POWERLIFTING Ano Turtiainen

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Vetikö muuten Badenhorst jo aikanaan 400 rikki vai jäikö alle???Kuka tietää?

Kyllä veti, tulos oli 402,5. Gerrith on muuten kilpaillut painonnostosa ennen siirtymistään voimanostoon.

140+177,5 olivat Gerritin tulokset painonnostossa.

Olen nähnyt yhden salin seinällä valokuvan Badenhorstin 450 kyykystä ja se olisi syvyyden puolesta mennyt läpi missä kisassa tahana.

Kyllähän se on vaan niin että kun kyykätään 490 niin se on kova tulos... Ja varusteista sen verran että itse olen kyykännyt samoilla varusteilla mitä Ano niin 400 kiloa kisoissa. Tässä taas on clippi varusteina vyö, ei polvisiteitä tehdystä kyykystä minkä olen kyykännyt tässä vähän aikaa sitten. http://www.youtube.com/watch?v=p2exGp3P52g
Siltikään en kyykkää varmasti 490 kiloa varusteet päällä... Että kyllä sitä voimaa tarvitaan siellä varusteiden kanssa kyykkäämisessä. Ja Anon treenejä jonkun verran vierestä seuranneena voin kyllä sanoa että kyllä sieltä voimaa löytyy... Ihme inttämiseksi meni kyllä heti tämäkin threadi. Ihan kuka vaan voi laittaa mitkä vaan vermeet niskaan kun Ano ja yrittää kyykätä 490 tai "edes" 450. Tai mitkä vaan vermeet niskaan ja vetää 405,5 maasta. Jos ei ole muuta kuin marisemista niin ei näitä ole pakko seurata. Itse ainakin arvostan kaikkia tuloksia voimanostossa. Niin raw, ipf tai fpo kisoissa tehtyjä ja seuraan myös mielenkiinnolla kaikkea. Ainoa mitkä ei oikeen nappaa ovat nämä jenkkien tietyt liitot ja paskanjauhajat lajin sisällä...

Tuo Juniorin 310 kyykky oli sen näköinen, että olisi tullut enemmänkin. Paljonko on ennätys tuolla tyylillä?
Enpä ole enempää käyttänyt kun ei ole tullut hirveemmin kyykkyä treenattua viime aikoina. Silloin tällöin jotain ylläpitotreenejä vaan. Tuo oli vaan tuommoinen extempore kokeilu...

ei saatana. hirmu kunnossahan tuo alkaa olemaan :rock:. on se helppoa kun on voemaa.

Kun noihin varusteisiin on jo otettu kantaa niin en niihin fiksuna:hyper: miehenä enää puutu. Sitäkin enemmän puutun maastavetoon. Olen aina tykännyt Anon tavasta vetää maasta, mitäs niitä jalkoja käyttämään jo nousee muutenkin:rock:. Taitaa olla miehellä kuitenkin noi 3-4 toiston sarjat vielä aika kevyitä niihin maksimisarjoihin mitä se veti aikanaan. Muistaakseni 3*380 vai jopa enemmän. Kova veto on. :rock:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Voimanostossa ei todellakaan toimisi mikään "niin syvälle kun pystyy" koska kaikki ei siihen pysty ihan fyysisten vikojen yms takia.

Vahapassi_kyykky.jpg

Siinä on IPF-syvä kyykky. Onko pyllistys?
Siinähän on tutun näköinen mies kuvassa. Onko kavereita? Liikuntamyllyssä treenaili, muttei nyt ole näkynyt.

Modet, olisiko mahdollista joko
a. poistaa kaikki otsikon alle kuulumattomat viestit (=lähes kaikki)
tai
b. vaihtaa threadin otsikkoa
,niin olisi helpompi valikoida mitä huuhaata sitä läpi kahlaa...:jahas:
Anosta toki olisin mieluusti juttua lukenut.

onse kyllä jännä juttu miten jotkut huiput vetää käyrällä selällä. mm Anollahan toi on ihan tietonen valinta. Mitenköhän se selkä kestää ja onkohan se tehnyt jotain erityisiä harjotteita selän vahvistamiseksi juuri ton käyrän selän kannalta?

jokainen vetää lienee sillä tyylillä millä saa parhaan tuloksen/on keveintä vetää :). anon tyyli on kyllä aika jännä, selkä on ylhäältä pyöreähkönä mutta alaselkä on paketissa hyvin. aholan joukohan taas veti selkä kauttaaltaan pyöreenä.

edit::offtopic: onko sumona vedetty yli 400 rautoja?

taitaapa olla ja vielä myötäotteella (sormilukko tosin AUTS!). 412,5kg maxim podtynny, 12/10/2001 ja painoa ukolla 130kg.

jokainen vetää lienee sillä tyylillä millä saa parhaan tuloksen/on keveintä vetää :). anon tyyli on kyllä aika jännä, selkä on ylhäältä pyöreähkönä mutta alaselkä on paketissa hyvin. aholan joukohan taas veti selkä kauttaaltaan pyöreenä.

Hiltusen Juha Kajaanista on joskus vetäny yli 400 sumolla..:whip: tais olla 402,5kg (saliveto) Korjatkaa jos on väärää tietoa.

ei kyllä mun mielestä oo alaselkäkään suorana. Joskus muutamia vuosia takaperin oltiin kattomassa hesan urheiluhallissa mm kisoja jossa ano yritti muistaakseni 422.5 ja tunnelma oli hallissa kuin jossain lätkän mm finaalissa. Kaikki seisoi ja taputti tahdissa anon astuessa lavalle ja valmistautuessa nostoon. Niissä maksimivedoissa anolla oli mielestäni vielä enemmän käyrä selkä.

Kyllä mäkin saan ainakin parikymmentä kiloa enemmän käyrällä selällä vedettyä mutta en silti uskalla enkä halua vetää tolla tavalla koska selkä ei montaa treeniä kestäisi. Enkä usko että kestää kovin monen muunkaan selkä tota tekniikkaa

1. varoitus: Fergie voi sitten jatkaa varusteväittelyä siihen varatussa ketjussa.

Mikäli varustesodat yms. ketjun löytäminen tuottaa vaikeutta, niin tässä suora linkki Varustesodat yms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom