Android - puhelimet ja softat

Omasta Galaxy xcoverista katos ilmoitusäänet (notification sounds) melko pian ohjelmistopäivityksen jälkeen. Lähinnä viestiäänen puuttuminen häiritsee. 2.3.6 gingerbread on luurissa nyt ja kaikki mahdolliset asetukset on katottu läpi. Viestejä poistettu myös varmuuden vuoksi, mutta ongelma jatkuu ja koskee myös muita ilmoituksia. Onko jollakin ideoita vian korjaamiseksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo Sony Xperia S oli kyllä loistava ostos, mutta mikäänhän ei ole täydellistä... lataus tapahtuu usb:n kautta ja sen päällä oleva pikkukannen haitat on kuluneet muutamassa kuukaudessa tosi löysäksi. ärrrrrrrrrrr
Jostakin syystä myöskään ei saa kullekin yksilöllistä soittoääntä vaan puhelin vaihtaa sen itse takas kaikille samaksi soittoääneksi.

Onko muilla alkanut itse rootattu JB boottaileen itekseen? Oli aika näppärä asennus verrattuna noihin muihin modeihin, kun ei tarvinu clockworkkiä ollenkaan. En tajua sen käytöstä yhtään mitään :D

Onko toi kiesin kautta päivitetty versio vakaa?

Mulla stock One X bootannu itsestään jokusen kertaa JB:n jälkeen.

Onko kukaan tilaillu honkkarista noita "tehoakkuja" luureihin?

Ostin kaverilta tommosen miltei uudenverosen HTC desire HD:n pois ja ainoa miinus tässä luurissa nyt on toi akkukesto. Lueskelin vähän netistä ja jengi on tilannu siihen noita 1600mAh akkuja, kun ne sopii siihen puhelimen normaaliin akkukoteloon eikä tarvii alkaa vaihtaa takakuorta.

Eli onko kenelläkään kokemuksia noista akuista?

Onko kukaan tilaillu honkkarista noita "tehoakkuja" luureihin?

Ostin kaverilta tommosen miltei uudenverosen HTC desire HD:n pois ja ainoa miinus tässä luurissa nyt on toi akkukesto. Lueskelin vähän netistä ja jengi on tilannu siihen noita 1600mAh akkuja, kun ne sopii siihen puhelimen normaaliin akkukoteloon eikä tarvii alkaa vaihtaa takakuorta.

Eli onko kenelläkään kokemuksia noista akuista?
Ei noista akuista, luurien akuista, mutta itse ostin Aasiasta parikin akku mun PSP:hen, ja ne ainakin ole hirveetä skeidaa. Piti olla tehompi akku mutta ei kestänyt edes puolta aidosta (2/3 kokoisesta vs. "tehoakku) akusta.....

Tarkoitan vain, että tutki tarkkaan palstoilta yms. kokemuksia oikeasti toimivista akuista. :)

Ei noista akuista, luurien akuista, mutta itse ostin Aasiasta parikin akku mun PSP:hen, ja ne ainakin ole hirveetä skeidaa. Piti olla tehompi akku mutta ei kestänyt edes puolta aidosta (2/3 kokoisesta vs. "tehoakku) akusta.....

Tarkoitan vain, että tutki tarkkaan palstoilta yms. kokemuksia oikeasti toimivista akuista. :)

Jees, täytynee kahlata lisää foorumeita läpi :)

Millähän komennoilla saan tolla ääniohjauksella soitettua? (puhelin xcover) oon kokeillu englanniks sanoa call ja sitten nimen kelle soittaa, jopa englantilaisia nimiä puhelimeaa mihi yrittäny soittaa, suomeks soita,puhelu yms yms. kuulee oikein mutta menee vaan google hakuun ei ota numeroita mitkä on puhelimen muistissa, textiviestiä en pysty sanelemaan, isoveljen galaxy minissä on nappi minkäkautta pystyy textiviestin sanelee, ei mulla vaan tossa?

samsungin asiakaspalvelusta ei osattu sanoa asiaan mitään... eikä elisa shopitissakaa kukaan osannu kertoa.

Tää on kyllä kiinnostava uutuus. Hienoa kun tulee koko ajan uusia laitteita, tuo vesitiiviys olisi kullanarvoista kalastushommissa ja veneillessä. Vielä kun saisi näistä yhdistelmän, hanskat kädessä kosketusnäytön Lumiasta ja tuosta tuon vesitiiviyden.
Onkohan tuossa samalla tavalla toteutettu vesitiiveys kuten Xperia Acro S:ssä, jollainen itseltäni löytyy. Eli siis avattavat luukut kaikkien liitäntöjen suojana. On muuten vittumainen systeemi esimerkiksi kuulokkeiden kanssa pelatessa, ja myös kyseenalaistan vahvasti puhelimen vedenpitävyyden siinä vaiheessa kun niitä luukkuja on ronklattu auki/kiinni 500 kertaa. Liitännät eivät myöskään oikein pelaa yhteen markkinoilla saatavilla olevien suojakuorien kanssa.

Muuten kyllä todella oiva puhelin ollut. Puolen vuoden aikana ei yhtäkään bugia tahi kaatumista. Iphonella niitä riitti...

Edit: Olikin puhetta tuolla jostain elektroniikan kalvotuksesta. Kuulostaa mielenkiintoiselta. Katsotaan mitä on markkinoilla ensi syksynä, kun puhelimen vaihto on ajankohtaista...

Millähän komennoilla saan tolla ääniohjauksella soitettua? (puhelin xcover) oon kokeillu englanniks sanoa call ja sitten nimen kelle soittaa, jopa englantilaisia nimiä puhelimeaa mihi yrittäny soittaa, suomeks soita,puhelu yms yms. kuulee oikein mutta menee vaan google hakuun ei ota numeroita mitkä on puhelimen muistissa, textiviestiä en pysty sanelemaan, isoveljen galaxy minissä on nappi minkäkautta pystyy textiviestin sanelee, ei mulla vaan tossa?

Onko veljes galaxyssa jelly bean ja sulla ics? Niissä taitaa tuo äänihomma olla erilainen ja jelly beanissä tietysti paljon kehittyneempi.

Jelly bean ja ics ilmeisesti käyttöjärjestelmiä? molemmissa tuo 2.3...voinko päivittää tohon omaani tuon jelly beanin? vai maksaako se...

Uusi Huawei Honor tuntuu lagaavan aika paljon. Ihan sama mitä sovellusta käyttää, niin hetken päästä se menee takasin tuohon homescreeniin. Kaiken lisäksi tuon homescreenin lataaminen kestää välillä useita sekunteja.
Puhelimessa oli aluksi joku Android 2.3 -käyttöjärjestelmä, mutta heti ensimmäiseksi päivitin sen tuohon 4.0.3:seen. Olisko mahdollista, että tuon päivityksen yhteydessä meni joku homma pieleen? Pitäiskö mun kokeilla päivittää uudelleen? Ja mitenhän se onnistuu?..

EDIT: Vielä sellainen vika, että jos yritän vaihtaa taustakuvaa, niin sen uusi taustakuva pysyy noin 5 sekuntia, jonka jälkeen se palautuu siihen alkuperäiseen taustakuvaan.

Uusi Huawei Honor tuntuu lagaavan aika paljon. Ihan sama mitä sovellusta käyttää, niin hetken päästä se menee takasin tuohon homescreeniin. Kaiken lisäksi tuon homescreenin lataaminen kestää välillä useita sekunteja.
Puhelimessa oli aluksi joku Android 2.3 -käyttöjärjestelmä, mutta heti ensimmäiseksi päivitin sen tuohon 4.0.3:seen. Olisko mahdollista, että tuon päivityksen yhteydessä meni joku homma pieleen? Pitäiskö mun kokeilla päivittää uudelleen? Ja mitenhän se onnistuu?..

EDIT: Vielä sellainen vika, että jos yritän vaihtaa taustakuvaa, niin sen uusi taustakuva pysyy noin 5 sekuntia, jonka jälkeen se palautuu siihen alkuperäiseen taustakuvaan.

Palautin tehdasasetukset. Nyt toimii juuri niin kuin pitää. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom