Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näkyy jännittäess mistä on irti, kyllä siitä taidettiin loppujen lopuksi saada kuvat otettua vaikka ekalla yrityksellä alkoikin ahdistaa.Jännä , että ei löytynyt isompaa MRI myllyä tuolta. Se ompi 60 cm halkasija aika kapia tuon kokoiselle kaverille ... Sanoi että piti keskeyttää kuvaus , koska hän "freaked out ". Ahtaanpaikan kammo iski . Siksi kiinnosti , kun itse ollut monta kertaa moisessa( viikko sitten viimeksi) ja tod paljon pienemmällä massalla ja sekin on ihan siinä ja siinä pysyykö tolkku .Toivottavasti oli pienempi vamma , en kyllä juuri eroa huomannut kun siteen otti pois ...
Positiivinen kaveri , aina jotain pientä jekkua mielessä. Tykkään
Onkohan tuo ihan "oikealla" tavalla leikattu?
Tuo leikkaushaavan pitäisi olla vähän "Z" muotoinen. Muistaakseni Halosen Markolla oli tuollainen poikittainen arpi, ja se oli virheellisesti leikattu. Onneksi itsellä sattui leikkaamaan käsispelialisti Raatikainen Timo.
Minulle kävi samoin magneettikuvauksissa. Kun lähtivät vetämään pois jumiuduin olkapäistä, siihen loppui kuvauksetJännä , että ei löytynyt isompaa MRI myllyä tuolta. Se ompi 60 cm halkasija aika kapia tuon kokoiselle kaverille ... Sanoi että piti keskeyttää kuvaus , koska hän "freaked out ". Ahtaanpaikan kammo iski . Siksi kiinnosti , kun itse ollut monta kertaa moisessa( viikko sitten viimeksi) ja tod paljon pienemmällä massalla ja sekin on ihan siinä ja siinä pysyykö tolkku .Toivottavasti oli pienempi vamma , en kyllä juuri eroa huomannut kun siteen otti pois ...
kyllä suomi on monessa eellä lääketieteessäKyllähän noi leikkaustekniikatkin muuttuu ajan kanssa. Varsinkin tuolla jenkkilässä missä ollaan tyyliin valovuosia edellä suomeen verrattuna.
Suomessa on huippukirurgit.Kyllähän noi leikkaustekniikatkin muuttuu ajan kanssa. Varsinkin tuolla jenkkilässä missä ollaan tyyliin valovuosia edellä suomeen verrattuna.
Suomessa on huippukirurgit.
Mm minun rinnan leikannut Sakari Orava. David Beckham lensi Suomeen Sakari Oravan luo leikkauttamaan akillesjänteensä. Sakari muistaakseni kehittänyt itse siihen jonku menetelmän. Varmaan olis Beckhamilla ollut vaihtoehtoja mennä minne vaan.
Toki enemmän olisi aina hyvä olla.Juu en mä sitä sanonutkaan etteikö täältä löytyis hyviäkin kirurgeja. On muakin muutama suomalainen "huippukirurgi" leikellyt.
Mutta ois täällä silti varaa olla enempi edelläkin jos noihin tutkimuksiin ja kehittelyyn annettais vaan enempi rahaa.
Sanon näin koska saan seurata hyvinkin läheltä tota medical-alan kehittymistä.
Sais olla koska ne tekee aivan hulvattoman pitkää päivää joskus ja korvaus varmaan on sen mukainen kun kavereita on kourallinen.Toki enemmän olisi aina hyvä olla.