Antti tuisku poistui lavalta kesken esiintymisen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juho
  • Aloitettu Aloitettu
stubb1.jpg

Pakko nostaa vähän tredin tasoo :**** <333

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millä pullolla sitä yritettiin heittää, varmaan jollain muovisella niin ei voinu esiintyä :david:

neutraali sanoi:
Millä pullolla sitä yritettiin heittää, varmaan jollain muovisella niin ei voinu esiintyä :david:
Pahaa jälkeä muovipulloista...
Funky sanoi:
Iltalehden mukaan toiselle tansijalle laitettiin 11 tikkiä ja toiselle "vaan" 4.

Olen joskus saannu 5 tikkiä ihooni kerralla. Mielestäni haava oli ihan tarpeeksi iso jo silloin.

Tollanen 11 tikkii vaatii kyllä aika pirun ison haavan :(

Taitaa Antiltakin löytyä jonkin verran itsesuojelu-vaistoa.
Sinänsä sääli kun en liioin perusta sen musiikista, saati sit koko äijästä. - tosta ei tarvi vetää sit hernettä nenään :thumbs:

Onhan se korkea aika että edes osa ihmisistä ymmärtää ottaa ihan konkreettista kantaa(joopajoo) tollasen liukuhihnapaskan suoltamiseen.

Mä en ainakaan hirveästi lämpene ajatukselle, että joku tulis mun työpaikalle ja alkais heittelemään kaljapulloilla.

Joskus telkkarista tuli jotain festari tapahtumaa ja Offspring oli lavallla niin pulloja lenteli. Jatko sentään soittamista.
:rolleyes:

Olisin kyl halunnu nähä Antin bäkstaakilla ton jälkeen:D
Varmaan ihan suru puserossa.

Mutta eihän se ole kivaa jos pullot lentää...

Corleone sanoi:
Että ensin oli asiallinen postaus, mutta sitten ajattelit, että "mitähän pakkislaiset musta ajattelee ajatteleekohan että olen homo kun en hyväksy antin pahoinpitelyä laitetaanpa tähän loppuun että olipa se sittenkin ihan hauskaa".
Hauskaa on se, että lähes jokainen, joka ei ole 11v tyttö on jotenkin Anttia vastaan. Eihän Antti ole loppupeleissä mitään pahaa tehnyt. (Ainakaan tarkoituksella) Mun mielestä siinä on jotain kunnioitettavaa, että nuori kaveri onnistuu ansaitsemaan elantonsa esintymällä ja levyttämällä. Ei taida meistä jokaisesta olla siihen. (Ehkä sen takia emme tee niin?)

Niinku sanoin, Antille nauraminen on hauskaa, koska siihen osallistuu 97% väestöstä (Tutkimus), mutta se on ihan hanurista, että kaveria ruvetaan fyysisesti vahingoittamaan sen takia että se koettaa hommata leipäänsä.

Toivottavasti kukaan vastaava idiootti joka viskas sitä anttia pullolla ei tuu tuska festareille pilaamaan keikkoja.

Odu, olet väärässä tuossa, että "lähes jokainen, joka ei ole 11v tyttö on jotenkin Anttia vastaan". Nimittäin viimeistään nyt mä päätin ryhtyä hillittömäksi Tuisku-faniksi.

Tuo Kaivarin juttu oli niin syvältä, ettei tottakaan. Ja muuten, jos artistia heitetään kovemmalla kuin pehmolelut, kukat ja alusvaatteet, on ihan normaali toimi keskeyttää keikka. Tuskin turvallisuushenkilöstökään olisi antanut Tuiskun jatkaa, vaikka hän olisi tahtonutkin.

Ja kenestä pullojen heittely ketään kohti on hauskaa, kokeilkaapa viikonlopun yövuoroa sairaalan ensiapupäivystyksessä. Ei naurata. Alkoholi ei ole syy, ei peruste eikä puolustus. Jos ei osaa ottaa viinaa tekemättä helvetin typeriä asioita (saako täällä kiroilla vai deletoidaankohan tuo... :rolleyes: ) niin ehkä kannattais ostaa vaikka appelsiinijaffaa seuraavalla kerralla.

Paljonkohan joutuu heittäjä maksamaan korvauksia, mietin vaan? Kun ilmeisesti saatiin ainakin epäilty heittäjä selville. Siinä on kotikasvatus kohdallaan?

Mä mietin vaan, että mikä ihme ihmisiä vaivaa tuossa Antti Tuiskussa? Hirveää morkkaamista ja veetuilua ja naureskelua. Ottaako se niin koville, että joku menestyy? On niitä huonompiakin listahittiesiintyjiä. Tulee mieleen kuinka aikanaan Dingo sai samanlaista kohtelua, miehet (pojat) uhosivat kuinka hinttejä Dingon jätkät ovat, lavalle lensi pulloja ja muuta, ja hakkaajia ja uhkailijoitakin riitti. Ärsyttävää. Tai korjaan: säälittävää. On vissiin itseltä tosi paljon pois, jos joku menestyy?

Tästä mä olen keskustellut lähiaikoina aika lailla, kun mun mielestä Tuisku on söötti ja varmasti just passeli idoli tuollaisille varhaisteini-tytöille. Kyllä mä muistan itsekin kuinka Dingo oli ihan maailman isoin asia mulle, seinät tapetoitu julisteilla ja osasin vaikka unissani laulut ulkoa alusta loppuun ja lopusta alkuun. Jos Antti Tuiskun sivut naurattavat, niin ilmeisesti et ole kohderyhmää. Mua naurattavat joidenkin en mainitse minkä musiikkiryhmän artistien / bändien sivut, kun on niin hemmetinmoista uhoa ja viinanjuonnin ihannointia ja pitää olla mustaa ja rajua ja hui vaan... :D Mutta jos joku tykkää, niin olkaa hyvä vaan, mä en ole kohderyhmää, enkä siis ole passeli arvostelemaan aihetta ainakaan pilkallisesti. (paitsi nyt tämän kerran kun otin esimerkiksi)

Näihin hintti-Tuisku-juttuihin kyllästyneenä päätin siis ryhtyä näin kypsällä iälläkin Tuisku-faniksi. Ainakin noin niinkuin ulkomusiikillisesti. Meidän kolmevuotias hoitaa sen musiikin kuuntelun, katsoi ja tanssi mukana koko kolmosen digikanavan konsertinkin ajan. Onkohan neiti kohderyhmää. :D

Eipä tule heti mieleen yhtään henkilöä jota haluaisin heittää pullolla... Tai no ehkä jotain Jammua tai Bin Ladenia.

Human-Pro sanoi:
Jos esimerkiksi Slayerin keikalla joku vitun urpo heittää pullon laulajaa kohti ja sen takia keikka loppuu kun seinään..

Aikanaan, olisiko ollut kesällä 95, Messilän festareilla katsomosta lensi pulloja lavalle Klamydian vetäessä settiään. Soitto pysäytettiin hetkeksi ja laulaja huusi että "ottakaa kiinni se mulkku ja vetäkää oikein kunnolla turpaan, mä annan luvan" ja sitten setti jatkui kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.. Jotenkin ei tuntunut oudolta käytökseltä mutta olisi suht huvittavaa kun Huisku huutelisi jotain vastaavaa Kaivarin lavalla :)

Oon näköjään pakkiksen ainoa mies jonka mielestä Antti on Ok. Tuiskulla on mun mielestä sympaattinen ulkonäkö ja elämänasenne. Sen kanssa olis varmasti mukava tutustua.

Odu sanoi:
Niinku sanoin, Antille nauraminen on hauskaa, koska siihen osallistuu 97% väestöstä (Tutkimus), mutta se on ihan hanurista, että kaveria ruvetaan fyysisesti vahingoittamaan sen takia että se koettaa hommata leipäänsä.
Käsitinpä sitten väärin, sorry!

Nostetaanpas tämä vanha tread taas esille... Up, noin.

rautalonkka sanoi:
Oon näköjään pakkiksen ainoa mies jonka mielestä Antti on ihana. Tuiskulla on mun mielestä paisuvaiskudosta hivelevä ulkonäkö ja hyvä perse. Sen kanssa olis varmasti mukava tutustua hieman horizontaalisimmissa merkeissä...

Korjattu tämäkin.

Ei, et ole pakkiksen ensimmäinen kaapista tullut... :D

dogi sanoi:
Soitto pysäytettiin hetkeksi ja laulaja huusi että "ottakaa kiinni se mulkku ja vetäkää oikein kunnolla turpaan, mä annan luvan" ja sitten setti jatkui kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Kunnon rokkimeininkiä ja sitä paitsi ihan oikein sille kusipäälle joka heitteli pulloja.

:rock:

Nnngghhh... Noin! Wanha virallinen Tuisku-thread ylös, tämä varmastikkin sopii tänne.

Katselin urheilu-uutisia ja silmiin pomppasi aika turhan hanakasti sellainen epäkohta että tuisku-henkilö oli jollain kikalla päässyt kantamaan olympiatulta. Jooh. Taidanpa tästä muuttaa vihdoinkin sinne jenkkilään... tai ainakin turkuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom