BB Antti Halmo

Jotkut menee salille harjottelemaan, kun taas jotkut menee katsomaan kun muut hyppii ympäriinsä.

Totta, myönnän että pro-ukot osaa treenata ilman että ympäristö häiritsee.. itsehän treenaan suosiolla kotona kun ei pää kestä kaikenmaailman mave-painon-tiputtelijoita... joita noi crossfittaajat tälleen karkeasti yleistäen on...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten ison äijän hermot kestää treenata jollain crossfitti salilla? ainakin tuosta tekonurmijuoksuradasta päätellen siellä hypitään kuin päättömät kanat ympäriinsä ? :D

"Life Fitness, Hammer Strength ja Gym 80 -laitteet takaavat parhaat treenit ...."
Ei ihan turha sali, vaikka ne crossfittaajat siellä taustalla hyppiskin! ;)
 
No voi kai tota halmon tohua jo ihan protouhuksi kutsua ja koko olemusta muutenkin, vaikka ei nyt vielä korttia omistakkaan, huom VIELÄ.
 
No voi kai tota halmon tohua jo ihan protouhuksi kutsua ja koko olemusta muutenkin, vaikka ei nyt vielä korttia omistakkaan, huom VIELÄ.

Pitääks tuol voittaa overall et saa kortin? En ole mikään asiantuntija mut vähä tuntus et siihe o viel paljon matkaa.
 
Joo eikö pidä joo, vai riittikö oman sarjan voitto? En nyt ihan sata varma ole, joo tosiaan kovassa kunnossa tuolla pitää olla, parhaimpia amatöörikisoja mm kisojen jälkeen.
 
En mä laske tuota vielä että olisivat täysverisiä crossfittaajia, ryhmäliikkuntaa nuo ihmiset siellä hääräävät...toiminalliseen tyyliin. Asiahan ei minua häiritse tippaakaan, salin puolella kun ei juurikaan ole ruuhkia vaan homma pelittää oikeen mukavasti. Jos Turussapäin käytte niin kannattaa oikeesti tulla tutustumaan, laitteet on ihan huippuja ja henki / fiilis salilla suoraan katossa. Itse olen enemmän ku tyytyväinen puitteisiin vaikka ei vielä ihan kaikkia laitteita mestassa ole mutta uutta tulee aika-ajoin joten hankinnoilta ei säästytä! Hammeria, barbarianlinea ja gym80 laitteita ovat tosiaan. Ja on siinä nurmella aika ihanteellinen pistellä askelkävelyä menemään, voi ihan huoletta kompastua tai vaikka näytellä että ois reenannu ihan loppuun saakka....tai sitten vaan kävellä ihan loppuun saakka ihan todellisesti. =D
Joo poijjaat eihän tätä mitenkään vielä pro touhuksi kutsua....lähinnä sellasta silloin tällöin reenailua ja hieman sinnepäin syömistä jne jne. =D
 
Overall saa varmasti ja omansarjan voittajallakin mahdollisuus, jos katsovat aiheelliseksi, näin oon ainakin itse ymmärtäny
 
Boulder shoulders!

1964974_771375056272240_2288235633288109309_n.jpg
10291701_771375049605574_7236304564012146536_n.jpg
 
Back
Ylös Bottom