POWERLIFTING Ano Turtiainen

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
1. varoitus: Fergie voi sitten jatkaa varusteväittelyä siihen varatussa ketjussa.

En jatka. Mun pääasia noissa viesteissä ei ole ollut mikään varusteväittely. Jos luit niitä ajatuksella niin varmasti ymmärsit mikä se on :)

Antaa asian olla ja keskustellaan vain Anosta!! Kerro sit onko mun luvallista kysyä mitkä on Anon raw tulokset ja ne tulokset kun vielä kilpaili IPF-kisoissa? Pystyn siitä sit vähän päättelemään kuinka paljon ammattilaistouhut on nostanut miehen tulosta. Vai meneekö tämäkin varoituksen puolelle?? :)

Antaa asian olla ja keskustellaan vain Anosta!! Kerro sit onko mun luvallista kysyä mitkä on Anon raw tulokset ja ne tulokset kun vielä kilpaili IPF-kisoissa? Pystyn siitä sit vähän päättelemään kuinka paljon ammattilaistouhut on nostanut miehen tulosta. Vai meneekö tämäkin varoituksen puolelle?? :)

Anon IPF ja FPO tuloksia ei voi verrata, koska Ano kilpaili IPF:ssä 110 kilon sarjassa ja vaihtoi samalla sarjaa kun liittoakin ja luultavasti hyötyi lisämassasta.

Ano on vetänyt rawina salilla kovan tuloksen maasta, olisiko ollut 387,5? Voiko joku vahvistaa tuon tuloksen? En muista itse sitä ihan satavarmasti.

Anon IPF ja FPO tuloksia ei voi verrata, koska Ano kilpaili IPF:ssä 110 kilon sarjassa ja vaihtoi samalla sarjaa kun liittoakin ja luultavasti hyötyi lisämassasta.

Ano on vetänyt rawina salilla kovan tuloksen maasta, olisiko ollut 387,5? Voiko joku vahvistaa tuon tuloksen? En muista itse sitä ihan satavarmasti.

Minkäs painoisena kyseinen henkilö nykyään kilpailee? Tietääkö kukaan miehen muista raw tuloksista? IPF JA FPO tuloksia nyt ei ole muutenkaan mitään järkeä vertailla.

Kuka nyt tietäis Anon parhaat IPF ja FPO tulokset??

IPF 345+222,5+355=917,5

FPO Jalkakyykky 490 kg

Penkkipunnerrus 307,5 kg

Maastanosto 405,5 kg

Yhteistulos 1130 kg

Tuo yhteistulos on paras yhteistulos ja nuot lajitulokset ovat ainakin osittain eri kisoista.

IPF 345+222,5+355=917,5

FPO Jalkakyykky 490 kg

Penkkipunnerrus 307,5 kg

Maastanosto 405,5 kg

Yhteistulos 1130 kg

Tuo yhteistulos on paras yhteistulos ja nuot lajitulokset ovat ainakin osittain eri kisoista.

No huima on tulosparannus. Mutta niinkuin sanoin, noiden kahden liiton tuloksia on aivan turha verrata toisiinsa. :rolleyes:

Hiltusen Juha Kajaanista on joskus vetäny yli 400 sumolla..:whip: tais olla 402,5kg (saliveto) Korjatkaa jos on väärää tietoa.

Juu totta...mutta turha niitä on täälä mainostaa kun kukaan ei usko.360x5 oli kovin sarja, muistaakseni Juhakin käytti ns.peukalolukkoa,painonnostaja kun oli aiemmin.Toimii nykyään valmennuspuolella...tai niin muistelisin...tai ainakin joitain tippejä jakaa Mika Smuralle ja Kvistin Jounille(ei varmaa tietoa).Kovia vetäjiä hekin.joskus oli tehny salilla sarjan 360+225+400,ei penkkipaitaa ja ipf-säännöillä.

Juu, eli 1990 vuonna Juha oli Sotkamossa kisaamassa teki sarjan 300+175+335=810kg..satasiin siis

23v oli silloin ikää ja voimanostotreeniä ei juuri yhtään alla

Tietääkö kukaan muuten kuinka monta vuotta eroa tolla Anon parhalla IPF tuloksella on tähän FPO tulokseen?? Eli minä vuonna tehty nämä tulokset...

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Juu, eli 1990 vuonna Juha oli Sotkamossa kisaamassa teki sarjan 300+175+335=810kg..satasiin siis

23v oli silloin ikää ja voimanostotreeniä ei juuri yhtään alla

juu ja varmaan vuosi ennen noita tuloksia harrastanu maratoonia:hyper: ;)

juu ja varmaan vuosi ennen noita tuloksia harrastanu maratoonia:hyper: ;)

Aiempia viestejä lukiessa olisi varmaan selvinny, että oli painonnostaja?
Joka toki antaa varsinkin maveen hyvät lähtökohdat.Hiltunen on ollut siis tuota ennen maajoukkuepainonnostaja...jottei nyt maratoonariksi luulla:D

IPF 345+222,5+355=917,5

FPO Jalkakyykky 490 kg

Penkkipunnerrus 307,5 kg

Maastanosto 405,5 kg

Yhteistulos 1130 kg

On vaan aikamoinen tulosparannus tuo 212,5 kg yhteistulokseen siirryttyään ammattilaiseksi. Vai onko tämän ketjun aiheena se, etä kaikki mitä ano tekee on ihan normaalia ja sitä ei rangaistuksen uhalla saa kommentoida??? Jos näin on....... :david:

Joten eipä tässä voi enää muuta kysyäkkään porukalta kuin, että paljonkohan luulette Anon vielä pystyvän kasvattamaan voimiaan???

On vaan aikamoinen tulosparannus tuo 212,5 kg yhteistulokseen siirryttyään ammattilaiseksi. Vai onko tämän ketjun aiheena se, etä kaikki mitä ano tekee on ihan normaalia ja sitä ei rangaistuksen uhalla saa kommentoida??? Jos näin on....... :david:

Joten eipä tässä voi enää muuta kysyäkkään porukalta kuin, että paljonkohan luulette Anon vielä pystyvän kasvattamaan voimiaan???
no onhan ne varusteet kehittyny siellä ipf puolellakin hurjasti. et sinä voi millään laskea sitä että paljonko parempi ano on fpossa kuin ipfssä. et millään. kyykyssä varmaan suurin hyöty siinä mielessä kun monoliftilta tehdään nostot?

Pakko sanoa vaikka parempi olis pitää turpa kiinni,teskenteletkö tyhmää?
Vuonna -97 Sotkamon SM-kisoissa kävi käry jossa voimaguru Selkäinaho sekä Turtiainen jäivät kiinni.
Heidän sen jälkeiset tekemisensä saa jokainen arvioida itse,tosiasia on että he fuskasivat ja pettivät kanssakilpailijansa sekä useat voimanoston kannattajat epärehellisellä toiminnallaan.

Tätä tosiasiaa vaan jostain ihme syystä kierretään kuin kissa kuumaa puuroa.Fakta mikä fakta vittuako sitä kieltämään,kavereiden olisi silloin alunperi pitänyt kertoa totuus.
Selkäinaho oikein 7Päivää lehdessä ihmetteli miten näin on käynnyt ja vakuutteli viattomuuttaan.
Siunattuja ovat yksinkertaiset!

jokainen vetää lienee sillä tyylillä millä saa parhaan tuloksen/on keveintä vetää :). anon tyyli on kyllä aika jännä, selkä on ylhäältä pyöreähkönä mutta alaselkä on paketissa hyvin. aholan joukohan taas veti selkä kauttaaltaan pyöreenä.

?

Just näin, huiput vetää sillä tekniikalla millä heillä henkilökohtaisesti nousee eniten rautaa. Joillain se tarkoittaa selkä pyöreenä.

.

Taisi tulla massaa lisää sen myötä, kun liitto vaihtui...:rolleyes:

Tietääkö kukaan muuten kuinka monta vuotta eroa tolla Anon parhalla IPF tuloksella on tähän FPO tulokseen?? Eli minä vuonna tehty nämä tulokset...

Jotain kuvannee sekin, että 1994 MM-kisoissa mies teki tasan 900 kg:n yhteistuloksen ja 1996 -MM-kisoissa 902,5 kg:n yt:n :rolleyes: ...siis kahden vuoden kehitys.

Vuonna -97 eri liiton MM:ssä rikkoutuikin sitten heti 1000kg:n yt.

Vahva mies, ei siinä mitään, mutta on olemassa tuloksia ja "tuloksia"

oisko 96-97 suurinpiirtein...millo oli sotkamossa Sm-kisat?ennen sitä vuotta täytyy olla, tai samana vuonna.

Sotkamon SM:ssä -97 tuli käry.

Muistaakseni aika moni muukin huippunostaja kärysi samoissa kisoissa, jos en väärin muista niin Sakari Selkäinahokin kärysi tuolloin, toistamiseen urallaan ja sai elinikäisen kilpailukiellon IPF-kisoihin.

oisko 96-97 suurinpiirtein...millo oli sotkamossa Sm-kisat?ennen sitä vuotta täytyy olla, tai samana vuonna.

Sillä sivustolla mistä postasin tuon Anon IPF tuloksen kerrotaan, että se on tehty 1996. Linkkiä en voi laittaa, kun se on kiellettyä.

Sotkamon SM-kisat oli 1997. Olin katsomassa niitä.

Aiempia viestejä lukiessa olisi varmaan selvinny, että oli painonnostaja?
Joka toki antaa varsinkin maveen hyvät lähtökohdat.Hiltunen on ollut siis tuota ennen maajoukkuepainonnostaja...jottei nyt maratoonariksi luulla:D

Työntö taisi olla 196 En muista mihin sarjaan, mutta ei ainakaan raskaaseen sarjaan.

Sillä sivustolla mistä postasin tuon Anon IPF tuloksen kerrotaan, että se on tehty 1996. Linkkiä en voi laittaa, kun se on kiellettyä.

Sotkamon SM-kisat oli 1997. Olin katsomassa niitä.

Juu olin itse toimitsijana ko.kisoissa. En vain kehdannu laittaa sitä käryä tänne kun jotkut ottavat siitä herneen nenäänsä.Toisaalta mies on sen bannin kärsinyt, niin on kai oikeutettuakin ettei sitä aina nosteta esille?siis joittenkin mielestä?

Sotkamon SM:ssä -97 tuli käry.

Muistaakseni aika moni muukin huippunostaja kärysi samoissa kisoissa, jos en väärin muista niin Sakari Selkäinahokin kärysi tuolloin, toistamiseen urallaan ja sai elinikäisen kilpailukiellon IPF-kisoihin.

Sotkamon kisoissa kärysi ainakin Selkäinaho, Ramstedt, Ano ja Rintanen
ja jos jonkun mielstä näitä ei saanu tänne kirjottaa, niin poistettakoon tämä viesti...

Työntö taisi olla 196 En muista mihin sarjaan, mutta ei ainakaan raskaaseen sarjaan.

Alle satasiin muistaakseni, jos ei niin sitte -110kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom