Ankkapeppu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kille
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Gillyanne sanoi:
Jatkokymysys farkkukeskusteluun: Missä hintaluokassa nuo tässä ketjussa mainitut farkkumerkit noin about liikkuvat? Mä oon ihan pihalla näistä, kun käyn vaateostoksilla niin ylen harvoin :nolo:

Freesoulit kustantaa siinä 80 euron hujakoilla. Mutta laadukkaathan ne on, ulkonäköä unohtamatta. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
fitnesspimu sanoi:
Täälläpäin juuri ongelmana se, että vyötärö on off ja on-kaudella suht hoikka ja siihen jatkoksi ankkis. Huono yhdistemä ainakin farkkuostoksilla. Joudun kaikissa farkuissa käyttämään ehdottomasti vyötä ja kuromaan sillä housut kiinni ettei tarvitse koko kylälle alushousujaan esitellä :D

Tuota tuumakokoa mie en oikein osaa soveltaa, kun nuo mallit on matalavyötäröisiä. Mullakin on aina ollut hoikka vyötärö, eli housujen ostossa on aina se lörpättävä vyötärö ja tuulitunneli takana-ongelma.
Kun lantio on 100cm niin mulla on vyötärö 72cm. Ja vaikka tässä hoikistuukin, niin suhde pysyy aina samana eli ongelmasta en ikinä pääse :evil:

Unnukka sanoi:
Kun lantio on 100cm niin mulla on vyötärö 72cm. Ja vaikka tässä hoikistuukin, niin suhde pysyy aina samana eli ongelmasta en ikinä pääse :evil:

Olen kohtalotoverisi, mitat kanssa luokka 70 ja 100. Eli peppu ei meinaa moninkaan pöksyihin mahtua. Mutta täällä hehkutetut Espritit ja Freesoulit istuu aika kivasti. Ja mainospala tähän väliin: SportHeavystä löysin Platinumin hyvin istuvat stretchfarkut!

Farkkukeskusteluun vielä: pituutta kun on 156 ja risat niin aina kun sopivat farkut reidestä, lantiosta ja vyötäröstä löytyvät (ja se ihme tapahtuu ehkä 2 x vuodessa...) niin pakko kiikuttaa äipälle lyhennettäväksi (mihin ihmeeseen hävisi pituus 30"?!!) mutta no more! Löysin nimittäin Espritin edc mallistosta play-merkkiset farkut, joissa oli pituudet short, regular ja long! Ja vyötärö sopivan matala, suorat lahkeet ja mikä parasta tilaa reidessä. Hinta n. 80 euroa.

Muuten, selailkaapa netistä farkkuja hakusanalla "brazilian jeans". Löytyy ihan tajuttoman makeita housuja! Ja niihin stretcheihin sopii isompikin booty, ne brassinaiset kun on varmaan kaikki luonnostaan ankkapeppuja... :D

Tiramisu sanoi:
Ankat,

laittakaa pliis farkkumerkkejä/malleja, jotka sopivat pyrstölle. Itselläni farkkujen etsintä päättyy yleensä tuskailuun. Vyötärö on mullakin kapea ja selkään jäävä pussi farkuissa joihin pepun saa edes tungettua on inhottava!

Mulla on lievä ankka. Ja Freesoulilta olen löytänyt muutamatkin kappaleet kivoja farkkuja... Seven on kuulemma myös hyvä.

Gillyanne sanoi:
Jatkokymysys farkkukeskusteluun: Missä hintaluokassa nuo tässä ketjussa mainitut farkkumerkit noin about liikkuvat? Mä oon ihan pihalla näistä, kun käyn vaateostoksilla niin ylen harvoin :nolo:

Yleistä: mitä kalliimmat, sitä paremmat. Freesoulit, Dieselit jne. maksavat siinä sadan euron molemmin puolin. Sevenit ovat kalliimmat, aivan loistavat Roberto Cavallin farkut ostin Epsanjasta aikoinaan 150e hintaan. Tuumakoolliset housut kuten Leet ja Levikset ovat siinä 80e ylöspäin, riippuu tahtooko basic-mallin vai jonkun designatun mallin. Alerekit ovat loistava vaihtoehto: sieltä löytyy kivoja merkkifarkkuja jopa 70% alella. Uusimmat Freesoulini ostin alerekistä 39e, kun ohvi oli jotain 120e. Ja ovat ihan basicit tummansiniset eli niitä voi käyttää töissä ja vapaa-ajalla.

Ankoille vinkkejä: isot taskut "pienentävät" pyllyä, jos oma ankkapeba häirtisee. Muutenkin taskuihin kannattaa kiinnittää huomiota. Niillä saa muokattua peppua yllättäviin suuntiin. :D

Kaikille vinkki: superkireät lantsarit kannattaa jättää sille naapurin superhoikalle 14-vuotiaalle. Kireät lantsarit ovat todelliset vyötärön push upit. Jos vatsassa on yhtään ylimääräistä, se jää välittömästi roikkumaan farkkujen vyötärön päälle. Olen aivan varma siitä, että osa nykyteinien "vyötäröttömyydestä" johtuu nykyajan housumuodista.

Mäyräkoira sanoi:
Yleistä: mitä kalliimmat, sitä paremmat. Freesoulit, Dieselit jne. maksavat siinä sadan euron molemmin puolin. Sevenit ovat kalliimmat, aivan loistavat Roberto Cavallin farkut ostin Epsanjasta aikoinaan 150e hintaan. Tuumakoolliset housut kuten Leet ja Levikset ovat siinä 80e ylöspäin, riippuu tahtooko basic-mallin vai jonkun designatun mallin.

:eek: Taidan tästä eteenpäinkin pysytellä Pelastusarmeijan kaupan ja SPR:n Kontin asiakkaana :D

EDIT: Kahdet hyväkuntoiset (= täysin uuden veroiset) ja ihan sopivat farkut yhteensä n. 10 euroa, ei voi valittaa ;)

Minulla on myös tuollainen ankkapylly, siitä ei muuta haittaa ole kuin housujen löytäminen ! Olin ostamassa farkkuja, niin takapuolesta hyvät ja sopivat, mutta vyötärö törrötti ikävästi . :jahas: ... Löysin sitten sellaiset strets sammarit ja ne ovat kyllä hyvät vyötäröstä sekä ankanpepulle .:evil:

Zone-sarja -42%
Ihana huomata etten ole yksin ongelmani kanssa. Nimim. syntymästä saakka ankkapylly.
Suomalainen standardipylly näyttäisi olevan melko flat ja leveä, eli just päinvastoin kuin itsellä on ja näinollen vaateostoksilla oleminen on todella tuskaista vuodesta toiseen. Matalalantioisia farkkuja on tullut kuolattua -näyttävät hyvältä ja istuvat paremmin kuin tavalliset koska tuota vyötäröongelmaa ei tule- mutta kun ne korostavat ankkautta! Vatsa näyttää pömpöltä vaikkei sitä oikeasti ole. Tosi ärsyttävää!
Kummastelin tosissani kun tv:stä joskus aikoja sitten tuli dokumentti isoista pepuista haaveilevista naisista. Kun tietäisivät miten hankalaa se on!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viimosin viesti on jo viiden kuukauden takaa, mutta ehkä joku mulle apuja antaa siitä huolimatta. Eli lähtökohtana oli perussuomalainen ladonovi, litteä ja leveä, mutta nyt on onneksi punttauksen tuloksena ilmaantunut pientä hyppyrinalkua.:D Mutta samalla kun pakarat kasvavat, kapenee lantio edestäkatsottuna ja saa reisien yläosassa olevat kyhmyt korostumaan entisestään. Tahtoo tämmöiset lanteet: (Y), mutta nyt on lähinnä {Y}... Tai no, tajuatte varmaan... :itku: Miten lanteet saisi sutjakamman näköisiksi, tasasen sileästi kaartuviksi vyötäröltä polviin?

Olkaa ylpeitä ankkapepuistanne :) . Ennen olin leveä ja lattapeppuinen, mutta nyt lattamaisuus on ruvennut häviämään ja alkaa muodostumaan kunnon pyöreää kaarta takamukseen. Tykkään, koska nään pyöreän pepun paljon esteettisempänä kuin lattapepun :)

morgaise sanoi:
Tahtoo tämmöiset lanteet: (Y), mutta nyt on lähinnä {Y}... Tai no, tajuatte varmaan... :itku: Miten lanteet saisi sutjakamman näköisiksi, tasasen sileästi kaartuviksi vyötäröltä polviin?
En nyt tiedä tarkoitatko lihaksista vai rasvasta muodostuvia kyhmyjä, mutta tästä tuli mieleen huomio omasta kropastani: Minulla on vähän kuvailemasi malliset reidet (siis {Y}), mutta kun jännitän pakaroita, tuo kyhmy häviää! Olen kyllä aina ajatellut, että kyhmy on rasvaa (hoikempana se on ainakin muistaakseni pienempi) ja että se häviää vain, kun rasvaa on vähemmän - mutta voiko "rasvakyhmy" hävitä pakaroita jännittäessä? Toki kova etureisitreeni on tärkeä juttu (reiteen vaan lihasta niin kyhmykin näyttää pienemmältä), mutta olisikohan minun kuitenkin syytä kokeilla erityistä pakaratreeniä? Esim. kävellessä jännitänkin usein pakaroita ja olen muutenkin huomannut, että niitä tulee jännitettyä, jos haluan hävittää kyhmyt :D Muutoin pakaratreeniä tulee kyykkyjen lisäksi mm. sjmv:ssa ja rullaluistellessa.

Ilmeisesti ovat rasvaa, ainakaan en saa niitä jännitettyä :D Kovasti kyykkäilen, mikä on kasvattanut mukavasti ankan alkua mun perisuomalaiseen ladonoviahteriini (eli levee ja littee..), mutta noihin muhkuihin ei ole tuntunut vaikuttavan hitustakaan. En oikein tiedä tuosta etureisitreenistä, mulla ne pistää silmään lähinnä siksi, että lanteista pakaran sivuilta on hävinnyt rasvaa dieetin seurauksena mikä saa kyhmyt erottumaan kuin himalajan huiput tasamaasta. Häviäisivätköhän ne, jos treenaisi ulkoreisiä ahkerammin? Onko mimmeillä antaa pari passelia liikettä? Prässiä tekisin mieluusti, mutta ei ole mahista päästä laitteelle, eikä sitä oikein kotioloissa voi soveltaa. Miehen kanssa kokeiltiin kerran huvikseet, että jos hän rupiaa ns.prässin painoiksi, onnistuisiko.. Muuten meni hyvin kunnes multa lopahti voimat kesken noston :lol2: Oli hänen elopainonsa ehkä sittenkin hiukan liikaa mun voimille...Kintut rupiaa muuten olemaan ihan siedettävässä kunnossa noin malliltaan, mutta nuo pirun patit tuntuu oikein loistavan silmään... Tahtoo Faidran lantion kaaren :itku: *Suunnittelee ryöstöretkeä kiruginvälineistön kanssa*:evil:
Ja mun pohjelihakset on tehnyt jonkun hassun kasvupyrähyksen, pistäsin kuvan muttei ole vertailukuvaa. Ei taho saapikkaat mennä enää jalkaan kun vetskari kinnaa pohkeessa... :jahas: Mutta se meni jo vähän :offtopic:

Elkää välittäkö, jos mulla on levottomat jutut. Viisaudenhampaan poiston ansiosta mulla on kevyttä tukevampi särkylääkepölly ollu päällä nyt neljättä päivää..:hyper:

Leona sanoi:
En nyt tiedä tarkoitatko lihaksista vai rasvasta muodostuvia kyhmyjä, mutta tästä tuli mieleen huomio omasta kropastani: Minulla on vähän kuvailemasi malliset reidet (siis {Y}), mutta kun jännitän pakaroita, tuo kyhmy häviää! Olen kyllä aina ajatellut, että kyhmy on rasvaa (hoikempana se on ainakin muistaakseni pienempi) ja että se häviää vain, kun rasvaa on vähemmän - mutta voiko "rasvakyhmy" hävitä pakaroita jännittäessä? Toki kova etureisitreeni on tärkeä juttu (reiteen vaan lihasta niin kyhmykin näyttää pienemmältä), mutta olisikohan minun kuitenkin syytä kokeilla erityistä pakaratreeniä? Esim. kävellessä jännitänkin usein pakaroita ja olen muutenkin huomannut, että niitä tulee jännitettyä, jos haluan hävittää kyhmyt :D Muutoin pakaratreeniä tulee kyykkyjen lisäksi mm. sjmv:ssa ja rullaluistellessa.

Eipä taida tulla muilta vinkkejä meidän muhkuihin... Ja onhan nämä meidän tilanteet kai vähän erilaiset. Luulenpa kuitenkin, että juuri tuohon etureiden ulkosyrjään (ts. sivulle kaartuva osio) kannattaa panostaa mm. kyykyillä ja prässeillä. Vinkkejä niiden tekemiseksi kotona onkin sitten vaikeampi keksiä, jos käytettävissä ei ole painoja (miehen lisäksi siis :D). Itse kuitenkin varmaan panostaisin kyykkyihin ja keksisin sitten jostain siihen sopivia painoja. Jos kyykyt tekee jalka kerrallaan, on painojen keksiminen kaiketi helpompaa, koska vähempikin riittää.

Ikävä tosiasiahan on se, että jos kropassa on rasvasta muodostuvia muhkuja, niistä pääsee varmuudella eroon vain pudottamalla rasvaprosenttia. Kerroit kuitenkin tuossa jo dieetanneesi enkä kyllä suosittelisi sitä enää jatkamaan yksien kyhmyjen vuoksi. Kovaa treeniä vaan, kyllä ne muhkut siinä sijoittuvat sopiviin paikkoihin :)

En tiedä puhutko täysin samasta paikasta, mutta joillain on siinä reisien ja lonkan yhtymäkohdassa muhkurat jo luonnostaan, eli siinä nivelen kohdalla siitäkin huolimatta, että olisi tosi laiha. Siis jotenkin ne luut "törröttävät" eikä asiaa auta se, että siihen päälle kerääntyy ylimääräistä laardia ja muhkurat näyttävät vieläkin isommilta.

Leona:
Voisin kuvitella että uiminen tekisi hierovan (verenkiertoa edistävän) ominaisuutensa vuoksi hyvää, muhkulle kuin muhkulle..:D ja tottakai yleensäkin fat % keveneminen vaikuttaa...niinkuin tiesitkin..:rolleyes:

Heippa taas!

Alkuperäisenä kysyjänä ajattelin vain tulla kertomaan, että muutaman kilon painonpudotus ja lonkankoukistajien venyttely ovat ratkaisseet ongelmani ja peppu on taas normaali-iines. Mulla on tosiaan aika notko selkä ja spinning on vielä jumittanut lonkankoukistajat.

Ms.Dramatic sanoi:
Leona:
Voisin kuvitella että uiminen tekisi hierovan (verenkiertoa edistävän) ominaisuutensa vuoksi hyvää, muhkulle kuin muhkulle..:D ja tottakai yleensäkin fat % keveneminen vaikuttaa...niinkuin tiesitkin..:rolleyes:

Pitäisköhän miunkin opetella tuo taito. Kuulun meinaan siihen prosenttiosuuteen suomen väestöstä, joka ei ui kuin kaksi metriä ja senkin syvyyssuuntaan.

Back
Ylös Bottom