Animal Methoxy STAK 3

Ikä
33
Uusi AMS 75,00 € (21 päivän kuuri)

Kaksi kertaa tehokkaampi kuin Animal Methoxy STAK.

Jos olet vakavissasi voimaharjoittelun suhteen ja haluat maksimoida voimasi, suorituskykysi ja lihasmassasi, on aika ottaa käyttöön AMS 3.

Äärimmäisen vahva luonnon anaboli, joka pystyy auttamaan kehoasi nostamaan testosteroni-, kasvuhormoni-, ja adrenaliinitasoja, insuliinia, IGF-1:tä, sekä samalla vähentämään estrogeenin ja kortisolin (lihastapurkavien aineiden) erittymistä.

Nämä vaikutukset yhdessä mahdollistavat nopeamman palautumisen, kiinteän lihasmassan kasvun ja maksimivoiman lisäyksen.

Näin kertoo ko. homma.
Oisko kellään mitään kokemusta tai tietoa tästä tuotteesta että toimiiko hyvin? Ainakii paljoa lupailee mutta niihä nää kaikki.
Mitä sanotte että kannattaisko kokeilla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Unohda koko juttu, pääset vain eroon rahoistasi ja muuten hyöty on olematon.
Täällä on aiemminkin ollut monta ketjua aiheesta.

Niin vähän ajattelinki :D
Sori vaivauksesta.

Äärimmäisen vahva luonnon anaboli, joka pystyy auttamaan kehoasi nostamaan testosteroni-, kasvuhormoni-, ja adrenaliinitasoja, insuliinia, IGF-1:tä, sekä samalla vähentämään estrogeenin ja kortisolin (lihastapurkavien aineiden) erittymistä.
Käsittääkseni adrenaliini on suhteellisen katabolista tavaraa? Ja eikös estrogeeni myös ole lähes yhtä anabolinen kuin testosteronikin, sillä vain kasvaa myös tisut? Meneekös hommat näin? :david: Ja kuten sanottu, threadin aloittaja, älä tuhlaa rahojasi. 75€:llä saat parhaimmillaan 5kg heraa, joka on varmasti parempi sijoitus.

Ku ois ponssit ja sais ilman syödä, niin sitten ois kyläl sama kaikki super hyperit vetää...

Käsittääkseni adrenaliini on suhteellisen katabolista tavaraa? Ja eikös estrogeeni myös ole lähes yhtä anabolinen kuin testosteronikin, sillä vain kasvaa myös tisut? Meneekös hommat näin? :david: Ja kuten sanottu, threadin aloittaja, älä tuhlaa rahojasi. 75€:llä saat parhaimmillaan 5kg heraa, joka on varmasti parempi sijoitus.

millä perusteella adrenaliini on anabolista tavaraa ?

Kyllä mä oon aina välillä mitettiny että jos lotossa rykäsis hirmupotin, olis hauska kokeilla kaikkia noita superhyperanabolistereo pillereitä.. Ihan vaan kokeilemisen ilosta :)

Perhana oon jo useamman kerran kyseisessä liikkeessä asioidessani huomannut ku suht rotevan kokoset kaverit kyselee noita nappuloita.Nyt viimeks pari viikkoa sitten nuori sälli,suht rotevan oloinen,kyseli test+ ja myyjä sano että 3 viikon päästä tulee,mainitsi että tossa AMSissa on samaa tavaraa ja nuori mies vastas että joo,tota mulla on jo..kait noilla perkeleillä on sit rahaa..Noi myy vissiin aika reilusti..pitäs saada vastuuseen katteettomista lupauksista.Tai sit pistäisivät ne ees johonki parinkympin hintaan niin sais pahanhajuiset aamukuset vähän halvemmalla(tommosen vaikutuksen oon kuullu niistä saavan).Mutta ei ole tullut ite testattua..enkä ihan heti testaa.

Joo ei noitten osto rahasta ole kiinni. Suurimmalla osalla ihmisistä on kyllä varaa noita ostaa(pois lukien opiskelijat ja muut ja miksei heilläkin) Ja kuulostaahan nuo lupaukset aika houkuttelevalta. Kyllä minä myönnän, että ennen kuin pakkista luin niin olin jo lähellä ostaa jotain nöxnöxiä.

Perhana oon jo useamman kerran kyseisessä liikkeessä asioidessani huomannut ku suht rotevan kokoset kaverit kyselee noita nappuloita.Nyt viimeks pari viikkoa sitten nuori sälli,suht rotevan oloinen,kyseli test+ ja myyjä sano että 3 viikon päästä tulee,mainitsi että tossa AMSissa on samaa tavaraa ja nuori mies vastas että joo,tota mulla on jo..kait noilla perkeleillä on sit rahaa..Noi myy vissiin aika reilusti..pitäs saada vastuuseen katteettomista lupauksista.Tai sit pistäisivät ne ees johonki parinkympin hintaan niin sais pahanhajuiset aamukuset vähän halvemmalla(tommosen vaikutuksen oon kuullu niistä saavan).Mutta ei ole tullut ite testattua..enkä ihan heti testaa.

Jotkut käyttelevät noita ja tribulusta palauttelussa kuurien jälkeen. Itsekin joskus tribua syönyt setin jälkeen, tiedä sitten oliko mitään vaikutusta, kun en tasoja mittaillut ja oli oikeitakin palauttavia...

On tribulus sallittua.

Sitä mietiskelin, että jos pitävät sisällään kaikkea mitä lupaavat (siis extrakteja joita niissä pitäs olla), niin en toisaalta ihmettele hintoja niin kauheesti. Kyllähän ne rehut maksavat ja niistä pitää sitten vielä erotella ne "vaikutavat" aineetkin mukaan; ja tietty sitten vielä ne katteet päälle. Joten siit sitä hintaa tulee, vaikkei sitten vaikuttais muuten kun aamukuseen ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom