Jengi puhuu puolen yön aikaan heräämisestä mutta eikö prelit ala vasta 03? 2h ennen main cardia. eli kuivanen ottelis noin 3.20.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monelta toi kuivasen matsi ny tulee SUOMEN aikaan? Ja pistäkääs ei fb linkki matsille. Mulla toi fb juttu ei wöörkkaa. Pyytää rekisteröitymistä ja se jumittaa. Laittakaas joku ilmainen linkki ku ite löytäny vaan jtn pay per view juttuja..
Jätkät heittelee kyl nyt ihan eri aikoja. Katsokaa vaikka siitä facebookin livestream kohdasta. "Watch UFC on FUEL TV live Wednesday, February 15 at 8 pm ET/5 pm PT" Tuo on 03 Suomen aikaa.
Antonin virallinen kisastudio viritetään Pueblo Bar y Taqueria:aan, osoitteessa Eerikinkatu 27, HELSINKI. Matsin FB lähetys esitetään seinällä, kun suoraa TV lähetystä odotellaan näytettäväksi vasta myöhemmin tänä vuonna Tarjolla pientä suolaista talon toimesta, ehkä jotain muutankin. Tiskiltä saa kukin luonnollisesti ostaa mitä ikä ja fyysinen kunto muuten sallii. Ovet auki klo.22-02! Tervetuloa! http://pueblobar.fi/ Kiitokset Pueblolle, Laboratoriummille ja Miksulle ja Lucalle!
"Ovet on auki" Tarkottaa luultavasti sitää, että sen jälkeen ei oteta ketään enään sisään, mutta tuskin kehtaavat jengiä pihalle laittaa kesken matsin
Tarkotatko sitä ''Sign in'' ilmotusta? Mulla ainakin riitti että painoin sitä ilmoitusta niin pääsin rekisteröitymään siihen UFC tv-palveluun fb:n kautta.Monelta toi kuivasen matsi ny tulee SUOMEN aikaan? Ja pistäkääs ei fb linkki matsille. Mulla toi fb juttu ei wöörkkaa. Pyytää rekisteröitymistä ja se jumittaa. Laittakaas joku ilmainen linkki ku ite löytäny vaan jtn pay per view juttuja..
Aahahah. :D:D:D Tohon peliin tosiaan ton paidan tein. Ihan hyvä ettei kadulla näitä näe. ;PEi herneitä, mutta vaikka oon kuinka kova Anton fani, niin tuota paitaa en kyllä päälle vetäisi :D