Anderson Silva

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli mikä on sun yhteenveto siitä, että Brasilian suurimman mma sivuston järjestämän kyselyn mukaan (johon otti osaa n.3000 vastaajaa) kaikkien aikojen paras ottelija on 73 % äänivyöryllä F.Emelianenko? Miten tulkitset tuon?

Se tahtoo sanoa, että Brasilian suurimman mma sivuston järjestämän kyselyn mukaan (johon otti osaa n.3000 vastaajaa) kaikkien aikojen paras ottelija on 73 % äänivyöryllä F.Emelianenko.

Se ei muuta sitä tosiasiaa, että AndyS on oikeassa siinä mitä hän yrittää sanoa satunnaisotannasta.

Lisätään sen verran, että Hommaforum on Suomen suurin maahanmuuttoon keskittynyt foorumi, joka on kaikille avoin.

Tee siellä kysely, että onko Suomen maahanmuuttopolitiikka liian löysä vai liian kireä niin takaan että vastaus on 99% liian löysä. Onko otos satunnainen ja kattava edustamaan kaikkien suomen maahanmuutosta kiinnostuneiden mielipidettä?

Lisätään sen verran, että Hommaforum on Suomen suurin maahanmuuttoon keskittynyt foorumi, joka on kaikille avoin.

Tee siellä kysely, että onko Suomen maahanmuuttopolitiikka liian löysä vai liian kireä niin takaan että vastaus on 99% liian löysä. Onko otos satunnainen ja kattava edustamaan kaikkien suomen maahanmuutosta kiinnostuneiden mielipidettä?

Tuo on taas huono esimerkki, koska PVT ei ole pelkästään Fedor-fanien/Silva-vihaajien foorumi.

Tuo on taas huono esimerkki, koska PVT ei ole pelkästään Fedor-fanien/Silva-vihaajien foorumi.

ei hommakaan ole pelkästään mamukriittisten foorumi vaan kaikille avoin.

ei hommakaan ole pelkästään mamukriittisten foorumi vaan kaikille avoin.

OT: Voisin väittää että tuolla on kuitenkin enemmän maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuvia kuin ihmisissä keskimäärin.

Vähän sama kuin että Pride-fanien keskuudessa on vähemmän head stompeihin kriittisesti suhtautuvia kuin ihmisissä keskimäärin :D

OT: Voisin väittää että tuolla on kuitenkin enemmän maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuvia kuin ihmisissä keskimäärin.

Aivan.

Surkea esimerkki ja en jaksa alkaa uudelleen vääntää asiaa rautalangasta.

Mut se tästä äänestystappelusta.

Surkea esimerkki ja en jaksa alkaa uudelleen vääntää asiaa rautalangasta.

Mut se tästä äänestystappelusta.

onhan se surkea ku mä oon eri mieltä ku sinä.

Todella väsynyt esimerkki, koska hommafoorumin käyttäjistä 99 % on maahanmuuttokriittisiä. Eikö riitä, että sua kyykytetään mamuketjussa? Pitääkö tulla tänne kamppailuosiollekin myös riehumaan, vaikka et tiedä vapaaottelusta yhtään mitään?

edit.

Hommafoorum on maahanmuuttoon liittyvä foorumi, jonka käyttäjät ovat pääasiassa maahanmuuttoa vastaan.

PVT on vapaaotteluun liittyvä foorumi, jonka käyttäjät seuraavat vapaaottelua. Ei se ole mikään yleinen Fedorin palvomissivusto.

..tässä siis vissi ero ja jos ei se mene sun kaaliin, niin parempi olla hiljaa, koska tämä ei ole mielipidekysymys.

onhan se surkea ku mä oon eri mieltä ku sinä.

Lue ylempi kommentti. Eihän tuo hommaforumin esimerkki mitenkään päde FE vs AS galluppiin brassilaisella sivulla.

Ymmärtäisin jos Fedorin omilla sivuilla FE on 80% mielestä goat. Mutta että brassilaisen vapaaotteluforum mielestä myös, on aika..noh täysin oikein :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin, siinähän se pointti onkin. Edellä on esitetty väite, että ko. Foorumin käyttäjäkunta olisi myös tiettyyn suuntaan kallellaan ja kun kukaan ei luotettavasti pysty muuta esittämään niin silloin on aika selvää ettei kyselyn tulosta voida pitää luotettavana ja otosta satunnaisotoksena.

Pari viimeistä sivua osoittaa kyllä mahtavasti sen, ettei eräillä henkilöillä ole minkään asteista ymmärrystä tilastotieteestä.

Toisin sanoen äänestys on väärin tehty jos voittaja on joku muu kuin Silva. Ne jotka äänestää Silvaa vastaan on vihaajia.

Mulle on teidän keskinäiset antipatiat ja kehitysvammaiset goat-keskustelut täysin yhden tekeviä. Mä puhuin vain ja ainoastaan tilastoihin liittyvistä asioista.

Mulle on teidän keskinäiset antipatiat ja kehitysvammaiset goat-keskustelut täysin yhden tekeviä. Mä puhuin vain ja ainoastaan tilastoihin liittyvistä asioista.

Eikä sekään mennyt kauheen mallikkaasti..

"Brasilian isoin mma sivusto, joka on kallellaan venäläiseen ottelijaan" :hyvä:

Ei siinä mitään,mutta jos suomessa tehtäisiin laaja ja kattava äänestys asiasta niin suurin osa porukasta ei olisi ikinä kuulutkaan Silvasta tai Fedorista. Kerää siinä sitten mielipidettä kun porukat arpoo vastauksen. Musta silloin kannattaisi äänestys tehdä lajia seuraavien henkilöiden parissa,jossa on tietoa herroista.

- - - Updated - - -

Niin, siinähän se pointti onkin. Edellä on esitetty väite, että ko. Foorumin käyttäjäkunta olisi myös tiettyyn suuntaan kallellaan ja kun kukaan ei luotettavasti pysty muuta esittämään niin silloin on aika selvää ettei kyselyn tulosta voida pitää luotettavana ja otosta satunnaisotoksena.

Muutama brassi väittänyt näin ja siitä tulee fakta? Pidän tuota muutaman henkilön väittämää epäluotettavampana kuin 3000 käyttäjän ääntä.

Eikä sekään mennyt kauheen mallikkaasti..

"Brasilian isoin mma sivusto, joka on kallellaan venäläiseen ottelijaan" :hyvä:

Onko muuten brasilialaiselle mma-sivustolle kielletty muita kuin brasilialaisia rekisteröitymästä? En muuten puhunut heidän olevan kallellaan venäläiseen ottelijaan tai yhtään mihinkään muuallekaan vaan toinen kirjoittaja viittasi.

- - - Updated - - -

Ei siinä mitään,mutta jos suomessa tehtäisiin laaja ja kattava äänestys asiasta niin suurin osa porukasta ei olisi ikinä kuulutkaan Silvasta tai Fedorista. Kerää siinä sitten mielipidettä kun porukat arpoo vastauksen. Musta silloin kannattaisi äänestys tehdä lajia seuraavien henkilöiden parissa,jossa on tietoa herroista.

- - - Updated - - -

Muutama brassi väittänyt näin ja siitä tulee fakta? Pidän tuota muutaman henkilön väittämää epäluotettavampana kuin 3000 käyttäjän ääntä.

En minä tiedä onko muutama, yksi, ei yhtään vai tuhat väittänyt näin ja tuskin tiedät sinäkään tarkkaan. Siitä juuri on kyse.

En minä tiedä onko muutama, yksi, ei yhtään vai tuhat väittänyt näin ja tuskin tiedät sinäkään tarkkaan. Siitä juuri on kyse.

Tuolla aikaisemmin mainittiin muistaakseni UG:llä olevien brassien väittävän näin. En tiedä kuinka tarkkaan itse käyt siellä,mutta itse päivittäin luen kyseistä foorumia ja ei silmiin ole sattunut satoja tai tuhansia posteja jossa noin väitetään. Mutta vaikea uskoa,että maan suurin mma foorumi olisi täynnä Silva vihaajia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom