BB PRO Antoine Vaillant

Mikä Antoinen tilanne on nykyään? Ennen tuli seurattua videoita Antoinelta paljon, mutta se yhtäkkiä lopetti tekemisen?

Tällä hetkellä käy kuntoutuksessa huumausaineongelmiensa takia.

Onko jossain infoa tästä, tai siis onko itse jossain maininnut asiasta? Itsekkin olen kovasti kaipaillut Antoinen videoita, ihan huippu tyyppi ja oli ehdottomasti mun lempparibodari kun aktiivisesti päivitteli somea!! Nyt tietysti vähän idolin arvoa laskenut huumesekoilut mutta kovasti toivon että saa elämä raiteille ja jatkaa autotallibodaus videoitten tekemistä!!

Katoin sen play the tape to the end video sarjan jossa avautui noista vierotuksista mutta ei oo sen jälkeen ainakaan itse tehnyt mitään videoita tai päivitellyt missään muuallakaan. Universalin kanavalla on jotain uusia videoita joissa Antoine mukana mutta luulisin että ne on jo aiemmin kuvattuja, ei tätä päivää. Mietin vaan että onko se hoidossa vai onko taas lähtenyt homma keulimaan.

Katoin sen play the tape to the end video sarjan jossa avautui noista vierotuksista mutta ei oo sen jälkeen ainakaan itse tehnyt mitään videoita tai päivitellyt missään muuallakaan. Universalin kanavalla on jotain uusia videoita joissa Antoine mukana mutta luulisin että ne on jo aiemmin kuvattuja, ei tätä päivää. Mietin vaan että onko se hoidossa vai onko taas lähtenyt homma keulimaan.

Antoine on edelleen vieroituksessa. Sekaantunut vähän vääriin porukoihin ja polttanut välit monien kanssa.

Onko jossain infoa tästä, tai siis onko itse jossain maininnut asiasta? Itsekkin olen kovasti kaipaillut Antoinen videoita, ihan huippu tyyppi ja oli ehdottomasti mun lempparibodari kun aktiivisesti päivitteli somea!! Nyt tietysti vähän idolin arvoa laskenut huumesekoilut mutta kovasti toivon että saa elämä raiteille ja jatkaa autotallibodaus videoitten tekemistä!!

Ei sen enempää infoa kuin juurikin noi nimenomaiset Universalin pätkät. Onhan se noista ongelmistaan maininnut jo kauan sitten jossain omallakin videollaan...

edit. Tämä se taisi olla:

View: https://www.youtube.com/watch?v=jDhSPtuO-ss

Surullista kyllä nähdä tämmöisiä "kohtaloita".

Tokihan hän lukee pakkista ja osaa suomea joten tsemppiä Antoine!

Ihminen tuokin on ja huumeet tuppaa viemää miehen kuin miehen kovaa alas jos sille tielle lähtee.

Taitaa vissiin jossain määrin olla yleistä bodareiden keskuudessa nämä huumesekoilut/kokeilut. Tuossa mm. Herra Dolgin puhuu marijuanan käytöstä ja omista käyttökokemuksistaan.

Viimeksi muokattu:
Antoine on edelleen vieroituksessa. Sekaantunut vähän vääriin porukoihin ja polttanut välit monien kanssa.

Okei! Toivottavasti saa homma pelaamaan, universalin videoista kävi selväksi että aika moneen kertaa ratkennut vaikka vieroituksessa ollutkin, ei vissiin kevyin tie ole tuo huumerumba, itse taidan jättää välistä.

Hyvin yleistä on kuulemma etenkin tuolla puolen rapakkoa, että ei pää meinaa pysyä kasassa sitä stressiä ja jatkuvaa reissaamista ja sitten otetaan vähän erilaista kipulääkitystä tasottamaan pakkaa ja lopulta sorrutaan nuihin pahimpiin paskoihin ja uralle voi sanoa hei hei. Suomessa se viina on se ratkaisu, jenkeissä vähän eri jutut. Liian monia tapauksia vissiin lajissa kuin lajissa. Oon näitä kuullut henkilöltä joka on ollut seuraamassa sivusta tuota sotkua. Harmillisia juttuja...

Aika pitkältihän nuo ukot on ongelmissa Opiaattien ja Bentsojen kanssa. Tuskin juurikaan stimulantteja monikaan käyttää kuin vaan harvoin, koska stimulantit vie totaalsesti ruokahalut eikä pysty syömään oikeestaan yhtään mitään kiinteää. Roskaruokakin maistuu ihan paskalta. Tolla tasolla kuuritkin on sitä luokkaa, että ei varmasti senkään takia polla kestä normaalia olemista ilman rauhoittavia ja opiaateilla sitten vedetään kuula sekasin kun niistä se jos mistä se hyvä olo tulee... Ja oravanpyörä onkin valmis jo hyvinkin lyhyessä ajassa. Siihen päälle jos lisää edes pikkuisen addiktio potentiaalisen persoonan niin on todella kusessa.

Back
Ylös Bottom