Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaippa löysit jo jos Googlasit, mutta: http://blog.androidsuomi.fi/2011/04/psx4droid-3-0-0-julkaistu/Missä psx4droid? Ei siirtyny automaattisesti HTC:stä ja gs2 ei löydä sitä marketista?
Kannattaa odotella etenkin tuota Samsungin Galaxy Tab 10.1:stä, ilmeisesti joskus piakkoin julkaisua. Hinnasta ei tietoa... mutta speksit on täyttä rautaa (har har), kun on 1280x800 resoa ja vielä Nvidian Tegra 2 piiri.Onko kellään tuollaista Android Honeycomb padia? Kaverin kanssa katseltiin videoita noista ja vaikuttavat aika näppäriltä. Käyttäjäkokemuksia kyselisin. Minkälaista hintatasoa noissa on, ajattelin että seuraava läppäri voisi olla tuollainen
Osa keisseistä näytti huonolta kun veivät jopa huoltoon, mutta sitten jollain toimi sellainen että:Mulla menny Desiressä joku asetus ilmeisesti niin, että se kytkee kajarin päälle aina kun tulee puhelu niin mistä sen saa kytkettyä pois? Jostain syystä näkyy ylhäällä auto-ikoni eikä auta, vaikka sen kytkee pois päältä. Luulen et se liittyy jollakin tapaa tohon ongelmaan.
Mulla olis ensimmäisen älypuhelimen osto edessä. Köyhä laps, että budjetti on surkea. Tähän hintaan, vielä kytkynä (valittakaa äidille, älkää minulle), HTC:n Wildfire S ja Legend on osunut kiikareihin.
Onko kenelläkään kokemusta, kumpi olisi sitten parempi vaihtoehto. Wildfire S uudempi, mutta esim. näyttö Legendissä parempi, vaikka onkin halvempi puhelin.
Mulla olis ensimmäisen älypuhelimen osto edessä. Köyhä laps, että budjetti on surkea. Tähän hintaan, vielä kytkynä (valittakaa äidille, älkää minulle), HTC:n Wildfire S ja Legend on osunut kiikareihin.
Onko kenelläkään kokemusta, kumpi olisi sitten parempi vaihtoehto. Wildfire S uudempi, mutta esim. näyttö Legendissä parempi, vaikka onkin halvempi puhelin.
Kyllähän tuo isompi resoluutio on melkein tärkein asia... toki halvimmissa isomman resoluution puhelimissa on aika hidas suoritin, mutta kyllä sillä pärjää. Itsellä kakkosluurina ZTE Blade ja ihan pätevä laite, kun miettii kuinka todella halpa se on.Noissa kahdessa HTC:ssä näytti olevan lähes samanlaiset speksit, wildfire joillain alueilla hieman parempi. Jos sun hintaluokka on max kympin paikkeilla per kk, niin itse ottaisin Motorola Defyn, merkittävästi paremmat speksit ja pölyn/vedenkestävä luuri. Ainoa juttu että siinä on Motorolan omia tarpeettomia virityksiä, mutta ne vois kytkeä pois päältä ja laittaa omat viritykset tilalle jolloin käytettävyydenkin sais hyvälle tasolle. Jos et aio viritellä niin suoraan paketista HTC:ssä on ehkä paras valmistajien virittelemä käyttöliittymä.
Itsellä näytön resoluutio ois niin merkittävä tekijä että ottaisin varmaan ZTE Bladenkin mieluummin kuin kummankaan noista HTC:stä, niissä on aika pieni resoluutio näytössä.
Löytyy toki, mutta en henk. koht. viitsisi palauttaa moisia johonkin täysin eri rommiin. MyBackUp Root esim, jonka voit siis asentaa ja käyttää rootin jälkeen: https://market.android.com/details?id=com.rerware.android.MyBackupRoot&feature=more_from_developerMites nyt tossa kun downgradee+roottaa ja tiedostot hävii niin löytyykö jotain kivaa back up softaa? Tai siis esim. Jos ei backuppaa mitään nii lähtiskö kaikki kalenteri merkinnät,muistiot,pelien tulokset ymym..? Tosissaan miettiny tota roottaamist ja jos yrittäs ajatuksen kanssa käydä ne ohjeet läpi miten se nyt tehtiinkään..
Mites esim. Ne pelien tulokset? Joutuuko hakkaamaan angry birdsit uusiks?Löytyy toki, mutta en henk. koht. viitsisi palauttaa moisia johonkin täysin eri rommiin. MyBackUp Root esim, jonka voit siis asentaa ja käyttää rootin jälkeen: https://market.android.com/details?id=com.rerware.android.MyBackupRoot&feature=more_from_developer
Kalenterimerkinnät pitäisi mennä Google tiliin joka tapauksessa? Muistiot on varmaan erillisen softan, eli kato onko siinä mahdollisuus exportata noita tai tallentaa johonkin käyttäjätiliin netissä. Kontakti menee tietty myös Googleen (gmailista voi tarkistaa, samoin kalenterimerkinnät google kalenterista), mutta tekstiviestit pitää ottaa talteen esim. SMS Backup+ :lla joka toimii hyvin: https://market.android.com/details?id=com.zegoggles.smssync
En oikein oo tutustunut, kun aina ollut mentaliteetti joka rommin kohdalla että mitään ei tuoda takaisin, paitsi mitä Google synkkaa itse (ohjelmat, kontaktit, ja kalenterit). Olen tosin ongelmitta säästynyt jokaisen uuden rommin kohdalla. En tiedä johtuuko tuosta vai ei.Mites esim. Ne pelien tulokset? Joutuuko hakkaamaan angry birdsit uusiks?
Siellä on kaikenlaista fool proof guidea, eikun lukemaan.Ok. No jos häviäis niin tulis ainaki taas pelattavaa..:P. Nii ja tietenkin jos niitä downgrade+root ohjeita jostain löytys..vai oliko se xda-developpersin sivuilla ne parhaat ohjeet? Ei jaksa nyt ainakaan puhelimella ruveta ettimään.