Anarkistiapinat riehuivat stadissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
apophis sanoi:
"pitäs niinq vaan niinq etsiä niitä SYITÄ eikä niinq keskittyy niinq rankaisemaan vähäisiin ylilyönteihin pakotettuja viattomia"

Sama juttu mielenosoitusten tms. järjestäjien puolelta. Oli sitten kyseessä joku perkeleen MayDay-party tai Kuokkvierasjuhlat, aina on jostain kaivettu järjestäjätahoa edustava vikisevä huivikaula, joka jälkeenpäin valittelee että: "Eihän me tietenkään voida mitään jos mukana on ilkivaltaa tai väkivaltaa harrastavaa marginaaliryhmää". Ennen tapahtumia ei tietekään tehdä mitään, kaikki ääripään anarkistitkin ovat siinä vaiheessa tervetulleita!
:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
apophis sanoi:
Ajankohtaisessa kakkosessa oli haastateltavana joku toimintaan osallistunut lehmä. Pakko oli vaihtaa kanavaa, kun vähän aikaa kuunteli sen 'ajatuksia' :curs:

"pitäs niinq vaan niinq etsiä niitä SYITÄ eikä niinq keskittyy niinq rankaisemaan vähäisiin ylilyönteihin pakotettuja viattomia"
Joo, hyvä meininki...tulihan sieltä myös pakolliset "mun kaveri meni vaan kysyyn poliisin nimeä ja se pidätettiin" "poliisi provosoi sammuttamalla meidän notskin"

Ja vitun ranskalaiset oikeesti. Nyt nää saatanan apinat miettii täällä, että ihqua toihan on paitsi kivaa ja trendyä niin, sillä saa muutosta aikaan...

apophis sanoi:
Ajankohtaisessa kakkosessa oli haastateltavana joku toimintaan osallistunut lehmä. Pakko oli vaihtaa kanavaa, kun vähän aikaa kuunteli sen 'ajatuksia' :curs:

Kattelin itte kanssa tuon, ja ei voi kun todeta mistä noita sikiää. Käsittääkseni se nainen (tai tyttö) oli ollut järjestämässä sitä mielenosoitusta.
Koko ajan vähätteli tapahtunutta ja piti sitä enemmänkin oikeutettuna.
Todella huonot perustelut sillä ja jokainen lause jäi kesken ja mulle ei oikein selvinnyt mitä ne ajoi edesta takaa.
Akka saa noin hyvän paikan mainostaa idelogiaansa näkyvästi mediassa mutta ei saa mitään sanottua.

"no oli vappu yö ja porukka vähän nauttinut alkoholia"

"porukka sytytti monta kertaa sen nuotion ja poliisit ja palokunta tuli ja sammutti sen joka kerta. se oli provosoivaa toimintaa poliisin ja pelastuslaitoksen suunnasta"

"mun kaveri vaan kysy poliisin nimeä ja se pidätettiin"

"poliisit halus vaan näyttää voimansa"

"onhan se vähän tyhmää heittää kaasupullo nuotioon"

Mun mielestä nää mielenosotukset esim. Ranskassa uutta työlakia kohtaan on ihan ymmärrettäviä. Kun rehellisellä työllä ei enää saa toimeentuloa ja turvaa niin on se perkele. Tosta vappumellakasta en sano mitään... kännisten ääliöitten riehumista..

winnie the poo sanoi:
Mun mielestä nää mielenosotukset esim. Ranskassa uutta työlakia kohtaan on ihan ymmärrettäviä. Kun rehellisellä työllä ei enää saa toimeentuloa ja turvaa niin on se perkele.
..ja kun toimeentuloa ei saa, poltetaan auto. Se auttaa.
Edellinen oli ehkä kärjistettyä, mutta moisen toiminnan alle katoaa hyväkin asia. Suomessa taustalla oleva "asiakin" oli persiistä..

..ja kun toimeentuloa ei saa, poltetaan auto. Se auttaa.
Edellinen oli ehkä kärjistettyä, mutta moisen toiminnan alle katoaa hyväkin asia. Suomessa taustalla oleva "asiakin" oli persiistä..

Sekotatkohan sä nyt noi miekkarit niihin siirtolaisten riehumisiin? Toki jotkut nuoret tossakin hässäkässä pisti näyteikkunoita paskaks, mutta osasi se poliisikin: "Lisäksi eräässä epäselvässä ja väkivaltaisessa kahakointitilanteessa eräs protestoija joutui koomaan ilmeisesti poliisin pamputuksen johdosta."

Inska sanoi:
"porukka sytytti monta kertaa sen nuotion ja poliisit ja palokunta tuli ja sammutti sen joka kerta. se oli provosoivaa toimintaa poliisin ja pelastuslaitoksen suunnasta"

Hahah,voi vittu.Miten mä missasin tuon. :lol2:

Originally Posted by Inska

Kommunisteille syyllinen on aina uhri... sairasta:jahas:

Näinköhän minä jäin yksin mielipiteineni? Näin etäältä katsottuna olin yksinomaan mielissäni kun näin hieman riuskaotteista eloa ja vaikuttamisen intoa lökäpöksyityneessä nuorisossamme. Jostainhan se kansalaisliikehdintä aina kielii. Miksei kansalaispalkasta voisi puhua ihan vakavissaankin? On siitä nyt muutkin puhuneet kuin nämä otsikoihin nousseet kommunistihomokettutyttöglobalisaation vastustajat. Miksi meidän pitäisi juntturoida jääräpäisesti suo, kuokka ja jussi-linjalla kovaa vauhtia kohti ekologista täystuhoa, kyseenalaistamatta maailman menoa? Ja jos kukaan ei kuuntele, mitä ihminen silloin yleensä tekee? Nostaa ääntään! Taidan ryhtyä uudestaan hipiksi.

valentino sanoi:
Näinköhän minä jäin yksin mielipiteineni? Näin etäältä katsottuna olin yksinomaan mielissäni kun näin hieman riuskaotteista eloa ja vaikuttamisen intoa lökäpöksyityneessä nuorisossamme. Jostainhan se kansalaisliikehdintä aina kielii. Miksei kansalaispalkasta voisi puhua ihan vakavissaankin? On siitä nyt muutkin puhuneet kuin nämä otsikoihin nousseet kommunistihomokettutyttöglobalisaation vastustajat. Miksi meidän pitäisi juntturoida jääräpäisesti suo, kuokka ja jussi-linjalla kovaa vauhtia kohti ekologista täystuhoa, kyseenalaistamatta maailman menoa? Ja jos kukaan ei kuuntele, mitä ihminen silloin yleensä tekee? Nostaa ääntään! Taidan ryhtyä uudestaan hipiksi.

No luultavasti jäät, mut mielipiteitähän pitää aina olla.

Tuota, miten tuo kansalaispalkka liittyy ekologista täystuhoa kohti menemiseen? Vai yhdistelenko vaan väärin lauseitasi?

Mitä muuten tuo kansalaispalkka on? Onko se jotain kivempaa kuin Työkkärin tai Sossun korvaukset? Saako sitä enemmän, niin ettei edelleenkään tarvitse tehdä mitään?

ang0, ton kakkosen akan mukaan sitä saisi kaikki vaikka ei kävis duunissa. Sillä tulis toimeen paremmin ilmeisesti kun pätkäduunilla. Kun käyt duunissa niin saat extraa palkan muodossa. Mutta siis pointti ilmeisesti on että ilman töitä pitäis pystyä elämään.

edit: Kuulostaa niin idioottimaiselta että oksat pois. Jos kaikki on iloisia ilman duunia, niin miksi joku menisi tekemään paskaduuneja pikkurahasta?

Inska sanoi:
"poliisit halus vaan näyttää voimansa"

Tuo se on kulunein juttu mitä voi olla. Suurta ymmärtämättömyyttä ihmisiä kohtaan jotka on vajukkien kanssa tekemisissä päivästä toiseen.

"Hei, taijanpa näyttää tällekin vitun linnunpelättimelle no. 46699 että on tuota voimaa!"

Kielii myös tuollaisen möläyttäjän ajatusmaailmasta. Maailmasta joka on tyhjä, turhanpäiväinen ja jännityksetön ja jossa ihmisen täytyy näyttää voimansa todistaakseen sen olemassaolon. Olen sitä mieltä että kaikki jotka romantisoi tuollaista toimintaa tai kokee sen jollain tapaa viehättävänä, ovat kermaperseitä joilla ei ole koskaan ollut todelliseen maailmaan mitään kosketusta ja itkevät kun niitä lyö.

Onhan se aiheellista tarttua laudanpätkään, polttopulloon tai jopa aseeseen jos asiat todellisuudessa ovat päin persettä, mutta että jossain Helsingissä, Suomessa... Tulee mieleen Fight Clubista se toteamus että ihminen (mies) tarvitsee pahaa oloa, kurjuutta ja väkivaltaa ollakseen ihminen (mies), asioita joiden takia taistella ollakseen jotakin/joku.

Totta puhut sgege. Ei oikein itellä tekis mieli lähteä töihin kovin reippain mielin jos joku tienais saman rahan tekemättä mitään.

Jissen, jos olisit kuullut mitä se sanoi niin tietäisit mitä tarkoitan. Kyllä tiedän ettei suomessa työtön ole sama kuin koditon ja koditon sama kuin kuollut. Mutta noi ajaa semmoista että kolisis ilmeisesti pari tonttua kuussa tilille vaan ihmisyydestä.

winnie the poo sanoi:
"Lisäksi eräässä epäselvässä ja väkivaltaisessa kahakointitilanteessa eräs protestoija joutui koomaan ilmeisesti poliisin pamputuksen johdosta."
No jotain hyvääkin siellä sitten sentään tapahtui...sillä koomassa olevalla on tällä hetkellä paljon fiksumpaa aivotoimintaa kuin mitä hällä oli vappuaattona...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom