Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silva ei tuossa iässä jaksa enää nousta ylemmäs tekee siitä pellen?Heh heh heh Silvan poikaa pelottaa ja aivan syystäkin. Hieman selittelyn makua ettei viitsi lähteä painoluokassa ylöspäin, kun samalla on ottamassa matsia alemmasta
painoluokasta hi hiiiiiii...Pelle mikä pelle!
Kuinka niin tuossa iässä ei jaksa enään nousta ylemmäs ? Silva kävelee paraikaa varmaan yli lhw:n painorajan joten se pääsis itse asiassa helpommalla lhw matsiin mitä midleweightiin eli se siitä
jaksamisesta. Eiköhän se painontiputtaminen ole vanhuksille aina raskaampaa mitä otteleminen naturaalissa painoluokassa.
Ei minulla ole mitään kiukuttelua Silvaa kohtaan, mukava että mies rehellisesti kertoo asiansa kjeh kjeh...Ilmeisesti tietää itse paremmin että häviäisi Jonesia vastaan joten se ottelu
ei häntä vain kiinnosta. Mir heitti kyllä hienosti joku aika sitten, kun kertoi että ei halua ainuttakaan matsia minkä tietää voittavansa.
Antero Hämähäkki vs Ruuhkayrjö olis hienoin loppu uralle, imo.
Niin Olisikin, helppo voitto yhdestä pienemmästä p4p ukosta ja sit eläkkeelle.
GSP:llä nyt sattuu olemaan aika kova kuhina omassa sarjassa niin ei taida onnistua.
:DAinut matsi minkä haluan Silvalta nähdä ennen eläköitymistä olisi mw:ssä matsi Palharesta vastaan, Spider can manage with 7-legs.