Andy remontoinut lärvinsä?

Eilen esitetyssä Maria Maria! ohjelmassa sekoillut Andy näytti jotenkin omituisen "siloiselta", liekö ollut Eirassa kiristeltävänä tai tuikannut botoxit ? En muista nähneeni aiheesta mitään lööppejä, muuten oli ihan entisellään kun kaatui driksut syliin ym.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onko missään muuten nähtävissä tota pätkää?

Nelosen netti-tvstä varmaan voi kattoa sen jakson.
Kattelin kyllä ihan samaa, aika varmaan leikattu tai botoxilla laitettu. Tai sitten oli vaan laitettu kunnon maskit ennen ohjelmaa :)

Aivan järkyttävän laiha se ainakin oli. Jalat oli abaut mun käden paksuset.

No enpä nyt tiedä oliko JÄRKYTTÄVÄN laiha, aika normaali vartalo omasta mielestäni. Hieman ot mutta voi että toi äkkijyrkkä vai mikä onkaan oli ärsyttävä. Kattelin että Andykin näytti vähän siltä että kohta lähtee nyrkki lentämään... :D

Olipa sekasin. Piti oikein taluttaa tonne haastatteluun ja sairaanloisen laiha se on. Ei mikään "aika normaali vartalo". Jalatkin katkeis jos vahingossa potkasis.

Voi elämä taas mikä myötähäpeä oli tuota katsoessa :nolo: Toisaalta sai sille myös repeillä :D

Ja Nelosen netti-tv löytyi, just katoin.

Andy tais olla maskeerattu, legothan siltä on pistetty uusiksi jo aikoja sitte kyl. Ja aina se o ollu tuommonen keppi. Oli aika kuosit ja eli kaikki on kuin ennenkin. Rok!

Mariakin oli kujalla, kun ei tajunnut, että Ändi puhui vaatteista, eikä tyypeistä. Harvinaisen ärsyttävä muija muutenkin.

Andy on varmasti elänyt kohtuu päiväkerrallaan tyylillä. Tuskin monikaan päivä on mennyt seuraavaa odotellessa.

Itsestäni ei moiseen ole.

Se on elellyt päiväkännit kerrallaan, on se kyl aivonsa pilannut ihan totaalisesti. Ihan omituisia höpötteli ja heitti joka väliin esimerkkejä hanoi rocksin teoista. Hyvää läppää se kuitenkin heitti joihinkin väleihin.

Se on elellyt päiväkännit kerrallaan, on se kyl aivonsa pilannut ihan totaalisesti. Ihan omituisia höpötteli ja heitti joka väliin esimerkkejä hanoi rocksin teoista. Hyvää läppää se kuitenkin heitti joihinkin väleihin.

Joo en mä sitä elämäntapaa puolustele, mutta erittäin äärimmäinen esimerkki kaverista joka todellakin elää rock tyyliä eikä esitä sitä.

Jotenki oon aina diggaillu Andyn tyyliiä ja taaskaan tähän ei tullut poikkeusta :)

Andy on varmasti elänyt kohtuu päiväkerrallaan tyylillä. Tuskin monikaan päivä on mennyt seuraavaa odotellessa.

Itsestäni ei moiseen ole.

Varmalla ois.
Nääs jos oisit yhtä sekasin kuin Mr "elämä on parasta huumetta, mut mä diggaan zsilti muist enempi" Hulkko, niin et varmalla jaksais ressailla huomisesta, ku et muistais että sellasta on tulossakaan :D

Kyllä se Andy vaan on semmonen ukko, jonka yhteydessä voi todellakin käyttää sanaa "rock"! Kun kattelee näitä nykypäivän pipo päässä hyppiviä bändejä, niin onhan niistä nyt rock kaukana. Enkä tarkota, että pitää vetää viinaa ja huumeita että on rock.

Kyllä se Andy vaan on semmonen ukko, jonka yhteydessä voi todellakin käyttää sanaa "rock"! Kun kattelee näitä nykypäivän pipo päässä hyppiviä bändejä, niin onhan niistä nyt rock kaukana. Enkä tarkota, että pitää vetää viinaa ja huumeita että on rock.

Eli asioita jotka varmasti ovat "rock" on ainakin : (marinaadeja ei siis lasketa)
-Covereiden esittäminen, se suurin hitti.
-Muiden menestyjien dissaaminen.
-Naurettavan roolin vetäminen.
-Itsensä nolaaminen.
-Ylenpalttinen paskan puhuminen.
-Huumausaineiden puolesta puhuminen.
-Jne.

:rock:...jee!

Eli asioita jotka varmasti ovat "rock" on ainakin : (marinaadeja ei siis lasketa)

-Naurettavan roolin vetäminen.
-Itsensä nolaaminen.
-Ylenpalttinen paskan puhuminen.
-Huumausaineiden puolesta puhuminen.
-Jne.

:rock:...jee!

Nää on aika sopivat. tai ei huumausaineiden puolesta tarvitse puhua, mutta on suotavaa käyttää niitä jos Andyn tyylistä musaa kiskoo.

Paskaa voi ja pitää puhua ja roolia pitää vetää. Rock kertoo tarinoita ja keskiössä on leipä ja sirkushuvit. Rokkari menee sinne mihin tavalliset tyypit ei uskalla(niin fyysisesti kuin henkisestikin). Se tekee rokista kiinnostavaa, vaarallista ja jotain, jonka äärellä voi kokea noita tunteita tarvitsematta itse pistää kuuppaansa sekaisin ja menemättä sinne mielenterveyden rajamaille.

Järkevyys, kohtuus, terveellisyys yms. ei kuulu rokkiin. Tai kuuluu nykyään, ikävä kyllä.

Nykyään rockista puhutaan, niinkuin se olisi työtä raksahommien ohella ja tälläisten tekstien naivistisuutta nauretaan. "Ei rokki ole nykyään niinkuin ennen, noi vaarallisuusjutut on kliseitä." Vitut sanon minä.

Ja Andya paheksuvat ihmiset antaa vaan lisää toivoa sille, että on vielä hahmoja, joista vanhemmat pitää kakaransa loitolla.

PS. Hanoi Rocks on suhteellisen yliarvostettu yhtye mielestäni. Tekstini on yleispätevä eikä koske vain andya.

Se oli hyvä kun Andy sano et "Mä meen raksalle" :D Repesin aika huolella :D

Eikä se mun mielestä mitenkään erikoisen laiha ole. Toiset nyt vaan on luonnostaan kukkakeppejä, niinku mä :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom