Anton Kuivanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko sillä niin hirveää merkitystä pääseekö anton takaisin UFC:hen vaan sillä on merkitystä että on yrittänyt ja yrittää. Monien kommenteilla ei kukaan pääse ikinä minnekkään. Joko voitat tai olet paska??

Kenen kanssa Anton treenaa painia ja jujutsua?olisko täydellinen ottelutavan muuttaminen paikallaan,ukkoa mattoon ja nyrkkiä suuhun.

Onko sillä niin hirveää merkitystä pääseekö anton takaisin UFC:hen vaan sillä on merkitystä että on yrittänyt ja yrittää. Monien kommenteilla ei kukaan pääse ikinä minnekkään. Joko voitat tai olet paska??

Nimenomaan. SIkäli mikäli Anton haluaa kehittyä vapaaottelijana, niin pyrkimys UFChen varmasti vie miestä taidollisesti, henkisesti ja fyysisesti eteenpäin. Ja se on tärkeintä. Vaikka sinne UFChen ei pääsisikään ihan heti. Tai vaikkei ollenkaan.

Off topic: Tästä kommentista tuli tämä Homerin opetus mieleen (The lesson is, never try).

http://www.youtube.com/watch?v=nhjGoaKf52s

PS. En Homerin kanssa samaa mieltä :)

Mitäs sitten seuraavaksi marraskuun Superior-matsin jälkeen? Ai että voisi ottaa matsin Salossa, okei...

Toivottavasti löytyy hankalissa raameissa järkevä vastustaja Antonille. Yleisesti ottaen mukavaa, että joulukuullekin tulee vielä kunnon tapahtumaa, ei vaivu koko skene taas kolmen kuukauden "peruskuntokaudelle".

Mut en kyllä usko että pääsee enää UFC kun ei Cage mastaruuskaan ole hallussa. Eka pitäs voittaa Cage mestaruus ja sitte vaikka Bellatorsin turnaus ni pääsis varmasti UFC.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oriol on hyvä vastus Antonille! Menkää hyvät ihmiset paikan päälle katsomaan - itse en pääse mutta onneksi Goteborgiin pääsee kehän viereen. Jos siis "aina luotettava" Finnair lentelee yhtään mihinkään ens viikolla.

En oo varma kumpaan ketjuun tää pitäis kirjottaa, Niinimäen vai tänne.

Jotenkin tuntuu et Suomalaiset urheilijat ei oikein uskalla sanoa haastiksissa suoraan että "mä lähden voittamaan" vaan jotenkin arkaillaan kertoa niitä suuria tavotteita. Sit jos tuleekin häviö niin sit jengi (Gloryhunterit) huutelee ja kirjottelee kaikke paskaa malliin "UFC-juna meni jo". Tuli voitto tai tappio, mä en ainakaan ala kääntämään selkää suomalaisille urheilijoille, en varsinkaan vapaaottelijoille. En oo koskaan Kuivasta tai Niinimäekä tavannu, mut molemmat vaikuttaa hyviltä tyypeiltä ja varmasti tekee kovasti duunia menestyksen eteen ja varmasti netissä kirjotetut positiiviset tsemppaukset voi tuoda edes ripauksen lisää itseluottamusta ja apua menestymiseen.

Vaikkei kummastakaan tulis UFC-mestareita, niin lajin pioneerejä Anton ja Niinimäki mun mielestä jo on. Molempien takia vapari on saannu enemmän näkyvyyttä Suomalaisessa valtamediassa ja toivottavasti käyrä pysyy nousussa ja joku onnellinen päivä meillä olis suomalainen UFC-mestari ja siitä kiittäminen osin on Kuivaselle ja Niinimäelle jotka on raivannu tietä.

e. ja tietenki pitää itekki toivottaa tsemppiä Antonille tulevaan matsiin!

Tohon "UFC-juna meni jo" huuteluun on pakko todeta että moni tiedostaa/luulee tietävänsä pelin Raakuuden. Edelleinen tappio ties aika moista takapakkia jo valmiiks hankalille lähtökohdille päästä takaisin UFC:hen (<- malli esimerkki itseltäni :D). Se fanien selän/takin kääntö on sitten eri asia, kyllä esim itse olen sitämieltä että anton on kova jätkä vaikka "ufc-juna meni jo" ja mielelläni näkisin Kuivasen esim. WSOF:n, Bellatorin tai OneFc:n riveissä. Siinä että Anton itse sanoo tavotteensa olevan UFC, ei ole mitään väärää. Päin vastoin jos ei pistä tavotteita korkealle vois ihan yht hyvin pistää uran pakettiin tai taantuo "UFC-vet-Journeyman" tasolle. Anton on jo nyt kuitenkin saavuttanut jotain mitä kukaan muu ei ole suomivaparissa saavuttanut: Voittanut ottelun UFC:ssä! Sitä ei sovi unohtaa..... ei ees sen jälkeen kun Tomppa on voittanut useamman :D

En voi itsekkään hyväksyä näitä fanien dissaamista kun tappio tulee, jätkät tekee aivan varmasti kaikkensa jotta voittavat ottelunsa. Sitten juna meni kommentit alkaa tappiosta kuulumaan juuri kun urheilija tarvitsee tsemppausta. Siellä UFC:ssä näkyy vain olevan pirun kova taso ja siellä voittaminen tarkoittaa onnistumista omalla osa-alueella sekä periksi antamattomuutta. Tätähän tietysti löytyy monelta kommenttaatorilta täällä?

En voi itsekkään hyväksyä näitä fanien dissaamista kun tappio tulee, jätkät tekee aivan varmasti kaikkensa jotta voittavat ottelunsa. Sitten juna meni kommentit alkaa tappiosta kuulumaan juuri kun urheilija tarvitsee tsemppausta. Siellä UFC:ssä näkyy vain olevan pirun kova taso ja siellä voittaminen tarkoittaa onnistumista omalla osa-alueella sekä periksi antamattomuutta. Tätähän tietysti löytyy monelta kommenttaatorilta täällä?

Ja voitto UFC:n LW-rosterissa ja ylipäätään tonne kampeaminen on jo huikea saavutus. LW on kuitenki se IMO kovin painoluokka kilpailullisesti. UFC-juna tulee ens vuonna Eurooppaan peräti 6 kertaa ja jos homma menee niinku leffoissa ja Kuivanen klaaraa jo sovitut matsit, niin miksei paikka saattais aueta jollekin noista korteista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom