Anton Kuivanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Blogista: "Oon käyny myös Helsingin painimiesten kanssa vääntämässä maunulassa vapaapainia".

Hyvä homma. Minkähän tason painiporukkaa tuolla on? Wääntäjä tietänee??

Blogista: "Oon käyny myös Helsingin painimiesten kanssa vääntämässä maunulassa vapaapainia".

Hyvä homma. Minkähän tason painiporukkaa tuolla on? Wääntäjä tietänee??
Rantala ja Rosenlöf edustavat Suomen kovimpia vapaapainijoita 70-80 kiloisiin, eli tulee varmasti hyvää matsia

Tuli tässä mieleen että onko Salista tullut mitään DVD settiä myyntiin? Ruotsinserkkua vaan kiinnostaisi kun Kuivanen on siinä ja Ruutu.fi ei toimi Suomen ulkopuolella.

Mikäli ne jaksot vielä Ruutu.fi löytyy niin ainahan voit jakso kerrallaan nauhottaa ne koneelle. Old school vhs tyyliin.

Pakko sanoa että tulevaisuus UFC:ssä on aika kivinen. Eihän toi edellinen matsi huono ollut missään nimessä, mutta taso on vain niin kova.

Noh, toivotaan että saan syödä sanani.

Millaisia saavutuksia suomalaisesta vapaapainista löytyy sanotaan vaikka 2000-luvulla? Itse kattelin wikipediasta, että viimeisin vapaapainin olympiakultamitalisti on 80-luvulta.

Maailmalla on taso niin helkkarin kova kyllä painissakin, mutta eiköhän Suomessa ole kumminkin paini kamppailu-urheiluista jokatapauksessa tasokkainta. Aina ollukkin.
Ja Suomessa ei esimerkiksi elä pelkällä painilla. Siinähän olisi olympiakultamitallienkin tila eri Suomessa jos painijoilla ei olisi rahasta kiinni vaan voisivat leireillä miten haluavat ja treenata monta kertaa päivässä, mutta ei sitä helpolla huipulle päästä jos joutuu olemaan joka päivä töissä se +8h.
Mutta kyllä se Anton saa aivan varmasti todella hyvää harjoitusvastusta painitreeneissään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä urheilu ei tunne sanaa Pessimisti vaan juurikin pikemminkin realisti.Onko jonkun mielestä sitten Antonilla todella kirkas tulevaisuus UFCn parissa?Kehitystä on tapahduttava ja pahoin pelkään et GBllä ei löydy tarpeeks kovia treenikavereita jottai huipulle vois nousta tai varsinkaan jäädä.

Jotain positiivista niin käsittääkseni Anton ei oo kovinkaan kauaa voinu treenata päätoimisesti joten toivottavasti se tuo tulosta.Toivon kaikkea hyvää Antonille mutta vaikka kuinka sinivalkosten lasien takaa yritän tirkistellä niin se ei muuta asiaa.

^pessimisti

Eihän tässä kukaan nyt ole Antonia viemässä Ben Hendersonia vastaan. Pikku hiljaa pikku hiljaa.. mies tekee parhaansa ja katsotaan mihin se riittää. Joka matsi missä päästään näkemään Anton UFC:ssä on jo voitto.

Mielelläni näkisin Antonin esim. Cody McKenzieä, Jacob "decision" Volkmania tai vaikka Ramsey Nijemiä vastaan.. ja siitä sitten eteenpäin.

Tosin kaikkein mielenkiintoisin ottelu olisi Anton vs Madadi.

Jahas, jo joku alkoi haukkumaan minua pessimistiksi kun epailin treenikavereitten kovuuden riittavyytta. Toivottavasti teista optimisteista tuntuu sitten hyvalta jos Anton vakisinmaataan kolme eraa ja UFC ura loppuu.

Aurinko paistaa ja linnut laulaa, ollaan optimisteja hei!! Ja lapsille karkkipaiva joka paiva!

Jahas, jo joku alkoi haukkumaan minua pessimistiksi kun epailin treenikavereitten kovuuden riittavyytta. Toivottavasti teista optimisteista tuntuu sitten hyvalta jos Anton vakisinmaataan kolme eraa ja UFC ura loppuu.

Aurinko paistaa ja linnut laulaa, ollaan optimisteja hei!! Ja lapsille karkkipaiva joka paiva!

VALIUMbottle1.jpg

ps. pessimisti ei ole haukkumasana.

VALIUMbottle1.jpg

ps. pessimisti ei ole haukkumasana.

Tosi symppiksen nakoisia pillereita! Ja Anton ei vois olla paremmassa painiseurassa, seuraavasta matsista tulee murskavoitto. Ja jos se sen jotenkin onnistuu silti haviamaan, niin varmasti tulee uusia tarjouksia UFC:lta rajatta.

Oikeessa ootte. Optimistin elama on helppoo. Jipii

Täällä haisee pahasti suomalaisille tullu: "varman päälle pelaaminen." Ei näytetä tyhmältä ja ehkä päästään sanomaan "mitäs mä sanoin."
Parhaassa tapauksessa, "Ohhoh, ei ois uskonu! No parempi näin!"

Back
Ylös Bottom