Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tää Suomi-meininki on ihmeellistä, jengi jaksaa vieläkin jauhaa että "ikävä juttu tuo tappio" vaikka matsista on jo aikaa.
Hieno juttu, että Anton pääsi kokeilemaan siipiään UFC:ssa ensimmäisenä (tosi-)urheilijana Suomesta! Hei, ison organisaation matsikin on tulossa!! Iloitaan niistä!!
Eric Reynolds voitti Antonin sen vuoksi, että hän oli ko. iltana Antonia parempi vapaaottelija. Kun kattoo Eerikin recordia, niin mä en kyllä voi käsittää mistä nää "B-luokan vastus"-jutut sikiää. Lista 18-6 ja tappiot PÄÄASIASSA maailman TOP 50-kevytsarjalaisille. Ehdottomasti kovempi lista kuin Kuivasella.
Se että Suomesta pääsee UFC:hen on futistermeillä sama kuin Veikkausliigan kunkku lähtee Englannin Valioliigaan kokeilemaan. Tippuminen sieltä takaisin on todennäköistä - ei mikään "valitettava juttu".
Mun veikkaus on, että Anton ei tule koskaan enää ottelemaan UFC:ssa - se juna tuli ja meni. Mietitäänpä asiaa Dana Whiten näkökulmasta: "Hmmm. otanko tohon matsiin vastuksen Jenkeistä TAI jostain suurelta markkina-alueelta vai otatanko tuon Suomalaisen uudelleen kokeilee, hmmm". Mä näen Antonin ainoana ikkunana jonkun Ilir Latifi-tyyppisen peruuntumisen jossain Euroopan illassa ja siitä uusi mahdollisuus. Samalla kuin kirjoitan tämän toivon tietenkin koko sydämmestäni olevani väärässä.
Joo Kuivanen vois muuttaa turkuun ja miks ei Puolakkakin.... tosin siihen taitaa stadilaisilla olla suurempi kynnys kun jenkkeihin läksiminen. Mites tuo TUF? ottavatko Dropoutteja sinne? Sit miettiny kannssa että kannattaako sitä väkisin sinne UFC:hen pyrkiä. Oisko esim Bellator tai WSOF realistisemmat työnantajat? Kuitenkin noissakin suht korkeetasosia matseja tarjolla ja korvauskin kohtuullinen? Euroopassa tietty ois CWFC, mutta vaatinee sitoutumista juuri tuohon organisaatioon ja palkka nyt ei kai ole merkittävästi suurempi? Pasin kannalta tietty hyvä jos Anton ei pääse isoonhäkkiin vaan vetääyleisöjä suomessa :D ei vitsi vitsi, hyvä kirjotus Antonista oli tuo kommenttisi!.
Lisäksi ihmettelen minkä takia Anton ei Suomessa treenatessaan vietä enempää aikaa Turussa, jossa löytyisi harjoituskavereiksi mm. Hirvikangas, Niinimäki, Valamaa, Amirhani yms. Nyt ymmärtääkseni suurimman osan treeneistä Anton vetää Puolakan kanssa.
Se oli sitten siinä! Jos pääse vielä UFC:hen niin syön vasemman kivekseni ja poistun tältä foorumilta...
Eivät ota drop outteja elleivät muuta sääntöjään ja tee esim. TUF4 tapaista comeback seasonia.Mites tuo TUF? ottavatko Dropoutteja sinne?
Kyseiset organisaatiot maksavat muutamia tonneja nimettömille undercard ottelijoille, jollainen Anton siis olisi. Menestymällä pääsisi parin kymppitonnin palkkaan ja voittamalla mestaruuden/Bellator turnauksen pääsisi sadan tonnin tuntumaan. En tiedä kuinka paljon (jos yhtään?) kyseiset organisaatiot tulevat vastaan matka- ja majoituskulujen kanssa, mutta parin tonnin takia jenkkeihin lähteminen tuntuu isolta vaivalta kun kotimaassa ja Euroopassa voi otella vastaavista summista. Eivätkä kyseiset organisaatiot edes välttämättä ole kiinnostuneita Antonista, koska rosterit on helpompi täyttää tosi kovilla nuorilla jenkeillä ja brasseilla.Oisko esim Bellator tai WSOF realistisemmat työnantajat? Kuitenkin noissakin suht korkeetasosia matseja tarjolla ja korvauskin kohtuullinen?
Nyt mä niin toivon että me täällä ollaan väärässä ja Anton pääsee takas UFC:hen. Herkullisinta olisi viellä että tuurilla menis.Se oli sitten siinä! Jos pääse vielä UFC:hen niin syön vasemman kivekseni ja poistun tältä foorumilta...
Haastattelujen perusteella sinne ois kovin lähdössäkin! Ei varmaa ois hullumpi juttu jos tuollakin pääsis matsaamaan. Se ois kanssa fantastista jos Suomipoika (kuka tahansa) sais jollain ilmeellä fanipohjaa amerikasta ja muualta maailmasta, mut se kait vaatii pirun näyttävää/omaperäistä ja tehokasta ottelutyyliä ja hassunhauskaa twiittailua. Asioita jotka kaikilta ei vain luonnistu.Ottelu kerrallaan nyt ja ois hyvä jos jenkkeihin pääsis leireilemään ja sais hyvää sparrivastusta!
Kyllä tää Suomi-meininki on ihmeellistä, jengi jaksaa vieläkin jauhaa että "ikävä juttu tuo tappio" vaikka matsista on jo aikaa.
Hieno juttu, että Anton pääsi kokeilemaan siipiään UFC:ssa ensimmäisenä (tosi-)urheilijana Suomesta! Hei, ison organisaation matsikin on tulossa!! Iloitaan niistä!!
Eric Reynolds voitti Antonin sen vuoksi, että hän oli ko. iltana Antonia parempi vapaaottelija. Kun kattoo Eerikin recordia, niin mä en kyllä voi käsittää mistä nää "B-luokan vastus"-jutut sikiää. Lista 18-6 ja tappiot PÄÄASIASSA maailman TOP 50-kevytsarjalaisille. Ehdottomasti kovempi lista kuin Kuivasella.
Se että Suomesta pääsee UFC:hen on futistermeillä sama kuin Veikkausliigan kunkku lähtee Englannin Valioliigaan kokeilemaan. Tippuminen sieltä takaisin on todennäköistä - ei mikään "valitettava juttu".
Mun veikkaus on, että Anton ei tule koskaan enää ottelemaan UFC:ssa - se juna tuli ja meni. Mietitäänpä asiaa Dana Whiten näkökulmasta: "Hmmm. otanko tohon matsiin vastuksen Jenkeistä TAI jostain suurelta markkina-alueelta vai otatanko tuon Suomalaisen uudelleen kokeilee, hmmm". Mä näen Antonin ainoana ikkunana jonkun Ilir Latifi-tyyppisen peruuntumisen jossain Euroopan illassa ja siitä uusi mahdollisuus. Samalla kuin kirjoitan tämän toivon tietenkin koko sydämmestäni olevani väärässä.
Täh ? Tiukat on kriteerit, jos Halmeesta ei ole tosi urheilijaksi vaikka saavutukset on aivan toista mitä Kuivasella.