Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä Antoinen tilanne on nykyään? Ennen tuli seurattua videoita Antoinelta paljon, mutta se yhtäkkiä lopetti tekemisen?
Tällä hetkellä käy kuntoutuksessa huumausaineongelmiensa takia.
Katoin sen play the tape to the end video sarjan jossa avautui noista vierotuksista mutta ei oo sen jälkeen ainakaan itse tehnyt mitään videoita tai päivitellyt missään muuallakaan. Universalin kanavalla on jotain uusia videoita joissa Antoine mukana mutta luulisin että ne on jo aiemmin kuvattuja, ei tätä päivää. Mietin vaan että onko se hoidossa vai onko taas lähtenyt homma keulimaan.
Onko jossain infoa tästä, tai siis onko itse jossain maininnut asiasta? Itsekkin olen kovasti kaipaillut Antoinen videoita, ihan huippu tyyppi ja oli ehdottomasti mun lempparibodari kun aktiivisesti päivitteli somea!! Nyt tietysti vähän idolin arvoa laskenut huumesekoilut mutta kovasti toivon että saa elämä raiteille ja jatkaa autotallibodaus videoitten tekemistä!!
Ihminen tuokin on ja huumeet tuppaa viemää miehen kuin miehen kovaa alas jos sille tielle lähtee.
Antoine on edelleen vieroituksessa. Sekaantunut vähän vääriin porukoihin ja polttanut välit monien kanssa.