BB Antti Halmo

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhtään Anttia vähättelemättä, niin toi otsikko on mielestäni varsin koominen. Kyseessä on kuitenkin arvostelulaji. KP:n jutut alkaa mennä vähän saman henkisiksi kuin mitä Weiderin lehdissä aikanaan oli Ahnuldista. Omasta mielestäni Antilla on suomessa top 3 selkä, sen kummemmin erittelemättä sijoitusta. Tosin otsikossa on varmaankin provoa tarkoituksella mukana.
 
Erittäin hyvin sanottu. Ajattelematon kommentti tuo Weakin sinänsä, mutta tuon allekirjoitan itsekin. Itseään voi tuoda esille ja julkisuudessa olla niin monella tavalla. Esim. Halmon videoista ja tyylistä olen tykännyt, lupsakan leppoisa ja vaatimattomankin oloinen perusheppu.

Katos täällä oltiin mun viestiin tartuttu porukalla. Enivei, tässä aika hyvin tiivistetty miksi tykkään Halmosta (senkin lisäksi, että TURKU!). On vaan mun mielipide, että tykkään tälläisestä persoonasta :) Se ei poista sitä faktaa, et tällä, ja niiiiiiiin monella muulla alalla, tarvis mainostaa itteään niin paljon kuin mahollista. Tässä, niinku monessa muussakin asiassa, tarvii vaan tuumata, että haters gona heit. En mää seuraa niitä tyyppejä, joita en fanita, eikä he mua varmaan kaipaakkaan. Ja kateellinen en kyllä ole tippaakaan kellekkään, vaikka monen mielestä siihen syytä oiski :lol2: Onkohan bodauksessa keskimäärin herkempää kisaajaa mitä tulee arvosteluihin, hmm...


Mutta ihan sama : Jumalauta, mies oli kaheksas! Perkele! Mahtavaa!
 
Tässä, niinku monessa muussakin asiassa, tarvii vaan tuumata, että haters gona heit.

Hyvä heittää jotai haters gona heittiä tänne ku kaveri ite ollu heittämässä negaa muista kisaajista yks sivu takaperin :D

E: Onnittelut miehelle ja lisää materiaalia vaan ulos, mukavaa seurattavaa ukon touhut. Mitä tulee noihin KP:n juttuihin niin ihmettelen suuresti ettei tämä antanut miehelle jotai Antti "Triple S" Halmo lempinimeä(Suomen Suurin Selkä). On meinaa nuo bodylehden jutut ja varsinki kansilehden otsikot yleensä sitä luokkaa, että nykyään ne lehdet jää omalta osalta hyllyyn.
 
Niinpä.. näyttää jotenkin hirmu löysältä. Ois mielummin ollu vaikka se selkäkuva. Millonkas uusin body ilmestyy kauppoihin?
 
Hyvä heittää jotai haters gona heittiä tänne ku kaveri ite ollu heittämässä negaa muista kisaajista yks sivu takaperin :D

Tuo meinasi, että mitä niiden kisaajien tarvii häiriintyä, jos yks random-jannu(esim. minä) ei satu fanittamaan niin kuin jotain toista :rolleyes:
 
Niinpä.. näyttää jotenkin hirmu löysältä. Ois mielummin ollu vaikka se selkäkuva. Millonkas uusin body ilmestyy kauppoihin?
Hirmu löysä on aika kaukana totuudesta. Toki joku pahasti syömishäiriöinen pystyy näkemään kuvassa aivan liikaa rasvaa.
 
Ei varmaan ollut pointti vähätellä AAC:ta kilpailuna, vaan se että kun hyvään kuntoon on itsensä vaivalla saanut niin moni tykkää kisata jotkut toisetkin kisat jälkeen päin. Tämänhän varmaa Pekka itsekin tietää kokemuksesta.
 
Ei varmaan ollut pointti vähätellä AAC:ta kilpailuna, vaan se että kun hyvään kuntoon on itsensä vaivalla saanut niin moni tykkää kisata jotkut toisetkin kisat jälkeen päin. Tämänhän varmaa Pekka itsekin tietää kokemuksesta.

Eipä noita kisoja niin vain ole. Jos mieli ensi vuonna kisata taas AAC:ssa niin ei ole hirveästi aikaa kuntoa ylläpitää. Antti ei Suomen kevään kisoista hyödy mitään ja kaikki mitä täältä muasta voipi voittaa on jo voitettu. Tietysti EM kisathan olisi, mutta en usko että Antti sinne on pyrkimässä?
 
Parempi vaan, että Halmo panostaa täysillä kerran vuodessa yhteen kovatasoiseen kisaan ja näin ollen KEHITTYY oikeasti vuodesta toiseen. Liian kauan on suomessa kehiksen taso polkenut samalla tasolla, kun ukot kisaavat vain heikko tasoisissa Sm kisoissa.
 
Kuvia Arnold Amateur 2014 :

DSC09223.JPG

DSC09088.JPG

DSC09159.JPG

DSC09220.JPG
 
Ou jeah, videolla kyykkyäki kunnon painoilla!
 
Parempi vaan, että Halmo panostaa täysillä kerran vuodessa yhteen kovatasoiseen kisaan ja näin ollen KEHITTYY oikeasti vuodesta toiseen. Liian kauan on suomessa kehiksen taso polkenut samalla tasolla, kun ukot kisaavat vain heikko tasoisissa Sm kisoissa.

En usko että se kehittyminen on siitä kiinni kisataanko sm vai mm tasolla, jos haluaa kehittyä ni kehittyy ku panostaa lajiin. Sama se mikkä kisat on.
Oon ihan sata varma ettei kukaan mee Sm kisoihin siks että siellä pärjäis huonommassa kunnossa ku isoissa kisoissa, kaikilla vaan ei oo haluja ja rahkeita lähtee maailmalle :)
 
Back
Ylös Bottom