tere
Sain eilen ton galaxy 2:sen ja räplään sen kanssa koko ajan. On korvannut iPadin täysin vessan pöntöllä istuskellessa
Kies on aivan uskomattoman surkea. Onneksi tässä on myös mahis käyttää kiesiä langattomasti, kunhan vaan kone ja samppa on samassa wlanissa. Se sentään tuntuu toimivan oikein sulavasti. Vinkkinä jos ei ole ollut yleisessä tiedossa jo, pistää luurista usb-debuggaus moodin päälle niin voi heittää kuvat, videot ym. vaikka macilla suoraan iPhotoon ilman mitään softia sampan ja koneen välissä. Tietty puhelin usbilla kiinni koneessa.
Laadusta sen verran, että ei todella nitise eikä natise, vaan on laadukkaan oloinen ja näköinen. Puhelin on erittäin kevyt ja ohut, jota ensin ajattelin huonoksi, mutta kun sitä pitelee kädessä, se tuntuu TODELLA hyvältä. Mulla ei ole mitkään isot kädet, mutta pystyn käyttämään luuria yhdellä kädellä ihan hyvin. Ohuuden, keveyden ja muovisen sekä hiukan röpelöisen takakannen takia puhelinta on helppo pidellä kädessä ja käyttää. Ei kuumene käytössä niin paljon kuin pelkäsin. Täytyy tehdä useampaa asiaa kerralla, jotta lämpöä alkaa tuntua. Käyttis on hyvä ja miellyttävä käyttää, eikä hidastele. Softat aukeavat huomattavan nopeasti, eikä viiveitä näy.
Kamerasofta on ok, samoin video ja näiden tilojen välillä hyppiminen sujuu huomattavan nopeasti. Fyysisen laukaisin paikinkkeen puuttuminen ei ole ongelma, mistä olin melko varma aiempien kokemusten perusteella. Se nykyään -ei niin tärkeä- puhelinsoftakin toimii hyvin. Mikrofoni ja kaiuttimet tuntuvat olevan myös laadukkaita
Näyttö on vaikuttava ja käyttö onnistuu myös auringon valossa. Olen käyttänyt paljon eri luureja ja tämäkin tod.näk. vaihtuu puolen vuoden käytön jälkeen, mutta tästä luurista täytyy kyllä sanoa että on todellakin arvosteluidensa arvoinen, ehdotonta kärkeä juuri nyt. Tykkään tästä kovasti.
Ja suurin oma plussa tulee siitä, että mulla on aina farkut tai suorat housut jalassa, niin suuresta näytöstä huolimatta tätä ei aina edes huomaa taskussa. Se on oikeasti ohut ja kevyt. Ja vaikka onkin ohut niin ei taipuile mihinkään suuntaan, tästäkin tykkään, napsahtaa sitten kerralla poikki jos on mennäkseen. Ai niin, pelkäsin vielä noiden kapasitiivisten nappien (menu ja takaisin) kanssa elämisestä, mutta nekin toimivat ongelmitta eikä vahinko hipaisuja ole sattunut.
edit. Quadrant antaa out-of-the-box luurille 3300 pinnaa, jos jotain kiinnostaa.