Anton Kuivanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hyvä juttu Antonille! On ainakin vähän pitempi valmistautumis aika ku edellisessä. Eikä tuo Clarke näytä lähellekkään yhtä hyvältä ottelijalta kuin Salas. Mutta varmasti tulee silti jännä matsi.

Ei näytä eikä varmasti olekkaan Salasin veroinen ottelija millään osa-alueella. Tässä on nyt vastakkain kaksi debyyttinsä hävinnyttä ottelijaa eli toinen taitaa
pakata kimpsunsa tämän matsin jälkeen, toivottavasti se ei ole Anton. Rehellisyyden nimissä Anton vaikuttaa kyllä näistä kahdesta vaarallisemmalta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hieno homma että jatkoa seuraa ja nyt Anton varmasti hoitaa homman!
Onks multa menny ihan täysin ohi aiemmin vai mistä lähtien Antonin lempinimi on ollut wolverine?

Onks multa menny ihan täysin ohi aiemmin vai mistä lähtien Antonin lempinimi on ollut wolverine?
On sitä kerran pari viljelty aiemmin.

Kyseessä vissiin ennen UFC debyyttiään voittamaton kaveri?Minkä perusteella se on huonompi kun Salas?Onko porukka ehtiny jo kattoo sen matseja?

Ei siis mitään piikittelyä vaan mielenkiinnosta kysyn kun en jaksa kaverin matseja alkaa katselemaan :)

Kyseessä vissiin ennen UFC debyyttiään voittamaton kaveri?Minkä perusteella se on huonompi kun Salas?Onko porukka ehtiny jo kattoo sen matseja?

Ei siis mitään piikittelyä vaan mielenkiinnosta kysyn kun en jaksa kaverin matseja alkaa katselemaan :)

Hyvähän se on recordin perusteella arvostella ottelijoita. Olen katsonut muutaman matsin ja Salasilla on kovemmat painimeriitit kuin Clarkella.

Mun mielestä Anton oli Salasia parempi ekat erät pystyssä ja painosti hyvin. Ne mattoon viemiset katkasi ikävästi momentumin ja ratkas matsin Salasille. Toivotaan että Anton pystyy estämään sen tällä kertaa ja ottaa voiton kotiin.

No vittu minkäs perusteella jossei voitettujen vastustajien?Voihan niitä recordeja rakentaa jne.
Ja toi oli kysymys eikä mun mielipide.Haluaisin tietää et millä perusteella jengi ton lyttää huonommaks ku Salasin.

Lukekaa ne viestit kaks kertaa jos ei tykkää mennä kerralla perille , kiitos

No vittu minkäs perusteella jossei voitettujen vastustajien?Voihan niitä recordeja rakentaa jne.
Ja toi oli kysymys eikä mun mielipide.Haluaisin tietää et millä perusteella jengi ton lyttää huonommaks ku Salasin.

Lukekaa ne viestit kaks kertaa jos ei tykkää mennä kerralla perille , kiitos

No voi vittu justhan se vastas sulle urpo:

Santiago:

Olen katsonut muutaman matsin ja Salasilla on kovemmat painimeriitit kuin Clarkella

Back
Ylös Bottom