Anderson Silva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liputan aina saman ottelun perään ja se on Silva vs Manhoef! Mahdoton ottelupari, mutta aivan täydellistä ilotulituksen kannalta

Oikeesti yritin, mutta en tajunnu mitään :D

170 paunaisissa dsptä vastaan
190paunaisissa jonesii jos se vetää vielä muutaman puolustuksen ja sit
185sessa noi loput, tuli ajatuskatkos näköjään.

Jones menee 190 paunaisiin vain, jos mieheltä leikataan jompikumpi jalka poissa. Silloin vois toki matsikin olla ihan tasainen.

170 paunaisissa dsptä vastaan
190paunaisissa jonesii jos se vetää vielä muutaman puolustuksen ja sit
185sessa noi loput, tuli ajatuskatkos näköjään.

Onko DSP joku sun lyhennys decision st. pierrestä?

Jones ei ikinä vois tulla 190paunasii.

Oonko ainut mut kyllä meikä antais mahikset ainakin tälle kyseiselle DSP:lle Silvaa vastaan, Ei se nyt mikään täysin selvä juttu Silvalle olisi..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä minä mahdollisuuden antaisin, helposti.

GSP:n power double leg ja subipuolustus saattaisivat hyvinkin johtaa voittoon, jos GSP saisi puoli vuotta aikaa bulkata 185:seen.

Mun mielestä voisivat ottaa sen matsin 170 paunaisissa, Silvallehan sekin vyö kuuluisi, luovutti #1 spotin 170 paunaisissa kun aikoinaan lähti ylöspäin hakemaan haasteita.

Onko Silva kommentoinut mitään mahdollisesta painonvedosta 170 eli onnistuisko vielä ?

Silvan manageri siitä puhui julkisuudessa joku aika sitten ja oli ilmeisesti ehdottanut Danalle tuota painoluokkaa GSPn kohtaamiseen, mutta Dana sanoi että matsi on 185 jos on. Eli uskoisin että on mahdollista, samassa artikkelissa siitä tuo manageri puhui että on ihan vedettävissä.

Itse uskon et jos matsi käytäs 170 ni gsp veis decisionin melko varmasti..Se ois Sonni vs silva uusinta, sillä erotuksella et gsptä ei lukoteta viimeses eräs. 185 vois olla et gespi ei sais vietyä mattoo ihan nii kevyesti ja varmasti jännempi matsi.

En nyt väitä et Silvan alasvienti puollustus ois jotenki huono, mut noita eliittishoottaajia vastaan mitkä on viel superathleettisia niin ei oo kenenkään helppo torjua alasvientiä..varsinka silvan ku ei mikään uuber vahva ole. Silva ois viel 170 paunasis ku mikäkin vinkuheinä ja varmasti Gsp veis mattoon millo haluaa.

Mun mielestä voisivat ottaa sen matsin 170 paunaisissa, Silvallehan sekin vyö kuuluisi, luovutti #1 spotin 170 paunaisissa kun aikoinaan lähti ylöspäin hakemaan haasteita.

Ei Silva ensinnäkään koskaan ole ollut Welterweightissä UFC:ssa ja toiseksi se vyö kuuluu GSP:lle joka on sitä paikkaa puollustanut jo monta vuotta.

Ei Silva millään saa riudutettua itseään 170-paunaiseksi ilman amputaatiota. Silvan WW-päivistä on kuitenkin melkein kymmenen vuotta aikaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom