Anaerobinen + aerobinen tuloksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
jep

-Cooperi Concept II soutulaitteella 3225m (vastus 10, klo 7 aamulla ennen
aamupalaa)
-Penkki 10 x 70 kg
-Maksimi penkki 85 kg
-Leukoja vastaotteella 16

Oon lähinnä aerobiseen keskittynyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rullaluistellen (sauvoilla) 75km aikaan n. 4.20-4.25
Penkistä 147,5

Olen asettanut itselleni tavoitteeksi penkistä 150kg, ja puolimaraton aikaan 1.45. Penkki on jo lähellä, puolimaratonilla luulisin nykykunnossa vierähtävän n. 1.55
Niillä spekseillä alkaisi voiman ja kestävyyden taso olemaan välttävä.

Mitat on 180/92, joten ei mikään juoksijavartalo, mutta silti anaerobinen mulle erittäin tärkeää.

dr.love sanoi:
Cooperin testin juoksin joku aikaa sitten kokeilumielessä ja tulos oli positiivinen.

Kai kärähtäminenkin voidaan laskea "tulokseksi" ;)

--

300 metriä olen juossut noin 40 sekuntiin ja olin sen jälkeen varsin extremetilassa, joten en ihan heti lähde toista kertaa ravaamaan.

Pertti 123 sanoi:
Pitää laittaa pökköä pesään. Olen ajanut 14km lenkin, keskinopeudella 28,8km/h ja reitistä noin 1/3 on pururadalla / hiekkatiellä.

Kuinka suuren nopeuden olette muuten ajaneet pyörällä tasaisella. Mun enkka on 55,1 km/h. Jos täällä on joku maantie pyöräilijä, niin taatusti on ajanut kovempaa.

Tasaisella (ehkä todella loiva vastamäki) kovahkoon myötätuuleen on mennyt jotain 58-60 km/h, eli aika paskasti. Joku 50 km/h irtoaa pieneen vastatuuleenkin tietty. 10 km aika-ajon olen harjoituksena ajanut viime vuonna aikaan 16.01 (~37,5 keskari), tänä vuonna puolentoista tunnin reippaan lenkin jälkeen 16.04, pitää joku päivä käydä kellottamassa uusi oma enkka. Tavoitteena muutaman vuoden sisään ajaa 40 km alle tuntiin.

Jokunen päivä sitten tuli petrattua hieman tuota aiempaa "vuoden kovinta". 75,33km suoraa tietä lähes tuulettomassa säässä tuotti keskisykkeellä 141 keskinopeuden 32,2km/h. Tämän kunniaksi otin palautusjuoman ohella giniä.

Puuh. Eipä tässä nyt kauheasti pääse kehumaan mutta laitetaan nyt muodon vuoksi. Voipahan parin vuoden päästä kattoa onko sama threadi vielä täällä ja vieläkö ollaan samoissa tuloksissa. Elikkäs: Cooper 3050m, Kyykky 145kg, Penkki käsipainoilla 75kg (tangolla en pysty tekemään vanhan olkapäävamman takia), ottelukunto riittävä 2x4min täyskontaktiotteluun.

EDIT:

Pientä korjausta. Ottelukunto ei siis koskaan voi olla liian hyvä, mutta tarkoitin sanoa että nykyisellä kunnolla ei tarvitse ryömiä oksentamaan kunnon pettämisen takia ensimmäisen erän jälkeen.

- uinti cooper 750m
- penkistä 80kg
- punnerruksia 60
- cooper 3000
- leukoja 15

Ei mitään ihmetuloksia, mutta kuitenkin

Hmm... no tenniksessä kokeilin keväällä ensimäistä kertaa kunnolliseen tutkaan syöttää ja 200km/h meni rikki. :D Vapaalla tyylillä sain jotain 215 lyötyä siihen. Mutta tollasta syöttyä ei kyllä tulis matsissa viljeltyä ikinä. Eli silloin liikutaan 180-190 lukemissa. Aikaisemmin kun olen tutkia kokeillut, niin se on aivan randomia mitä ne antaa tai siis todella paljon kiinni siitä kulmasta, jolla pallo lähestyy sitä.

Sitten sellainen mukava juttu on, että lukuisten loukkaantumisten takia pelasin tennistä kerran viime syksynä. Kysessä oli silloin ottelu sarjatenniksessä. :) Vedin voiton kotiin ja pelaaja oli vielä korkeemmalle rankattu kuin mä itse. Mun makein voitto varmaan ikinä. :D Hauskinta oli, että ensimmäisen erän hävisin 6-1 kun päätin, että en edes yritä pelata kunnolla, vaan lyön vaan sitä palloa, että sais tuntumaa. Eli treenasin ekan erän. :D

Tässä muutamia tuloksia tältä kesältä:
- cooper 3200 m
- maraton 3 h 39 min
- penkki 2x6 95 kg

Penkkitulokseen ei kovinkaan positiivisesti toi juokseminen sit vissiin vaikuta...!

Kuinka suuren nopeuden olette muuten ajaneet pyörällä tasaisella. Mun enkka on 55,1 km/h. Jos täällä on joku maantie pyöräilijä, niin taatusti on ajanut kovempaa.

500m treenivedossa kiinteävälityksisellä ratapyörällä huiput käyneet 64,1kmh:ssa. Välitys oli muistaakseni 47x15. Maantiepyörällä on vähän tuosta jäänyt, johtunee ajoasennon erosta, ei saa ihan kaikkea irti itestään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom