Anton Kuivanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Koskahan saataisiin kuulla miten Antonin käy. Anton itse sanoi Iltalehden sivuilla näin:
"- Sopimus on yhä voimassa. Kaiken järjen mukaan se jatkuu. Nyt otetaan pari päivää rauhallisesti ja palataan maanantaina taas treenisalille. Odotan tulevaa ottelua innolla."

Luulis nyt viikon sisällä tulevan virallisempaakin tietoa jostain suunnasta ? Kyllähän se ainakin näyttöjen perusteella luulisi jatkuvan.

Eikös Kuivasen kotisivuilla ollut, että 5 ottelun sopimus olisi tehty. Siis jo ennen tuota Salas matsia.
Että eiköhän se ne 4 vielä ota ainakin ellei pahasti ryssi.

Kahdesta peräkkäisestä tappiosta taidetaan tiputtaa pois aivan jokainen. Ja minulla on se käsitys, että jos avausottelun menee häviämään, niin suurin osa sopimuksista katkaistaan jo siihen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heikolla esityksellä saattaa saada kenkää jo ensimmäisen matsin jälkeen jos tappio tulee. Muussa tapauksessa uran alkutaipaleella kaksi peräkkäistä tappiota johtaa poikkeuksetta potkuihin. Kaksi peräkkäistä tappiota sietää ottaa vain jos on lajin elävä legenda (mm. Ortiz, W. Silva, Liddel) tai vaihtoehtoisesti jonkin maanosan suuri ylpeys (mm. Akiyama, Hardy). Usein USA:n ulkopuolisilla ottelijoilla on hivenen parempi mahdollisuus säilyttää paikkansa organisaatiossa avaustappion jälkeen, heitä kun voidaan käyttää vetonauloina USA:n ulkopuolisissa eventeissä tappiosta huolimatta. Usein yksi saalistettu voitto nollaa tilit ja ottelijalla on varaa saada seuraavassa ottelussa tappio recordiin.

Kahdesta peräkkäisestä tappiosta taidetaan tiputtaa pois aivan jokainen. Ja minulla on se käsitys, että jos avausottelun menee häviämään, niin suurin osa sopimuksista katkaistaan jo siihen.

Höpöhöpö! Tuo on kyllä täysin tuulesta tempastu juttu, ehkä saattaa pitää paikkansa jollain vasta organisaatioon tulevalla, mutta ei todellakaan kärkipään miehillä.

Suuri todennäkösyys on että Anton tipahtaa kelkasta pois, jos toinen tappio tulee vielä perään.

Riippuu täysin ottelijan näytöistä häkissä ja millä tavoin häviö on tullut. Esimerkiksi Akiyama on hävinnyt kolme ottelua peräkkäin, joista 2 on ollut fight of the night matseja ja nyt UFC 144:ssä on silti ottelu Shieldiä vastaan.

Pitäisin suht varmana, ettei potkuja ainakaan vielä tule tämän ekan matsin perusteella. Uskon, että Danan leirissä on oltu hereillä ja huomattu, että Salas vs Kuivanen oli aika tasokas ja lupaava debyyttipari. Jos vertaa esim. siihen ennen Kuivasta otelleeseen lw-kaksikkoon Means vs Magalhaes, niin omiin silmiin oli aika iso tasoero näiden kahden otteluparin välillä.

Back
Ylös Bottom