Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pahaa jälkeä muovipulloista...neutraali sanoi:Millä pullolla sitä yritettiin heittää, varmaan jollain muovisella niin ei voinu esiintyä
Funky sanoi:Iltalehden mukaan toiselle tansijalle laitettiin 11 tikkiä ja toiselle "vaan" 4.
Hauskaa on se, että lähes jokainen, joka ei ole 11v tyttö on jotenkin Anttia vastaan. Eihän Antti ole loppupeleissä mitään pahaa tehnyt. (Ainakaan tarkoituksella) Mun mielestä siinä on jotain kunnioitettavaa, että nuori kaveri onnistuu ansaitsemaan elantonsa esintymällä ja levyttämällä. Ei taida meistä jokaisesta olla siihen. (Ehkä sen takia emme tee niin?)Corleone sanoi:Että ensin oli asiallinen postaus, mutta sitten ajattelit, että "mitähän pakkislaiset musta ajattelee ajatteleekohan että olen homo kun en hyväksy antin pahoinpitelyä laitetaanpa tähän loppuun että olipa se sittenkin ihan hauskaa".
Human-Pro sanoi:Jos esimerkiksi Slayerin keikalla joku vitun urpo heittää pullon laulajaa kohti ja sen takia keikka loppuu kun seinään..
Käsitinpä sitten väärin, sorry!Odu sanoi:Niinku sanoin, Antille nauraminen on hauskaa, koska siihen osallistuu 97% väestöstä (Tutkimus), mutta se on ihan hanurista, että kaveria ruvetaan fyysisesti vahingoittamaan sen takia että se koettaa hommata leipäänsä.
rautalonkka sanoi:Oon näköjään pakkiksen ainoa mies jonka mielestä Antti on ihana. Tuiskulla on mun mielestä paisuvaiskudosta hivelevä ulkonäkö ja hyvä perse. Sen kanssa olis varmasti mukava tutustua hieman horizontaalisimmissa merkeissä...
dogi sanoi:Soitto pysäytettiin hetkeksi ja laulaja huusi että "ottakaa kiinni se mulkku ja vetäkää oikein kunnolla turpaan, mä annan luvan" ja sitten setti jatkui kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.