Anti-elektoniikka ihmiset kuten minä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse katson elokuvia joskus telkkarista, mitään en lataile tms. Musiikkia joskus kans radiosta kuuntelen, sitäkään en lataa/osta.

Olen aika perusasioihin tyytyväinen. Tietokoneessa riittää kunhan on netti. En edes tiedä kovin paljoa elektroniikasta, en ymmärrä eikä kiinnostus riitä perehtymiseen.

Telkkarini ei tarvitse olla monen tonnin paras, perus pikkunen riittää.

Onks muita kaltaisiani?

Samoilla linjoilla Miken kanssa...

Itsekkin yritän vältellä jonnin joutavia hienouksia. Itsekkään en viellä televisiota omista. Koneella näkee ihan tarpeeksi hyvin.

Hifistely on hauskaa hommaa ja se tahtoo tulla vähän joka juttuun mukaan. Kun aloin diggailemaan kahveista enemmän, niin toki piti hommata heti kalliit keittimet ja kahvimyllyt. Niillä on oma hohtonsa vääntää kahvia, saa vähän vaikuttaa makuun. Hifistelyllä saa kaiken tuntumaan paremmalta, jos ei muuten, niin ainakin subjektiivisesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se on jokin sisäänrakennettu juttu miehiin, että kaikkea pitää päästä räpläämään mitä käsiinsä saa.

Ja varsinkin sitä pitäs päästä räpläämään mitä ei oo saanu käsiinsä..

Alottajan kanssa hieman samalla kartalla mennään. Työkseen saa tietokoneen kanssa vääntää ja monia ohjelmia pitää osata, mutta harrastuksena ei vois vähempää kiinnostaa. Telkkarilakko on pitäny (24" -näytöltä näkee kaiken tarvittavan :D) ja jotain veispuukkia ei tulis mieleenkään alottaa.. Samat stereot on ollu jo 4 vuotta eikä muutenkaan oo mikään pakko olla koko ajan ostamassa uusia vehkeitä.

Ite en ole siinä ehdottomassa kärkijoukossa ottamassa vastaan jokaista elektroniikka-uutuutta. Voisi melkein sanoa, että odotan sen aikaa, että tulee vähän tarkempaa tietoa ominaisuuksista, kestävyydestä yms. Ostan usein esim. kännyköitä kavereilta kun ne vaihtavat heti uudempaan kun uutuuksia vaan tulee markkinoille.

On muuten käsitämätöntä ettei naisia kiinnosta elektroniikka. Ensin he ostavat kalliit sohvapöydät ja laadukkaan kukkavaasit olohuoneeseen ja pilaavat sitten kaiken jollain grundigin halpisradiolla. Itse kyllä näen jopa sisustuksen menevän virtapiireihin asti, en voi elää ympäristössä jossa tiedän käytetyn epälaadukkaita konkkia ja kylmäjuotoksia.

:rolleyes:

Olin aika äimänä kun olin vaihtamassa himassa OR 280Hi etukajareita pienempiin kun ne ovat vähän liiankin dominoivat olkkarissa. Parempi puolisko sanoi kuitenkin että ne ovat just hienot. Noin nyt ei usein käy. Yleensä kaikki pitäisi jemmaa niin, ettei mistään näy mitään.

Samoilla linjoilla Miken, Janpan ja Taivaskäden kanssa. Jos vain rahatilanne antaisi periksi niin luultavasti kotoa löytyisi kaikki sen hetken hifimmät vehkeet mitä markkinoilta löytyy.

On muuten käsitämätöntä ettei naisia kiinnosta elektroniikka. Ensin he ostavat kalliit sohvapöydät ja laadukkaan kukkavaasit olohuoneeseen ja pilaavat sitten kaiken jollain grundigin halpisradiolla. Itse kyllä näen jopa sisustuksen menevän virtapiireihin asti, en voi elää ympäristössä jossa tiedän käytetyn epälaadukkaita konkkia ja kylmäjuotoksia.

:rolleyes:
Niitä väärällä ja vanhentuneella käyttöjärjestelmällä varustettuja ei kiinnosta. Jos mulla olis yhtään ylimääräistä rahaa, laitteistaisin kämppäni (ja taskuni) pelkästään parhaalla tavaralla. Sohvapöydät joutaa päreiksi ja vaaseista on eniten iloa seinään heitettyinä.

Itse heivasin telkkarin mäkeen jo ajat sitten kun tajusin että paska ei muutu timantiksi vaikka sitä katselisi 70" ruudusta. Filmejä en ole koskaan oikein jaksanut katsella, joten DVD-soitinta, surround-systeemiä tai muuta sälää en ole koskaan edes omistanut. Tietokoneen speksit eivät ihan kauheasti kiinnosta, joten käytössä on käytettynä ostettu perusläppäri. Oikeastaan ainoa mikä kiehtoo on kunnon äänentoisto. Tällä hetkellä ei kyllä ole mitään hinkua ostaa mitään uusia musiikkilaitteitakaan. Ehkä sitten kun on varaa korvaan vanhat kunnon Hifi 12/2:set jollain ökykaiuttimilla, jotka riittävät loppuelämäksi.

Laskin huvikseni mies/naispostaukset tietotekniikka/pelit osiolta ja nopeasti laskettuna 200 viimeisimmän threadin joukossa on aloituspostaajana 199 miestä ja 1 nainen :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom