Android - puhelimet ja softat

^Itselle riittäisi 16gb versiokin. Saa nähdä jaksaako yrittää tuota kikkailua, lukenut joidenkin kommentteja niin aika monella mennyt hermot sen kanssa..Tosin eikai tuota kukaan jaksaisikaan jos hintaeroa ei olisi paljoa.

Aika vaikeaa oli joo, olisin ostanu suosiolla Suomesta jos olis saanu 32gb.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sony Xperia Z1 ollut nyt käytössä viikon verran ja täytyy sanoa että tyytyväinen olen. IPhonen jälkeen kokeilin Note 3 mutta tuntui liian muoviselle, tässä Sonyssa on sellaista IPhonemaista laadukkuuden tuntua, lasia ja metallia. Sekä tietenkin hyvä rauta sisällä.

Digivire myyjänä, en koske kyllä pitkällä tikullakaan, niin paljon negatiivista palautetta saanut..

Vähän ehkä offtopic, mutta ostin ite Digivireestä kameran ja objektiiveja. Oli jotain pientä säätöä, mutta asiakaspalvelu toimi hemmetin hyvin. Suoraan heidän sivuillaan onlinessa hoidin asian. Tuotteet tuli sitten suht nopsaan ja oli mitä piti. Näin kesällä.

Vähän ehkä offtopic, mutta ostin ite Digivireestä kameran ja objektiiveja. Oli jotain pientä säätöä, mutta asiakaspalvelu toimi hemmetin hyvin. Suoraan heidän sivuillaan onlinessa hoidin asian. Tuotteet tuli sitten suht nopsaan ja oli mitä piti. Näin kesällä.
Kyllähän siellä varmaan noita poikkeuksiakin on, tuskin firma muuten pystyssä enää olisikaan, mutta niin monelta kuullut että vältä tota kun ruttoa niin uskottava se on:).

Onko olemassa sellaista softaa joka sammuttaisi kaikki ohjelmat taustalta kun näytön sulkee. Joku task killer mulla on, jonka pitäisi näin tehdä, mutta kun tabin ottaa käyttöön ja pitää kotinäppäintä pohjassa niin sieltä ne softat edelleen löytyy.

Pakkohan task killeriä on käyttää, vai miten saatte tiltanneen BF4 commander -sovelluksen kiinni ? ;)

Pakkohan task killeriä on käyttää, vai miten saatte tiltanneen BF4 commander -sovelluksen kiinni ? ;)
Eikös muuten siinä Androidin task switcheris ku viskoo appsin pois niin se menee kii?

Jotain se ainakin tekee, koska muistaakseni jos tilttaa softa ja noin tekee, niin sen jälkee kun sen appsin avaa se aloittaa alusta.

Kameratolppasofta myös kiinnostaa. Tomtom maksaa 40 mikä on vähän vitusti liikaa :D

- - - Updated - - -

Kameratolppasofta myös kiinnostaa. Tomtom maksaa 40e ja näköjään luki että tolppapaikat maksaa vielä lisää. Paljonko se sitten on jos ostaa softan ja tolpat päälle?

Ennen joulua tuli saatua Nexus 5 32gb taskuun:

+muotoilu, keveys, build quality
+näyttö
+kitkat
+kamera on oikein mainio päivityksen jälkeen, mutta ei ihan Nokia -tasoa
+nopea (lienee turha edes mainita)
+++ hinta, 399 tällaisesta luurista -> steal

-Akku on alimitoitettu, 4G tuntuu ottavan kovasti virtaa. Menee ehkä softapäivityksellä tai sitten ei.
-kaiutin vähän surkea

Hinta-laadultaan varmaan paras vehje mitä mulla on ikinä ollut. Muitakin hyviä luureja on varmaan paljon ja vielä asteen paremmilla spekseillä, mutta toi hinta on killeri.
Kohtuullisen mukavasti tuli siirryttyä taas androidiin, vaikka WP:ssa olikin jotkut toiminnot simppelimpiä. Vanha setä kun ei jaksa enää säätää niin kuin nuorena.

Sony announces miniature flagship Xperia Z1 Compact - GSMArena.com news

Vihdoinkin joku valmistaja on onnistunut tekemään pienemmän puhelimen, jossa muita ominaisuuksia ei ole rampautettu esim. HTC:n ja Samsungin mini-mallien tyyliin. Menee harkintaan seuraavaksi puhelimeksi, itse kun en kaipaa jättikokoista näyttöä ollenkaan, mutta hyvää kameraa ja nopeaa suorituskykyä kyllä. Nykyinen luuri on Galaxy S3, olen kyllä tottunut tähän kokoon mutta voisi olla pienempikin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom