BB PRO Antoine Vaillant

Sais olla koska ne tekee aivan hulvattoman pitkää päivää joskus ja korvaus varmaan on sen mukainen kun kavereita on kourallinen.
Ja moni tekee monessa paikassa. Esim sairaalassa, omalla vastaaotolla ja vielä toisissa kaupungeissa käyvät tekemässä joinain viikon päivinä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama joku käsikirurgi, niitä hädintuskin on, sen verran monimutkainen systeemi meidän käpälä on.
Itsellä kävi tuuri, että käsispesialisti leikkas hauiksen. Ja rinnan kohdalla oyksissa sanoivat, että ei tarvi leikata, no arvasin, että eivät leikkaa kun työkyky jäljellä. Ensin kun menin sinne, niin eivät ottaneet edes sisään, nuori lääkäri titesi, että sinulla on vaan kramppi rinnassa :)
Sitten kun oli kuvattu otettu lähetin tutulle lekurille kuvat Turkuun, ja se näytti ne Sakari Oravalle ja vastaus oli "leikattava asap jos vielä meinaat painoja nostella"
Leikkaus maksoi joku 14 000 markkaa muistaakseni. Oli suht kallis vinopenkkisarja :)

Minulle kävi samoin magneettikuvauksissa. Kun lähtivät vetämään pois jumiuduin olkapäistä, siihen loppui kuvaukset :)

Hear you ....Isommilla ihmisillä voi olla menemätön paikka . Mulla nostaa vaan käsiä ylöspäin kun syvemmälle mennään laitteeseen , mutta jos jumiin jää niin ahtaanpaikan kammo ottaa kyllä omansa . Eiköhän pikkuhiljaa nuo isompi aukkoiset myllyt yleisty.

Hear you ....Isommilla ihmisillä voi olla menemätön paikka . Mulla nostaa vaan käsiä ylöspäin kun syvemmälle mennään laitteeseen , mutta jos jumiin jää niin ahtaanpaikan kammo ottaa kyllä omansa . Eiköhän pikkuhiljaa nuo isompi aukkoiset myllyt yleisty.
Itse kävin lopulta avomagneetissa

Itse kävin lopulta avomagneetissa

Piti googlata moinen . Neva höörd ... oletan , että aika harvassa paikassa pääsee ? Olishan se iso helpotus jos sellaiseen pääsee kun tarvii mennä.

Minun silmään ei kummosta gappia tullut tyyliin Yates tai Platz . Voipi palautua hyvinkin ?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Piti googlata moinen . Neva höörd ... oletan , että aika harvassa paikassa pääsee ? Olishan se iso helpotus jos sellaiseen pääsee kun tarvii mennä.

Minun silmään ei kummosta gappia tullut tyyliin Yates tai Platz . Voipi palautua hyvinkin ?
Avomagneetti ei muistaakseni käy kaikkiin tutkimuksiin, koska ei ole niin tarkka.

Helvetin hieno juttu etta tuo kasi nayttaa noin hyvalta loukkaantymisen jalkeen eika sen kummempaa kosmeettista haittaa jaanyt. Antoine oli hiton kovassa kunnossa juuri ennen sita haaveria, toivottavasti heppu nahdaan kohta taas lavalla. On tuo fysiikka vaan niin makea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom