Anderson Silva

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mä en kyllä Boetschia laskisi top vitoseen, Belfortin kylläkin.

e: ja kaikki kunnia kaverille 10 ottelun voittoputkesta, mutta kun katsoo noita useimpia vastustajia, niin en ihan hirveästi laskisi sille painoarvoa.

Mielestäni se 2x Sonnen/Hendo oli jo ihan tarpeeksi näyttöä että ei sitä miestä puhtaalla painilla voiteta..noh Sonnen oli helv. lähellä mutta toisin kävi. Eli jos sinne on pakko työntää joku painija niin laitetaan se GSP sitten jolta löytyy muutakin aseita.

Mutta kuten jo mainittiin niin Weidman olisi selkeä altavastaaja, GSP vähemmän?, mutta Bonesia vastaan se on jo 50/50 tai päinvastoin, eli jos pöytää lyödään vaihtoehdot kenet Antin pitäisi kohdata seuraavaksi niin uskon että GSP/Bones vaihtoehdot jyräisi täysin Weidman valinnan.

Weidman tuo pöydälle vähän muutakin kuin puhtaan painin. Kaveri eteni vuoden 2009 ADCC:ssa toiselle kierrokselle +88kg:ssa ja Absolutessa ja tappiot tulivat Vinnylle ja Galvaolle. Tuo saavutus tuli yhden vuoden BJJ-treenin jälkeen. Weidman on lisäksi ainakin teknisesti parempi painija kuin Sonnen.

e: ja kaikki kunnia kaverille 10 ottelun voittoputkesta, mutta kun katsoo noita useimpia vastustajia, niin en ihan hirveästi laskisi sille painoarvoa.

Munoz, Maia, Lawlor > Stann, Mayhem, Rivera

Katsoppa Boetchin voittoja ja katso Belfortin voittoja niin kumpi kuuluu ennemminkin sinne top10. Rankingit perustuvat käytyihin otteluihin, tai ainakin kuuluisi perustua. Ja niiden perusteella Belfortia ei voi mitenkään laittaa top5. Katsoppa jampat ketä Bisping on voittanut niin näyttääkö kaverin edellinen voittoputki enää niin kummoiselta ?

FightMatrixin mukaan näköjään Boetsch rankattu kuudenneksi ja Belfort viidenneksi. Timppa vaikka sympaattinen äijä onkin, on mun mielestä aika yliarvostettu ottelija. Paljon on tuuria ollut matkassa kahdessa viimeisimmissä matseissaan ns. kärkinimiä vastaan. Boetsch-Weidman ottelussa liputan kyllä Boetschin puolesta.

FightMatrixin mukaan näköjään Boetsch rankattu kuudenneksi ja Belfort viidenneksi. Timppa vaikka sympaattinen äijä onkin, on mun mielestä aika yliarvostettu ottelija. Paljon on tuuria ollut matkassa kahdessa viimeisimmissä matseissaan ns. kärkinimiä vastaan. Boetsch-Weidman ottelussa liputan kyllä Boetschin puolesta.

Olen samaa mieltä että jos Boetch kohtaisi samat ukot 10 kertaa (eli Okamin ja Lombardin) niin turpaan tulis ennemmänkuin antais, mutta voitto on kuitenkin voitto eikä miestä voi tiputtaa rankingeissa alemmas kun se W sinne sarakkeeseen kuitenkin tuli. Belforting ranking tulee Anthony Johnsonista ja Akiyamasta, oot siis sitä mieltä että noi voitot on paremmat kuin Boetchin 2 ????

Kyllähän Belfort rankattiin johonkin top10 LHW matsissakin mutta ei se silti tarkoita sitä että se sinne kuuluisi. Monet näistä rankingeista tulee hypestä ja Belfort ratsastaa vieläkin niillä 2000 luvun alkupuolen matseilla. Kurkkaappa tonne Belfortin recordiin ihan huvin vuoksi niin ei se nyt viimeaikoina niin kummoiselta näytä...

Taitaa GSP olla kuitenkin se Nro1 !

Tässä Silvan touhussahan on myös sellanen pointti että herra myi mestaruudestansa huolimatta surkeasti PPV:tä oikeastaan ennen ensimmäistä Sonnen-matsia. Sen jälkeenhän Silva on saanut kaupaksi ihan mukavasti mutta keskiarvo on silti todella surkea vrt. piiiitkä ura mestarina.

Vielä pari vuotta sittenhän Silvaa kritisoitiin rajullakin kädellä siitä että herran matsit ei "myy", mutta pari Sonnen-matsia sai siihen vähän kohennusta. Jännä juttu tosiaan, kuinka surkeasti 6 vuotta UFC MW divisioonaa hallinnut mies houkuttaa ihmisiä ostamaan PPV:tä.

Faktaa:

(from UFC 33-UFC 146)

sales credited to fighter
1 Georges St-Pierre 5,311,250
2 Rashad Evans 4,530,417
3 BJ Penn 4,098,666
4 Quinton Jackson 3,795,625
5 Anderson Silva 3,584,583
6 Tito Ortiz 3,078,417
7 Matt Hughes 2,794,541
8 Rich Franklin 2,721,156
9 Forrest Griffin 2,548,906
10 Frank Mir 2,266,492

Myös MMAWeeklyllä Vitor on rankattu Boetschin edelle. Löytyyhän Vitorilta 3 vuoden takaa voitto Franklinista, mikä mun mielestä on reilusti kovempi meriitti kuin Okami tai Lombard. Kuten sanoit niin kyllähän molemmat noista ovat parempia ottelijoita kuin Tim, vähän se varmasti Okamiakin turhautti kun dominoi kahta ekaa erää täysin kunnes sitten kolmannessa sattui virhe, joka maksoi "helpon" voiton. Jos Boetsch ja Belfort kohtaisivat niin itse ainakin pitäisin Boetschia aika suurena altavastaajana.

Myös MMAWeeklyllä Vitor on rankattu Boetschin edelle. Löytyyhän Vitorilta 3 vuoden takaa voitto Franklinista, mikä mun mielestä on reilusti kovempi meriitti kuin Okami tai Lombard. Kuten sanoit niin kyllähän molemmat noista ovat parempia ottelijoita kuin Tim, vähän se varmasti Okamiakin turhautti kun dominoi kahta ekaa erää täysin kunnes sitten kolmannessa sattui virhe, joka maksoi "helpon" voiton. Jos Boetsch ja Belfort kohtaisivat niin itse ainakin pitäisin Boetschia aika suurena altavastaajana.

Miksi sinä rankkaat Vitorin Boetchin edelle 185 sarjassa ??? Tai miksi kukaan rankkaisi ?????????
Okamilla on kuitenkin voitot Munozista ja Natesta jotka jo pistää miehen Franklinin edelle. Vaikka Franklin voittikin miesten keskinäisen matsin mutta siitä on jo aikaa.

hah. hah hah. Bonnarillahan oli samaa Kyrpä Kai-läppää ennen Silva matsia.

Oon kyllä helvetin pettynyt ihmiskuntaan, jos tämän takana on joku fanaattinen Silva-fani.

Ei näin, ei helevetti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Silva suostuu ottamaan ainoastaan säkkejä vastaan, Sonnen ei ollut niin säkki, mutta olisi voinut voittaa aivan helposti molemmat matsit niin jännittävyys myi.

Jengiä risoo, että kuikelo kynis nekke, joka puhuu kimeällä äänellä ja pukeutuu pinkkiin, laittaa testokarjut pakettiin. Ei voi mitään.

Jengiä risoo, että kuikelo kynis nekke, joka puhuu kimeällä äänellä ja pukeutuu pinkkiin, laittaa testokarjut pakettiin. Ei voi mitään.

Eipä oikeastaan. Antilla on loistava ruumiinrakenne MMA:han. Ja näytästää että tuollainen kroppa on aika perfecto. Mietitään kroppakaimoja LuuJoni ja Boltin Uskis. Ovat hekin huipulla.
Mies itsestään on vaan jotain muuta mitä haluaa kannattaa.

Ei minua tuo riso vaan se että Silva vaikuttaa väistelevän joitain vastustajia, vaatii järjettömia palkkioita ettei tarviste kohdata Bonesia, selittää sitten kuitenkin, että Jones on kaveri ja siksi ei ota matsia häntä vastaan, häpäisi koko UFC:een Maia vs Silva matsissa juoksemalla 5 erää karkuun ja menemällä tuomarin selän taakse piiloon. (Selittää kuitenkin jotain kunnioituksesta mutta käyttäytyy itse noin) On käyttänyt välillä epärehellisiä keinoa, mm roikkumalla housuissa ja laittamalla vaseliinia vartaloon ym... Ja se yleinen apinamainen käytön (ei riity ihonväriin vaan käytökseen) Ja voin myöntää, että Japin Silva-palvonta saa minut inhoamaan Silvaa enemmän. Ei saisi vaikuttaa, koska Silva on siihen täysin syytön mutta vaikuttaa silti.
On se silti yksi maailman kovimpia mma-ottelioita ja oman painoluokkansa kuningas mutta ärsyttää silti.

Mees takaisin bodaus keskusteluihin, hauiksen koko ei liity vapaaotteluun niin olennaisesti.

Herra X, joka ei oikeasti tiedä mitä kuliseissa tapahtuu, lukee uutisia, joita kirjoittaa Herra Z joka ei oikeasti tiedä mitä kuliseissa tapahtuu. Uutisesta raakaa faktaa käteensä saanut Herra X tulee kirjoittamaan pakkotoisto.comiin kuinka hommat menee, kuka pelkää ketä ja kenelle maksetaan mitä.

Priceless :D jatkakaa toki

Herra X, joka ei oikeasti tiedä mitä kuliseissa tapahtuu, lukee uutisia, joita kirjoittaa Herra Z joka ei oikeasti tiedä mitä kuliseissa tapahtuu. Uutisesta raakaa faktaa käteensä saanut Herra X tulee kirjoittamaan pakkotoisto.comiin kuinka hommat menee, kuka pelkää ketä ja kenelle maksetaan mitä.

Priceless :D jatkakaa toki

Jos tuo oli tarkoitettu minulle niin ainut josta olen vain lukenut on tuo palkkavaatimus. Muut asiat on kyllä faktaa, kuten Silvan matseissa ja haastatteluissa on nähty.

UFC/dana vois pikkuhiljaa laittaa neiti Silvan kuriin. Määrää ottelun, jos ei nappaa, niin vyö pois.

UFC haluaa myös ottelun GSPtä vastaan, Dana hehkutti siitä just jossain media callissa eilen.

Tässä Silvan touhussahan on myös sellanen pointti että herra myi mestaruudestansa huolimatta surkeasti PPV:tä oikeastaan ennen ensimmäistä Sonnen-matsia. Sen jälkeenhän Silva on saanut kaupaksi ihan mukavasti mutta keskiarvo on silti todella surkea vrt. piiiitkä ura mestarina.

Vielä pari vuotta sittenhän Silvaa kritisoitiin rajullakin kädellä siitä että herran matsit ei "myy", mutta pari Sonnen-matsia sai siihen vähän kohennusta. Jännä juttu tosiaan, kuinka surkeasti 6 vuotta UFC MW divisioonaa hallinnut mies houkuttaa ihmisiä ostamaan PPV:tä.

Faktaa:

(from UFC 33-UFC 146)

sales credited to fighter
1 Georges St-Pierre 5,311,250
2 Rashad Evans 4,530,417
3 BJ Penn 4,098,666
4 Quinton Jackson 3,795,625
5 Anderson Silva 3,584,583
6 Tito Ortiz 3,078,417
7 Matt Hughes 2,794,541
8 Rich Franklin 2,721,156
9 Forrest Griffin 2,548,906
10 Frank Mir 2,266,492

Joo ei Silva oo ennen paljoa myynyt, nykyään tosin taitaa myydä eniten. GSPn lukemia nostaa kortit muiden mestareiden kanssa, Silvalla näin ei ole tainnut olla kuin 1 kerran ja sekin oli tällä mantereella, joten ei tainnut PPV menestyä huonosta ajasta johtuen jenkeissä. Keskiarvollisesti GSP on ollut suosituin, toisaalta en tiedä paljon Silvan kortit tuottavat esim Brasseissa kun White hehkuttaa että puolet kansasta katsoi siellä Silvan matsia, kai ne jotain tuloa siitä saa vaikkei se PPVtä olekkaan.(en tiedä oikeasti saako)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom