ananaksesta....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rocco78
  • Aloitettu Aloitettu
Onkohan se nyt totta että ananas poistaa nestettä... kun jotkut väittää ei sillä oo mitään vaikutusta mutta kun itse olen nyt ruvennut iltapalaksi syömään maitorahkan kanssa ananasta niin on saanu vessassa käydä yölläkin parikin kertaa.. totta vai täyttä tarua...????

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mäkin söin ennen rahkaa ja ananasta purkin iltapalaks, mut siirsin sen päiväks, koska ajattelin niin suuren määrän sokeria olevan turhaa yötä vasten. Ananaksella on kai todettu jotain dirueettista vaikutusta (klassinen dietti ananasta ja valkoviiniä= bullshit) onhan "rasvanpoltto pillereissä" käytetty jotain ananas jauhetta, eli ei ihan täyttä tarua

Kyllähän se nestettä poistaa. Monella ananaspurkin syöminen aiheuttaa pari ylimääräistä reissua kusilaarille.

mxm sanoi:
Kyllähän se nestettä poistaa. Monella ananaspurkin syöminen aiheuttaa pari ylimääräistä reissua kusilaarille.
Tämmöinen kysymys sitten tuli, että voiko ananasta käyttää dietillä? Meinaan siinä on nopeeta hiilaria, mutta se poistaa nestettä. Itse varmaan jos söisin, niin treenin jälkeisellä aterialla söisin.

Jep, todennut itse tismalleen saman "oireyhtymän". PS. Älä juo ananasmehua intissä ennen pitempiä moottorimarsseja :wall:

En mä mitään tuollaista ole huomannut, juoksen kai muutenkin jatkuvasti pissillä...

Jos meinaa ananasta syödä dieetillä ainoastaan nesteenpoiston takia, niin kannattais ehkä vaihtaa se ananas esim. kurkkuun ettei saa turhii hiilareita.
Kyllähän niita muitakin ruoka-aineksia löytyy jotka poistavat nesteitä, mm. mansikat, omenamehu ja tee.

Emmäkään ajatellut tota.. mutta tosiaan on tullut käytyä kusella yöllä nyt ku oon alkanu vetään hedelmäsalaattia illalla leffaa katsoessa..

Ku siihen hedelmäsalaattiin on tullut yks tuore ananas, yks mango + banaania, kiiviä, omenaa, appelsiiniä...

Onkos se muka sitte loppupeleissä hyvä et dietillä nesteet lähtee... Kuvauksia varten sitte voi nesteet poistaa, muuten turha homma.

Joo mulla heräs kanssa sama kysymys että onko se hyvä/huono/yhdentekevää pitääkö nesteet mahdollisimman alhaalla kun dieettaa ?

Jos se nesteitä poistaa, niin ilmankos kusetti tänään salil:) , ku söin ennen salille menoa 2 kuivattua ananas rinkulaa, on muuten helvetin hyvii :kuola: ,tosin sokeria löytyy reilusti.

Itse veikkaisin, että teitä kusettaa ananaksen syömisen jälkeen siksi, että suuri osa ananaksesta on nestettä. Saman efektin huomaa kun juo vettä ennen nukkumaanmenoa. Yksinkertaista.

Saattaahan ananaksella olla hieman nestettä poistavaa vaikutusta, mutta veikkaisin kuitenkin suurimmaksi syyksi öisille vessareissuille ananaksen mukana tulevaa ylimääräistä nestettä.

:lol2:

MKS ehti ensin, mutta samaa mieltä olen.

Tietenkin: mikä tahansa kusettaa, mistä saa ylimääräistä nestettä!

Muuten, miksi pilata yöunensa mokomalla, ellei tämä sitten ole jokin sangen esoteerinen bodyjuttu jolla loitsitaan kasvuhormonin eritys maksimiinsa - nukahtamisen jälkeenhän sen eritys on parhaimmillaan, joten ananaskusetusherätyksillä saavutetaan maksimaalinen lihaskasvu yhdistettynä varsin nesteettömään kroppaan, jolloin kaikki on enemmän kuin hyvin ellei lopen uupunut bodyhemmo uinahda niin sikeästi että herätessään huomaa seilailevansa keltaisella merellä.

Ja jos nyt jotain nestetasapainon ja rasvanpolton yhteydestä toisiinsa, niin olettaisin hyvän nestetasapainon auttavan myös rasvanpoltossa. Jaksaapi treenailla ja aineenvaihduntakin toimii. Tietysti, yksi kestää yhtä ja toinen toista, että eipä sillä ettei Ksenakin voisi olla oikeassa (mitä tuo ei nestettä sitten tarkoittaakin tässä tapauksessa).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom