Ankkapeppu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kille
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Anonymity sanoi:
Kyllä se on. Meinaan kun yrittää etsiä itselleen vaatteita. Jos löytää hyvät housut, ostaa yleensä kerralla parit housut/hameet. Sama ongelma on ollut aina, oli sitten ylimääräistä tai ei. Takapuolen päälle jää aina sellainen pussi, joka näyttää todella typerältä, jos sen yrittää kuroa kiinni vyöllä. Ja varsinkin jos vyötärö on suhteessa muuhun kroppaan yhtä kapea kuin minulla.

Jos esim. housuista yrittää ottaa vyötäröstä sisään, saattavat ne jäädä jumiin tuonhon persuksen kohdalle. Asiaa ei auta yhtään salilla treenaaminen ja lihasten kasvattaminen... Sitten jos löytää vyötäröstä tarpeeksi hyvät housut, eivät ne nouse ylös asti. Jos löytää persuksista ja reisistä hyvät housut, ovat ne vyötäröstä liian isot ja lahkeet pitkät. Ei paljoa naurata, vaikka se takapuoli voi muuten näyttääkin hyvältä. Farkkuja on kaikkein hankalinta löytää. Onni on nykyajan strech-farkut!

Ihan samaa kironnut useamman kerran, mulla ei edes vyötärö ole mitenkään kapea, mutta lähes aina, jos housut näyttävät hyvältä takamuksesta, vyötärön kohdalla on liika kangasta, taas jos vyötärö sopisi, niin pylly ei mahdu housuihin :( Kaikkia housuja löytyy lyhentämään ja se on äärimmäisen ärsyttävää, kun ei ompelukonetta omista

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
höh, kyl mä mieluummin ottaisin hieman ankkapepun kuin olisin tällainen lättäperse, ettei ole mitään muotoa takapuolessa. tai sellaisena mä itteni näen (mutta nyt vain masentaa kaikki). :itku: mutta kun on polvet niin huonossa kunnossa, ettei esim. askelkyykkyä uskalla tehdä ettei polvet petä alta, on aika huonosti vaihtoehtoja jäljellä :( . ainoa millä uskallan tehdä reilusti treeniä pakaralihaksille on vaakaprässi, ja sekään ikinä tuota mitään tulosta :curs: .

Ankat,

laittakaa pliis farkkumerkkejä/malleja, jotka sopivat pyrstölle. Itselläni farkkujen etsintä päättyy yleensä tuskailuun. Vyötärö on mullakin kapea ja selkään jäävä pussi farkuissa joihin pepun saa edes tungettua on inhottava!

Lähden elokuussa Englantiin ja sieltä löytyy farkkuja, jotka eivät ole liian pitkiä. Johtuneeko siitä, että brittitytöillä on epäterveellisen ruokavalion johdosta enemmän "taikinaa" ja se on tajuttu siellä päin? Eli vaatteissa on enemmän tilaa?

Pakko oli rekisteröityä, kun sattui niin paljon "kohtalotovereita".Minunkin pyrstö on viihtynyt Espritin stretch-farkuissa ja toinen merkki, josta löytyy pyrstölle ja hoikalle vyötäröyhdistelmälle istuvat farkut on Miss Sixty. Vaikka ovatkin pissismaineessa. :)

Tiramisu sanoi:
Ankat,

laittakaa pliis farkkumerkkejä/malleja, jotka sopivat pyrstölle. Itselläni farkkujen etsintä päättyy yleensä tuskailuun. Vyötärö on mullakin kapea ja selkään jäävä pussi farkuissa joihin pepun saa edes tungettua on inhottava!

Lähden elokuussa Englantiin ja sieltä löytyy farkkuja, jotka eivät ole liian pitkiä. Johtuneeko siitä, että brittitytöillä on epäterveellisen ruokavalion johdosta enemmän "taikinaa" ja se on tajuttu siellä päin? Eli vaatteissa on enemmän tilaa?

Espiritille ääni täältäkin... Nimenomaan stretch-malleille. Niistä jopa löytyy lyhyelle sopiva lahkeenpituuskin!! Itsellä on kaapissä myös Mexxin farkut (stretch tottakai), ja nekin ovat hyvät, mutta kaikki mallit mitä olen sovittanut eivät ole istuneet.

Mulle sopii yleensä Onlyn stretch-farkut (varsinkin jos oon vähän kapeammassa kunnossa), Freesoul on hyvä (en omista, mutta sovitin ja rakastuin.. pakko hankkia jossain vaiheessa, peppu näytti niissä kohtuu hyvältä ;)) ja tuosta Espritistä oon kans kuullut hyvää. Seppälästä oon löytänyt joskus kivoja stretchejä.

EDIT: MissSixtyjä en muuten saa päälle kirveelläkään - tai jos sillä, niin ne näyttää loppupeleissä tosi ankealta. Iso peppu/leveä lantio ja pienet taskut = ei hyvä.

Ankkis ilmoittautuu! ;) Oon saanut kuulla tästä asiasta pienen elämäni ja kuulen varmasti lopun elämäni. Taitaa olla jo ihan geeneissä, eikä nuo rankat kyykkytreenit taida ainakaan auttaa asiaa.

Faidra sanoi:
EDIT: MissSixtyjä en muuten saa päälle kirveelläkään - tai jos sillä, niin ne näyttää loppupeleissä tosi ankealta. Iso peppu/leveä lantio ja pienet taskut = ei hyvä.

Olen huomannut ihan saman asian. Tuttava farkkumyyjä vakuutteli minulle, että juuri Miss Sixty voisi olla sopiva minun kropalleni. P*skan marjat ei noussut reisistä edes ylös. Taidanpa minäkin seuraavan kerran suunnistaa Espritille farkkujen ostoon. Niin paljon niitä on täällä kehuttu.

Notkoselkä ja palloperse löytyy tämänkin tyttelin varustuksesta. Tuleva appikin jo kerkesi tokaisemaan, että no tuleehan se pallo siihen etupuolellekin. Tällä hetkellä kroppa muistuttaa sivulta s-kirjainta. Pieniä ongelmia on myös esiintynyt sopivan vaatetuksen etsimisen kanssa. Toisin sanoen niitä ei ole.

Faidra sanoi:
Mulle sopii yleensä Onlyn stretch-farkut (varsinkin jos oon vähän kapeammassa kunnossa), Freesoul on hyvä (en omista, mutta sovitin ja rakastuin.. pakko hankkia jossain vaiheessa, peppu näytti niissä kohtuu hyvältä ;)) ja tuosta Espritistä oon kans kuullut hyvää. Seppälästä oon löytänyt joskus kivoja stretchejä.

Mulle taas Onlyn farkut jää reiteen kiinni, yks malli meni ihan ylös asti (en muista mikä, se kallein), mutta malli oli sitten muuten liian lyhyt lahkeesta. Freesoul on erittäin hyvä, mulla on kahdet. Ja seppälästä on myös parit farkut, stretchit, ja hyvät on.

Ja siis hyppyripeppu löytyy täältäkin, mutta se on ollut "pienestä" pitäen, johtuen varmasti suurilta osin luistelu-urastani. Eli tottunut siihen olen, ja pidänkin kovasti! :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla farkkujen kanssa ongelma ei ole niinkään peppu vaan reidet.. Tarpeeksi matalat housut (tai stretchit) niin vyötärö ei jää isoksi. Mun peppu on pieni mutta hyppyri, se itse ympärys on vain 90 cm. Reisissä taas on sen verran muotoa että monet housut jää siitä kiinni.

Hyviä merkkejä Diesel, CK ja Massimo Dutti (en muista malleja..)

Tähtityttö sanoi:
Mulle taas Onlyn farkut jää reiteen kiinni, yks malli meni ihan ylös asti (en muista mikä, se kallein)...

Mulla ei olekaan jalkoja :D No joo, ei kaikki Onlyn mallit tosiaan mullekaan sovi - viimeksi just ostin ne kalleimmat koska muut näytti aivan hirveiltä. Eka kerta kun ikinä mahduin ankkatakamuksineni koon 36 farkkuihin, jätin ne kyllä hyllyyn koska oletin etten pysy niin kapoisena. Hyvä että jätin... ei menis enää päälle ;)

Ankkapyllyillekin löytyy Miss sixtyltä farkut, kun etsii isoimmat stretchit mitä löytyy... :D Dieseliltä olen myös löytänyt joitakin malleja, jotka sopii. Ehdottomasti tyytyväisin olen kuitenkin Freesouliin. Esprit ei sitä vastoin istu mun jalkaan ollenkaan! Enkö ole löytänyt oikeita malleja vai mistä kiikastaa? Kertokaas ankkapyllyn omaavat Espritiltä sopivien mallien nimiä, jos kävisin etsimässä niitä seuraavaksi....

Mulla on siis todella tuota perävärkkiä, lantionympärys 100 ja reidet on normaalipainoiseksi paksut, lihasta on, mutta on siinä fläsääkin. Mulla on miss sixtyltä extra low stretch.Tuumakoko oli varmaan suurin(32), mutta minä tyttö en numeroita pelkää :hyper:
Ja tuo esprit on low five stretch.
Mie olin aina ajatellut, että kun ei minusta rimpulaa saa millään konstilla, niin miss sixtyt saa unohtaa, ihmetys oli suuri kun myyjän kiikuttamat housut istui kuin valettu! Onlyssä ei myydä niin suuria housuja, että ne mulle menisi viereenkään.
No kiva on harrastaa salitouhua, kun ei tarvitse paljoa rautaa nähdä niin patti kasvaa :)

Unnukka sanoi:
Mulla on siis todella tuota perävärkkiä, lantionympärys 100 ja reidet on normaalipainoiseksi paksut, lihasta on, mutta on siinä fläsääkin. Mulla on miss sixtyltä extra low stretch.Tuumakoko oli varmaan suurin(32), mutta minä tyttö en numeroita pelkää :hyper:

Täälläpäin juuri ongelmana se, että vyötärö on off ja on-kaudella suht hoikka ja siihen jatkoksi ankkis. Huono yhdistemä ainakin farkkuostoksilla. Joudun kaikissa farkuissa käyttämään ehdottomasti vyötä ja kuromaan sillä housut kiinni ettei tarvitse koko kylälle alushousujaan esitellä :D

fitnesspimu sanoi:
P*skan marjat ei noussut reisistä edes ylös.

Oikeasti, millaisia tikkureisiä ihmisten oletetaan olevan? Minun oli oikein pakko mitata reidet, kun taas jotkut housut jämähti. 57 cm kappale, eikä läskiä ole juuri muualla kuin sisäreidessä. Lantio 97 cm ja vyötärö 68. Ilmeisesti ihan väärät mittasuhteet vaatesuunnittelijoiden mielestä. Jos saisin pohkeisiin ja käsivarsiin samassa suhteessa lihaa kuin reisiin, olisin ihan tyytyväinen.

Sovitin muuten juuri yksi Haltin urheiluhousuja -sellaisten luulisi sopivan muillekin kuin pissiskropalle. Koko 36 oli muuten ihan sopiva, mutta vatsan kohdalla olisi ilmeisesti pitänyt olla jalkapallo ja vyötärölle jä 10 cm tyhjää. Se ei olisi haitannut, jos housut olisi voinut jättää lantiolle roikkumaan, mutta niissä oli vyötärö ihan oikealla vyötärön paikalla.

Vahinko, että lannemalliset housut alkaa mennä pois muodista ilmeisesti, ne on sopineet vähän paremmin.

:offtopic: Pakko hehkuttaa, mulle on alkanut muodostua ihan oikeaa takamusta siihen kohtaan, missä oli ennen pelkkä hyllyvä lattaperse :D
No, tässähän sitä on hyvä olla tyytyväinen, ainakin siihen asti kunnes pitää taas ostaa uudet housut...

Zone-sarja -42%
Kiitos vastauksista, pitääpä lähipäivinä käydä kokeilemassa Espritin farkkuja! Luultavasti Onlyn ja Miss Sixtyn saan unohtaa...

Espritiltä löysin kivat vaaleat shortsit kesällä. Viimeksi eilen kaverini kehui niitä.

Espritiltä oon löytänyt myös pari ihanaa hametta. Kerran oli Espritin farkkuhame päällä töissä ja lounaan jälkeen ilmestyi sähköpostiini eräältä IT-tyypiltä viesti, että ei voi unohtaa miltä näytin siinä hameessa työpaikan ruokalassa ;) Vaikka kommentti mieltä lämmittikin, niin meni pitkään ennen kuin laitoin hameen uudelleen töihin.

Eli Esprit ainakin tekee sellaisia alaosia, joissa pyrstö pääsee oikeuksiinsa! Leikkaukset on hyvin tehty. :worship:

Jatkokymysys farkkukeskusteluun: Missä hintaluokassa nuo tässä ketjussa mainitut farkkumerkit noin about liikkuvat? Mä oon ihan pihalla näistä, kun käyn vaateostoksilla niin ylen harvoin :nolo:

Kannatusääni Esprit'in strech-farkuille. Minulla taitaa olla mallina Esprit Jeans Regular, jos muistan oikein. Minulla on tuota samaa merkkiä ja mallia kahdet eri housut eri sävyissä (tummemmat ja vaaleammat).

Ekat maksoivat muistaakseni hiukan yli 80 euroa Helsingin Modassa Aleksanterinkadulla) ja tokat olivat Helsingin Stockalla alennuksessa, mutta hintaa en muista. Aika kalliit, mutta maksan lähes mitä tahansa, että löydän edes joskus itselleni hyvät farkut.

Back
Ylös Bottom