Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielestäni se 2x Sonnen/Hendo oli jo ihan tarpeeksi näyttöä että ei sitä miestä puhtaalla painilla voiteta..noh Sonnen oli helv. lähellä mutta toisin kävi. Eli jos sinne on pakko työntää joku painija niin laitetaan se GSP sitten jolta löytyy muutakin aseita.
Mutta kuten jo mainittiin niin Weidman olisi selkeä altavastaaja, GSP vähemmän?, mutta Bonesia vastaan se on jo 50/50 tai päinvastoin, eli jos pöytää lyödään vaihtoehdot kenet Antin pitäisi kohdata seuraavaksi niin uskon että GSP/Bones vaihtoehdot jyräisi täysin Weidman valinnan.
Mä en kyllä Boetschia laskisi top vitoseen, Belfortin kylläkin.
e: ja kaikki kunnia kaverille 10 ottelun voittoputkesta, mutta kun katsoo noita useimpia vastustajia, niin en ihan hirveästi laskisi sille painoarvoa.
Mä en kyllä Boetschia laskisi top vitoseen, Belfortin kylläkin.
e: ja kaikki kunnia kaverille 10 ottelun voittoputkesta, mutta kun katsoo noita useimpia vastustajia, niin en ihan hirveästi laskisi sille painoarvoa.
FightMatrixin mukaan näköjään Boetsch rankattu kuudenneksi ja Belfort viidenneksi. Timppa vaikka sympaattinen äijä onkin, on mun mielestä aika yliarvostettu ottelija. Paljon on tuuria ollut matkassa kahdessa viimeisimmissä matseissaan ns. kärkinimiä vastaan. Boetsch-Weidman ottelussa liputan kyllä Boetschin puolesta.
Taitaa GSP olla kuitenkin se Nro1 !
Myös MMAWeeklyllä Vitor on rankattu Boetschin edelle. Löytyyhän Vitorilta 3 vuoden takaa voitto Franklinista, mikä mun mielestä on reilusti kovempi meriitti kuin Okami tai Lombard. Kuten sanoit niin kyllähän molemmat noista ovat parempia ottelijoita kuin Tim, vähän se varmasti Okamiakin turhautti kun dominoi kahta ekaa erää täysin kunnes sitten kolmannessa sattui virhe, joka maksoi "helpon" voiton. Jos Boetsch ja Belfort kohtaisivat niin itse ainakin pitäisin Boetschia aika suurena altavastaajana.
Etkai halua olla Silva- ketjun Japi?Silva suostuu ottamaan ainoastaan säkkejä vastaan
Jengiä risoo, että kuikelo kynis nekke, joka puhuu kimeällä äänellä ja pukeutuu pinkkiin, laittaa testokarjut pakettiin. Ei voi mitään.
Jengiä risoo, että kuikelo kynis nekke, joka puhuu kimeällä äänellä ja pukeutuu pinkkiin, laittaa testokarjut pakettiin. Ei voi mitään.
Herra X, joka ei oikeasti tiedä mitä kuliseissa tapahtuu, lukee uutisia, joita kirjoittaa Herra Z joka ei oikeasti tiedä mitä kuliseissa tapahtuu. Uutisesta raakaa faktaa käteensä saanut Herra X tulee kirjoittamaan pakkotoisto.comiin kuinka hommat menee, kuka pelkää ketä ja kenelle maksetaan mitä.
Priceless :D jatkakaa toki
UFC/dana vois pikkuhiljaa laittaa neiti Silvan kuriin. Määrää ottelun, jos ei nappaa, niin vyö pois.
Tässä Silvan touhussahan on myös sellanen pointti että herra myi mestaruudestansa huolimatta surkeasti PPV:tä oikeastaan ennen ensimmäistä Sonnen-matsia. Sen jälkeenhän Silva on saanut kaupaksi ihan mukavasti mutta keskiarvo on silti todella surkea vrt. piiiitkä ura mestarina.
Vielä pari vuotta sittenhän Silvaa kritisoitiin rajullakin kädellä siitä että herran matsit ei "myy", mutta pari Sonnen-matsia sai siihen vähän kohennusta. Jännä juttu tosiaan, kuinka surkeasti 6 vuotta UFC MW divisioonaa hallinnut mies houkuttaa ihmisiä ostamaan PPV:tä.
Faktaa:
(from UFC 33-UFC 146)
sales credited to fighter
1 Georges St-Pierre 5,311,250
2 Rashad Evans 4,530,417
3 BJ Penn 4,098,666
4 Quinton Jackson 3,795,625
5 Anderson Silva 3,584,583
6 Tito Ortiz 3,078,417
7 Matt Hughes 2,794,541
8 Rich Franklin 2,721,156
9 Forrest Griffin 2,548,906