Anton Kuivanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko se Puhakka nyt unohdettu kokonaan vai minkä takia lähteä merta edemmäs kalaan ?
No Puhakka varmaan unohdettu jo aikoja sitten. Joskus kivi jä kirves vissii pienellä riskillä heitettii haaste Kuivasen-Puhakan-Latomäen-Tulirinnan neljänhengen turneeseen, kukaan ei oikee lämmenny ja sen jälkee käsittääkseni on pyritty sparrailee ristii.

No Puhakka varmaan unohdettu jo aikoja sitten. Joskus kivi jä kirves vissii pienellä riskillä heitettii haaste Kuivasen-Puhakan-Latomäen-Tulirinnan neljänhengen turneeseen, kukaan ei oikee lämmenny ja sen jälkee käsittääkseni on pyritty sparrailee ristii.

Haaste kylläkin ollut täysin riskitön, alusta alkaen jokainen itse ajatteleva tiennyt, ettei tuollainen toteudu.

Haaste kylläkin ollut täysin riskitön, alusta alkaen jokainen itse ajatteleva tiennyt, ettei tuollainen toteudu.

Jos kaikki ihmiset olisivat ajatelleet kautta historian näin, niin asuttaisiin vielä luolassa ja ajettaisiin hevosilla orjamarkkinoille. Me tykätään enemmän ajatella, että "kaikki on mahdollista".

"Make the rules - break the rules"

Kyllä mä luulen että Herrat promoottorit ties että tästä saattaa tulla sanomista ja eeppinen mahalasku ja silti lähtivät aika mahtipontisesti ja "röyhkeästi" sitä julkisesti koittamaan, vois kuvitella että vähä siinä on riskibisnes.

Kyllä mä luulen että Herrat promoottorit ties että tästä saattaa tulla sanomista ja eeppinen mahalasku ja silti lähtivät aika mahtipontisesti ja "röyhkeästi" sitä julkisesti koittamaan, vois kuvitella että vähä siinä on riskibisnes.

Lupaan, että jatkossakin yritetään "röyhkeästi" uusia juttuja että saatas lajia eteenpäin. Jos sivutuotteena tulee "sanomista" ja "eeppisiä mahalaskuja" niin se ei meitä ennenkään haitannut.

Mutta jos mennään takasin aiheeseen, niin on mukava nähdä Mr. Kuivanen pitkästä aikaa häkissä kotimaassa. Vastuskin selvinnee lähipäivinä.

Mun on Pasi pakko vielä jatkaa OTsta.

Minusta oli hienoa, että tuota neljän ukon hommelia yritettiin ja toivon että jatkossakin teillä riittää rahkeet ja rohkeus moisiin virityksiin.

"Tyhjän saa pyytämättäkin"

Mun on Pasi pakko vielä jatkaa OTsta.

Minusta oli hienoa, että tuota neljän ukon hommelia yritettiin ja toivon että jatkossakin teillä riittää rahkeet ja rohkeus moisiin virityksiin.

"Tyhjän saa pyytämättäkin"
Njuu asiahan on juurikin näin, itsekkin pidin tota aikanaan aiks fantsuna vetona. Vaikkakin nykyää en niin ppaljon haikaile suomi vs suomi top-ukko matseja. Suomi vs Ruoti matsja sen sijaan sais ol lisäää

Suomi vs Ruoti matsja sen sijaan sais ol lisäää
Ruotsissa on vaan toi uran rakentaminen huipussaan UFC:n myötä. Itse arvostan ottelijoita, jotka eivät halua rakentaa uraa pääsääntöisesti ja ottelevat pienellä varotusajalla (esim. Janne Rantanen)

Tosin Anttonille on hyvinkin mahdollista saada Ruotsalainen vastustaja!

Onko Madadi saanu monoa UFC:stä? Jos on, niin siinä olisi hyvä match uppi..

edit. ei kai Madadi vielä ole saanut kenkää kun kaksi matsia vasta takana joten turha viesti tämä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Madadi tosiaan ottelee ensi viikolla Tukholmassa Izquierdoa vastaan. Tappiolla pihalle sielläkin pelin henki?

Katos vaan, en olekaan tota match uppia huomannukaan. Madadilla yksi keskeytysvoitto plakkarissa ja jos nyt häviää mutta ottelu on viihdyttävä niin kyllä 1-2 recordilla vielä UFC:ssä on jatkettu. Ja Mad dogi kuitenkin tuo väkeä katsomoon aina kun eventti on Ruotsissa. En usko että ois Anton saanu kenkää jos UFC järjestäisi iltoja Suomessa.. Mistäänhän en mitään tiedä. Kunhan mutuilen.

On siellä ensi viikon Tukholman kortilla vielä Papy Abedikin, joka on 0-2 ufc:ssa ja näytti molemmissa otteluissaan vielä ihan paskalta ja hävisi keskeytyksellä molemmat 1 erässä. Potkuja ei silti tullut ja on vaikea keksiä sille mitään muuta syytä, kuin että halutaan Ruotsin kortille ruotsalaisia ottelijoita. Toki Abedin vastustajat ei olleet sieltä helpoimmasta päästä, mutta silti..

Suositut

Back
Ylös Bottom