä Tuiskun kauniiseen kuontaloon. Mikäs siinä jos tikkarit tykkää, mutta kun sitä ei voi välttää kuulemasta ja kun tämä "julkkis" vieläpä päästetään kantamaan olympiatulta niin kyllä se väkisinkin laittaa vituttamaan! Ennen tarvitsi julkisuuden eteen osatakin jotain, mutta....

Eihän se pullojen heittely kovin suositeltavaa ole, mutta kyllä se saatanan keikari vois pikkasen miettiä mimmosta paskaa oikein suoltaa markkinoille. :jahas:

Penneck sanoi:
Mua ihmetyttää Tuiskun suosio, eihän se edes Idolsia voittanut. Ymmärtäisin sen jos Tuisku olis voittanut kilpailun, mutta tässä nähdään taas kuinka helposti suomessa pääsee "julkkikseksi".

Faktahan on se että teinit samaistuvat helposti tietynlaisiin ihmisiin. Tämän ovat myös markkinamiehet tajunneet ja käyttävät sitä menestyksekkäästi hyväkseen. Muusikon ura on valittu vain siksi että se on helpommin toteutettavissa (vrt. urheilija tai näyttelijä). Itse musiikin kanssa tämänlaisilla kaupallisuuden ruumiillistumilla ei ole paljon tekemistä.

Minun mielestäni muusikoksi (tai hyväksi sellaiseksi) voi sanoa sellaista henkilöä, joka osaa itse säveltää/sanoittaa/sovittaa kappaleita, tai edes tulkita niitä hyvin ja persoonallisesti. Mielestäni Tuisku ei täytä mitään näistä kriteereistä. Jos vertaa "normaali-ihmiseen" niin tuisku on varmasti keskinmääräistä parempi laulaja, mutta väitän että esim jokaisesta vähänkin isommasta koulusta löytää montakin parempaa laulajaa.

Lisään vielä että henkilökohtaisesti antti tuiskua vastaan minulla ei ole mitään, ja miten voisikaan olla kun en henkilö tunne

juu sanoi:
Suosittu tuntuu kyllä olevan. Itse en Tuiskusta pahemmin pidä, koska mielestäni laulajan pitäisi osata laulaa, ainakin ennen kuin lähtee pelkän ulkonäön ja lanteiden heilutuksen turvin metsästämään julkisuutta.

Mut britney on kuitseki ihan kissa, vai mitä. :D

Jos osaavat tahot saavat Tuiskusta aikaan myyvän tuotteen ei se ole hänen vikansa. Ilman markkinointia ja eri mediavaikuttimia ei moni "oikeasti" hyvä bändi olisi välttämättä koskaan lyönyt läpi. Joku alkaa pitämään jostakin artistista tai yhtyeestä ihan vaikka loistavan videon vuoksi...tai siksi, että artisti on hyvän näköinen. Tässä ei paljon päde tekeekö artisti itse musiikkinsa alusta loppuun. Moniko teistä on 13- vuotiaana ajatellut näitä asioita? Vaikka silloinkin ihminen musiikkia kuluttaa usein paljonkin. Minusta kaikelle on paikkansa...Tuiskullekkin.

Funky sanoi:
No ei tehnyt Elviskään ja se kumminkin on kuningas :rock:

Siksi sanoinkin että hyvän muusikon pitää itse osata tehdä biisinsä TAI tulkita niitä hyvin ja persoonallisesti

Funky sanoi:
No ei tehnyt Elviskään ja se kumminkin on kuningas :rock:

Tom Jonesista puhumattakaan, ja se sentään oli Tiikeri. Tuisku on pop-idoli ja niitähän on aina ollut, niitä tulee ja menee. Ei se sen vakavampaa. Jätkä käyttää tilaisuutta hyväkseen ja kerää rahat pois ja pääsee samalla puppelipoikien suosioon. Kuulostamatta pilkalliselta [mikäli olen tilannetta seuraamatta ymmärtänyt hänen suuntaumuksensa oikein] niin parrua perseeseen se haluaa. Ja jos nyt ihan pakko on hakea positiivisia puolia niin ehkä sillä on esiintyjäntaitoja himpun enemmän kuin Nykäsellä. Tosin itse menisin ennemmin kattoon Mattia keikalle kun Antti Ruiskua. Matti on sentään olympiavoittaja, miksei sen annettu kantaa sitä saatanan soihtua?!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom