Anti-elektoniikka ihmiset kuten minä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
huh, rupee heikottaan kun aattelee elämää ilman elektroniikkaa..:wtf: ittelläni varsinkin musavehkeet on oltava (!) parhaasta päästä muuten ei musiikki oo kuuntelemisen arvosta :D

Hohto menee elektroniikkaankin, kun valmiina kaikki ostaa. Siinä on jotain taikaa, kun kolvailee hyvän musan säestämä ja kahvikupin ääressä muutaman euron komponenteista parin tonnin (euroissa) kaupallista vastaavaa kötöstystä. Sitten kun tuo ilmoittaa iloksensa vielä toimivansa hyvin, näyttää omalta jne.. Toinen olisi kun osaisi suunnitella itse esim. kajareita yms..niissäkin kun varsin monet toteuteutukset ovat kompromisseja kaupallisen toteutuksen takia, ihan huippumallitkin.

Minusta on näin vanhemmiten kasvanut antielektroniikkaihminen. Viimeisin hankintanikin taitaa olla fiskarssin isoin halkomakirves. Ei vaan jaksa kiinnostaa mikään elektroniikalla leikkiminen, mielummin käytän sen ajan lapseni kanssa leikkimiseen.

Tuntuu että hifisti / kotiteatteri-virittelijöille leffoissakin on tärkeämpää nimenomaan ne laitteet kuin ite leffa :) Gladiaattorin tai lotrin hyper-extended version voi kattoa 30. kerran putkeen pelkästään efektien takia. Hyvä tietty että ovat innoissaan.

Aikoinaan räpläilin tietokoneita varsin innokkaasti, mutta nykyään se on vähän jäänyt. Olen kuitenkin kiinnostunut kaikista teknisistä vempeleistä ja tykkään puljailla elektroniikan kanssa vieläkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom