Android - puhelimet ja softat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
mitä toi appbrain touhuaa, yhtä vaivatonta mielestäni toi asentelu oli ennen tuotakin..laitoin myös sen jonkun fast web installerin samointien, mut ei se kai vaikuta jos tuolta appbrain ohjelmasta noita asentelee..? Miksi mun piti mennä sinne appbrainin nettisivulle sen jälkeen ku olin asentanut appbrainin softan..? Niin ja tossa ainaskin jonnin aikaa kestää et asennettu ohjelma tulee näkysiin all programmeihin.

Mikäs ois hyvä gps ohjelma, vakiona en ainakaan sellaista ominaisuutta nähnyt missään.

Opera mini ei ainakaan toiminut ennen boottia, kuinka yleistä et pitää boottailla..? Meebo ei ainakaan anna meseä ja fuckbookkia kirjata, katotaan jos se bootin jälkeen toimisi.

Dropbox on ainakin ihan kätsy ohjelma olla tietokoneellakin jos teillä ei sitä viel oo niin tsiigatkaa tosta vaikka toi video niin ootte ihan myyty !

https://www.dropbox.com/referrals/NTc5NzI0MjQ5?f=0

Ööö siis fwb tekee sen että luuri asentaa ohjelman samantien sisäänsä kun sen pöytäkoneella klikkaat. Ei tarvi synkätä erikseen.

Ööö siis fwb tekee sen että luuri asentaa ohjelman samantien sisäänsä kun sen pöytäkoneella klikkaat. Ei tarvi synkätä erikseen.
Okey. EI tuo asentelu tol puhelimellakaan mitään erityisen tuskaista ollut.

Kirjaako tuo meebo jostain jenkki serverin kautta noi facebookit ja muut ? koska meikäläiselle tuli facebookkiin et joku on sieltä päin yrittänyt meikän tiliä availla. Tosin toi meebo ei kirjannut noita kyllä sisään failurea vaan selitti, en tosin bootin jälkeen ole uudestaan kokeillut.

Muuten varsin selkeä käyttää, mutta miten noita työpöydän kuvakkeita voi poistaa..?

Kirjaako tuo meebo jostain jenkki serverin kautta noi facebookit ja muut ? koska meikäläiselle tuli facebookkiin et joku on sieltä päin yrittänyt meikän tiliä availla. Tosin toi meebo ei kirjannut noita kyllä sisään failurea vaan selitti, en tosin bootin jälkeen ole uudestaan kokeillut.

Muuten varsin selkeä käyttää, mutta miten noita työpöydän kuvakkeita voi poistaa..?

Meikällä täysin sama tilanne oli ja kirjautumisongelma edelleenkin

Itsellä vain Messenger ja Facebook Meebossa, hyvin toimii. Tosin jotta Facebook toimi piti kerran kirjautua meebo.com:issa.

Kannattaa tehdä meebon oma tili tietokoneella niin sitten skulaa kun sillä vaan kirjautuu.

Millä perkeleellä saisin vanhasta nokialaisesta numerot tohon desireen, sim kortille ei mene kuin 250 numeroa. Ja nokialainen sekoilee kun koitan niitä sinne päivittää vanhan puhelimen muistista kun poistin ensin suuren osan numeroista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaa tehdä meebon oma tietokoneella niin sitten skulaa kun sillä vaan kirjautuu.

Millä perkeleellä saisin vanhasta nokialaisesta numerot tohon desireen, sim kortille ei mene kuin 250 numeroa. Ja nokialainen sekoilee kun koitan niitä sinne päivittää kun poistin suuren osan numeroista.

Synkkaa Googlen kautta.

Saako Desireen jotain muuta näppäinlukkoa?

Olen yrittänyt marketista ladata, mutta ei taida onnistua sen asennus HTC sensen päälle. Tai sitten en osaa. Mulla toi alkuperäinen näppäinlukko aukeaa koko ajan taskussa.

Tai laittaa sen unlock patternin käyttöön? Eli tämä: http://androidcommunity.com/forums/vbglossar.php?do=showentry&id=8

Saako tota sillä tavalla, ettei tarvitse näppäinlukkoa avata erikseen? Vaikka otan ton käyttöön, niin HTC:n näppäinlukko on aina ensin avattava. Vaikkakin se aukeaa taskussa itsekseen.

Justerin näppäinlukko asentui ja olikin ihan ok. Mutta mulla se sekoili lyhyellä testauksella paljon. Näppäinlukon teema vaihtui itsekseen ja välillä lukkoa ei tullut ollenkaan. (ilmainen siis)

Saako tota sillä tavalla, ettei tarvitse näppäinlukkoa avata erikseen? Vaikka otan ton käyttöön, niin HTC:n näppäinlukko on aina ensin avattava. Vaikkakin se aukeaa taskussa itsekseen.

Jaa-a, luulis saavan. Joku Desiren omistaja vois varmaan kommentoida tähän. Itellä on Spica käytössä ja siinä ainakin saa pelkästään tuon käyttöön (tässä ei vissiin edes saa kumpaakin yhtaikaa käyttöön).

Lock 2.0 ja Flyscreen taitaa disabloida sensen näppäinlukkoa ellen väärin muista. +Sitten jokin KeepScreen kikkailu yhdistettynä noihin ellei toimi. Todennäköisesti välillä toimii ja välillä ei.

Justerin näppäinlukko asentui ja olikin ihan ok. Mutta mulla se sekoili lyhyellä testauksella paljon. Näppäinlukon teema vaihtui itsekseen ja välillä lukkoa ei tullut ollenkaan. (ilmainen siis)
En tiedä toimiiko toi maksettu paremmin. Joskus aikoinaan sitä kokeilin, eikä silloin muistaakseni ollut ongelmia. Sehän noissa on että kun ovat erillisiä ohjelmia, niin kestää muutaman sekunnin mennä päälle. Eli jos kokeilee niin, että pistää ruudun kiinni ja samantien auki, niin ei ehdi käynnistyä.

Miten muuten saa lukon edes avautumaan taskussa? Ei oo mulla ainakaan koskaan aennut. Taskusta pois ottaessa ton aukeemisen ymmärrän.

En tiedä toimiiko toi maksettu paremmin. Joskus aikoinaan sitä kokeilin, eikä silloin muistaakseni ollut ongelmia. Sehän noissa on että kun ovat erillisiä ohjelmia, niin kestää muutaman sekunnin mennä päälle. Eli jos kokeilee niin, että pistää ruudun kiinni ja samantien auki, niin ei ehdi käynnistyä.

Miten muuten saa lukon edes avautumaan taskussa? Ei oo mulla ainakaan koskaan aennut. Taskusta pois ottaessa ton aukeemisen ymmärrän.

Kosketusnäyttö ainakin mulla reagoi kankaan läpi. Iphonessa ei reagoinut, varmaan eri tekniikalla tehty?

Desire on jotenkin herkkä mun työhousuille, siviili kamoissa ei aukea taskussa. On varmaan niin hikinen töissä, että liimautuu taskut kiinni :)

Otan uudelleen kokeiluun ton sun ohjelman. Avasin todellakin aina nopeasti sen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom